2.

5 2 0
                                    

Já : ,,Musím jít do té školy?" zaprotestovala jsem

Máma : ,,Ano. Nebudeš se ulívat."

Posmutněla jsem. Vzala jsem si batoh a vydala jsem se do té mučírny. Není to kvůli učení, ale kvůli žákům. To oni  mi dělají ze života peklo. 

Stála jsem před školou. Dívala jsem se na dveře. Mám tam opravdu jít? Musím, bohužel....

Vešla jsem do šatny, kde jsem se přezula do přezuvek. 

Poté vejít do třídy....jak mě se tam nechtělo. Všichni se na mě hned podívali. 

Skye : ,,Hele kdopak to sem přišel! Malá Lexi je tady!"

Já : ,,Děkuji za tvou pozornost Skye."

Skye : ,,Aspoň, že umíš poděkovat."

Protočila jsem oči a sedla si na své místo. V tu chvíli celá třída vyprskla smíchy. Hned mi došlo proč. Chtěla jsem se zvednout, jenže to šlo pěkně špatně. Jak jsem si hned všimla, na mé židli bylo lepidlo.

Zvedla jsem se ze židle. podívala jsem se na své nohy a kraťasy. Moc špinavé nebyli. Vzala jsem si kapesníčkem, namočila ho do vody a utřela si židli i nohy.

Skye : ,,A za tohle nepoděkuješ? Jaká nezdvořilost!"

Hned mi dala facku. A další. A další. A další.

Skye : ,,Jé hele! Zas ti svítí ten tvůj přívěšek na baterky ze sekáče! Ani na pořádný šperky nemáš."

Já : ,,Jen pro tvou informaci, je to amulet. Pozná to každej hňup a pokud ty ne, tvůj problém. Navíc není na baterky a už vůbec ne ze sekáče. Netuším, proč svítí."

Lucas : ,,Co si to k ní dovoluješ?!"

Takhle na mě začal pokřikovat i zbytek třídy.

Skye : ,,Tohle si od tebe nenechám líbit!"

Já : ,,A myslíš si, že já si od tebe nechám líbit facky? Od teď už ne!"

Chtěla my ještě jednu vlepit, ale já ji chytila ruku. Strčila jsem do ní. Málem upadla.

Lucas hned vstal a chytil mě za límec mého trika. 

Chtěl mě udržet, jenže najednou mu někdo hodil na hlavu učebnici. 

Lucas mě hned pustil a zařval.

Lucas : ,,Kdo to byl?!"

Skye : ,,Nikdo. Všichni jen koukali. Ta učebnice vylítla sama!"

Lucas : ,,Jasně. Kdo to byl?!"

Skye : ,,Říkám. Že. Se. Ta. Učebnice. Zvedla. Sama!!!"

Lucas hned odstoupil a vzdal to. Ale byla pravda, že jsem nikoho neviděla házet. 

Jak zvláštní.



Ahoj Lidi!

Mám na vás prosbu. Byla bych strašně moc ráda, kdyby jste si přečetli či zasdíleli můj příběh Andrei Iliin - Ona.

Strašně moc pro mě ten příběh znamená. Mám k tomu totiž důvod. O nic více vás nežádám. 

Strašně moc to pro mě znamená <3

Děkuji 3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 07, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Magic LexiKde žijí příběhy. Začni objevovat