Reggel mikor ki nyitottam a szemem eszembe jutott valami.
Hiába nincs velem Cheryl, már akkor sincsenek rémálmaim apámmal kapcsolatban és ennek nagyon örülök.
Segített ki gyógyulni belőle..
Istenem.. olyan kis bolond lány. De én nagyon szeretem és hiányzik.
De ma találkozok Laurennel akit igaz, még csak tegnap este ismertem meg a neten. Már meg is írtam neki hogy majd a nagy parkba találkozzunk. Fogalmam sincs miért akarom megismerni. Talán mert szimpatikus és ő az egyetlen reményem Cheryl után..7 órát végig szenvedtem és ráadásul még csak most jön a legjobb. A zongora óra. Ahol ismét Cheryllel leszek egy terembe zárva. Fasza.
Én már bent ültem a terembe mikor ő még csak most jött be az ajtón.
Rám nézett és a tekintete semmit nem mutatott. Talán szomorú volt.
- Hali.-mondtam és dobtam rá egy mosolyt de nem viszonozta.
- Hello..- leült mellém a másik székre.
Ült mellettem és csak bámult. Engem.
Egy idő után mát zavarba hozott nagyon is.
- Nézd, Cher, mi a faszt csinálsz?
- Pssszt... csak had nézzelek még egy kicsit.. Had érezzem hogy itt vagy velem. Bele betegedem a hiányodba hát nem érted? Meghalok ha nem láthatlak téged. Szóval légyszives, csak ennyit hagyj meg nekem. Had nézzelek még egy kicsit..- mondta és végig simította ujját az arcomon.
- Magadnak csináltad Cheryl.
- Selena.. szeretlek.
- Én is szerettelek mikor még nem tudtam hogy ki is vagy valójában..
- Neem..neem.. a szeretet nem múlik el ilyen hamar. Ha szerettél valaha is akkor még most is szeretned kellene..
Ekkor közelebb hajoltam hozzá és a szemébe néztem.
- A fájdalom amit okoztál, na az nem fog elmúlni soha.
- Csókolj meg. Kérlek. Kérlek Selena utoljára had érezzem.. kérlek.
- Te megőrültél. Nem foglak megcsókolni..
- Kérlek..Szerelmem.Utoljára kérem tőled aztán békén hagylak ígérem légyszíves csókolj meg nem bírom... utoljára kérlek szépen..
- Jolvan.. Utoljára. De többet nem. Utána már felejts el örökre..
- Rendben.. gyerünk.Mélyen a szemébe néztem. Látom hogy megbánta amitt tett velem. És most meg egyre közelebb hajoltam hozzá hogy megcsókoljam.
De nyitódott az ajtó szóval nem tudtam megtenni és gyorsan el ugrottam mellőle.
Mrs. Fitz az. Nem is lepődöm meg hiszen zongora óránk van.
Kettőnk közt minden a zongorával kezdődött..
- Sziasztok gyerekek, amúgy nekem el kell mennem úgyhogy sajnos nem lesz óránk.. De ha szeretnétek maradhattok gyakorolni.
- Á köszönöm Mrs. Fitz de neem.. szóval én megyek is. -mondtam és fel kaptam a táskám. Utoljára még Cherylre néztem és ő olyan szomorúan nézett vissza rám mint még soha. De nem maradhatok itt vele.. nem bírom ki mellette. Félek az érzéseimtől.Mikor haza értem le zuhanyoztam és átöltöztem. Laurennel találkozunk a parkban aztán el megyünk egy bárba.
Izgulok egy kicsit mert nem tudom milyen lehet.. Remélem nem olyan mint a többi felszínes lány..Már itt vagyok a parkban.
Rá néztem az órára és 19.00 volt.
Pont most kéne ide érnie.
Én meg már rég óta itt vagyok. Ideges vagyok. Lehet nem is leszek neki szimpatikus.. vagy ő nem lesz nekem.Éreztem hogy valaki meg fogja a vállam.
- Halii.. Selena?
Meg fordultam és egy gyönyörű lányt láttam magam előtt. Hosszú fekete haja, zöld szemei, és gyönyörű szép arca van. És van egy piercingje az orrában. Najó.. meghaltam.
- Lauren? Sziaa..- mondtam még mindig meglepődötten.
Azonnal megölelt és olyan jó illata volt hogy én már attol is meghaltam.- Mizu királylány? - mosolygott és én meg teljes zavarban voltam.
- Ömm.. Semmi.. Szóval.. mehetünk?-kérdeztem és én is rá dobtam egy mosolyt.
- Zavarban vagy.. Ez tetszik. De persze menjünk.- mondta és el indultunk.
- Tévedsz Lauren én nem vagyok zavarban csak gyönyörű vagy..
- Szóval zavarban vagy.. De Selena te is eszméletlenül gyönyörű vagy..
- Ugyan már.. - mosolyogtam rá.Mikor megérkeztünk a bárba be mentünk, vettünk két italt és le ültünk hátra.
- Selena.. Tegnap mondtad vagyis inkább írtad hogy van egy lány akiben csalódtál. Mesélj mi történt? Mit csinált az a lány?
- Hát tudod.. Ő.. neki volt egy olyan munkája.. ami nem igazán tetszett nekem és mindvégig titkolta előlem.
- Prosti volt? Vagy másról van szó?
- Igen.. Igen az volt.
- Sajnálom Sel.. te nem ezt érdemled.-éreztem hogy megfogta a kezeme az asztal alatt. Aranyos nagyon ez a lány.
- Na de Lauren.. Mesélj.. Neked mi történt a kapcsolatoddal?
Egy ideig csak nézett rám.
- Na jó Sel.. Ne nevess ki.. De.. Én lánnyal még nem voltam. És az utolsó barátommal kb olyan 2 hónapja voltam együtt mikor rá jöttem hogy nem működik. Szóval igen.. ez van.-mondta és tekintetét a földre szegezte.
Na jó. Még nem volt lánnyal? Ezt nem tudom valahogy elhinni. Hiszen ő olyan tökéletes. És aranyos.
- Ebben semmi rossz nincs. Sőt ez nagyon cuki. Ha Cheryl nincs akkor én se lettem volna még lánnyal. Sőt azt se tudnám mi az a szerelem.- Én.. én meg akarom tudni milyen a szerelem. - mondta és erősebben fogta meg a kezem.
Hirtelen azt vettem észre hogy hajol felém. És én csak néztem a gyönyörű ajkait amik már majdnem az enyémhez értek. Aztán bele néztem a zöld szemeibe. Teljesen elvesztem benne. De nem lehet.. ez nekem túl gyors.. még Cherylen sem vagyok túl, és még őt is alig ismerem.
El hajoltam és megszorítottam a kezét.
- Lauren...
- Igen tudom. Igazad van. Túl gyorsan haladok bocsánat. Én nem akartam..
Meg fogtam az arcát a szemébe néztem és rá mosolyogtam.
- Figyelj Lauren én nagyon bírlak. És eszméletlenül tetszel nekem. Beléd tudnék esni... De Cherylen még nem vagyok túl. És ez tényleg gyors..Egy öt percig csak ültünk csendben és én teljesen el vesztem a gyönyörű szép szép szemeiben..
- Haza kísérlek.- mondtam és felálltam. Felé nyújtottam a kezem hogy fogja meg.
Sötét volt szóval nem tudnak be szólni ha kézen fogva járunk.Az út második felében már nagyon jól éreztük magunkat. Nagyon sokat nevettünk.
- És érted? Azt mondja a csávó hogy hatalmas neki, erre meg olyan kicsi mint egy hangya. - mondta szinte megfulladva a nevetéstől.
- Najó... Sírok. Te bolond vagy.
Én is már annyira nevettem hogy észre se vettem hogy már a derekát fogom a keze helyett.
Olyanok voltunk mint akik részegek közben meg csak egy koktélt ittunk.
- Héé.. Selena ne menj tovább mert itt lakok.
- Jaaa bocsánat én nem tudtam baba.Hirtelen csend lett és megölelt.
Aztán olyan szorosan öleltük egymást mintha már ezer éve ismerne.
- Jó éjt királylány.- mondta és nyomott egy puszit az arcomra.
- Jó éjt baba.. -mondtam én is és megvártam amíg be megy az ajtón.Aranyos lány ez a Lauren. De akkor is Cheryl van az eszembe állandóan. Kurva életbe menj már ki a fejemből végre.. Najó nincs kedvem haza menni. Vissza megyek a bárba. Innom kell pár felest el kell felejtenem őt.
Amint be mentem a bár ajtaján láttam hogy valaki fekszik a pulton és sok idióta srácc azzal szórakozik hogy fogdossák és öntik rá a whiskey-t.
Közelebb mentem meg nézni és láttam hogy Cheryl az a lány.
Sír.. és neveg egyszerre. Ezek a palik őt kínozzák. Fogdossák és nevetnek rajta. Egyből ideges is lettem és mindenkit el löktem az útból.
Cherylt az ölembe vettem.Egészen hazáig vittem az ölembe.
Fel vittem a szobámba és az ágyra tettem.
Ő még mindig sírt. Aztán nevetett.
Nem tudom mi baja lehetett.
Fura volt.
- Cheryl te mi a faszt csináltál magaddal? És miért hagytad hogy ezek a faszfejek fogdossanak téged?-le ültem mellé az ágyra.
- Te randiztál egy lánnyal? Láttam.. Én majdnem bele haltam mikor láttalak vele. Aztán inni kezdtem. És nem tudom de ezek a perverz alakok...- sírni kezdett újra és én meg fogtam a kezét.- Nem randiztam. Hanem csak találkoztam azzal a lánnyal. Ez nem randi volt. -mondtam.
- Te már el is felejtettél engem..
- Nem.. tévedsz Cheryl. Még mindig te jársz mindig a fejemben. Halálosan szerelmes vagyok beléd hát nem érted? Csak hibáztál.. egy nagyon nagyot.
Pár percig csak nézett.. aztán közelebb ült hozzám.- Csókolj meg. -mondta és beült az ölembe.
- Cheryl.... Tudod jól hogy ne..
- Csókolj meg kérlek. -vágott a szavamba.
- Miért?-kérdeztem.
- Csak csókolj már meg Selena!
- És ha nem akarlak?-kérdeztem.
- Kussolj.
Nem bírtam meg állni.
Olyan hevesen csókoltam meg mint ahogy még soha. Már rég nem éreztem őt. És most újra éreztem az ajkait. Leírhatatlan, és elmondhatatlan. Csókoltam és simogattam a combjait.
Hibáztam. Meg adtam magam. Elcsábított és el tüntette a haragot.
És én ezt nagyon élveztem...
YOU ARE READING
Akarlak téged!
Romance- Miért csinálod ezt..? Suttogta a fülembe félve,miközben közelebb húztam magamhoz. A haját a füle mögé tűrtem és arcához hajoltam. - Mert akarlak téged..-suttogtam ajkaira.