27.

1.1K 66 2
                                    

Nem is tudom miért, de a szokásosabbnál ma korábban keltem fel. Kinyitottam a szemem és nem volt kedvem azután már vissza aludni, szóval úgy döntöttem felkelek, és átmegyek Amelia szobájába.
Tudom tudoom talán ez zaklatásnak hangzik de szeretnék vele lenni.

Kimásztam az ágyból lassan, és felvettem a nyuszis mamuszomat, amit egyébként Scott-tól kaptam. Poénos, mi? Imádom ezt a mamuszt.

Elmentem Amelia szobájához, de nyitva volt az ajtó és nem volt bent.
Aztán kerestem a nappaliban, de végül a konyhában leltem rá.
Ez az aranyos lány éppen kávét főz.
Gondolom meghallotta a lépkedéseim mert hátra fordult és rám nézett.
- Jó regge..
- Ne szólj hozzám ameddig nem ittam kávét.- vágott a szavamba.
- Húha, de kis durci valaki. Mi lenne ha megfosztanák tőled a kávét?Megölnél?-nevettem és mellé álltam, a pultnak dölve.
- Szerintem te is jobban jársz ameddig ezt nem tudod meg.
Jelzett a gép, es ki vehette a kávét.
Aztán a szekrényhez nyújtózkodott és ki vette a cukrot. 3 darab kocka cukrot tett a kávéjába,és tejszínt.
- Kérsz te is?-kérdezte és éppen kortyolt a kávéjából.
- Nem szeretem a kávét.
Ahogy ez a mondat elhagyta a számat úgy hagyta el az a kávé amit az előbb kortyolt volna, az ő száját is.
- Jesszus, milyen ember vagy te?
- Viszont a Kubut szeretem.-mentegetőztem.
- Nyugtass meg, ugye az alkoholt bírod?
- Nyugi, egy alkoholistával állsz szemben. A pia felől nincs kétségem.
- Szerencséd, és most menj és öltözz mert nemsoká elmegyünk elintézni pár dolgomat.
- Pár dolgodat?
- Nyugi már csak kaját megyünk venni mert nincs itthon semmi.
Rám kacsintott egyet, aztán ki került és felment a lépcsőn. És én végig követtem a tekintetemmel.
Miafasz. Rám kacsintott baszod.
A pillangóim a hasamban kurvára nem állnak le ebben a pillanatban.

Összeszedtem magam aztán felmentem a szobámba. Eléggé hozzá szoktam már hogy ez az én szobám. Vagyis már így is hívom.
Kinyitottam a szekrényem és egy darabig néztem a ruháim aztán kivettem egy fekete nadrágot és egy fekete pólót. Igen, színes egyéniség vagyok.
Megmostam a fogam, igen, most jutott eszembe hogy azt is kéne.
Aztán megfésülködtem, és mikor kész lettem le ültem a nappaliba.
Nem sokkal később Amelia is le jött.
Hűha, mondhatom hogy egybe öltöztünk, mert ő is fekete nadrágba és fekete felsőben volt. Kajak mint akik rabolni készülnek menni.
- Na emeld fel a kis feneked és induljunk.-szólt és már nyitotta az ajtót.
Megvárta ameddig ki megyek én elsőnek aztán ő is jött.
Sütött a nap erősen, és egy kis csendes szél fújt.
Azthiszem olyan 25-fok körül lehetett az idő.
- Gyalog megyünk? -kérdeztem
- 5 perc séta ide a bevásárló központ, még szép.
- Húha belőled ki nézem hogy ezt a távolságot is inkább kocsival teszed meg.-mondtam és rám nézett én meg rá mosolyogtam a szokásos "elcsábítalak" mosolyommal.
- Mondták már neked, hogy faszfej vagy?- bele boxolt egy kicsit a vállamba.
- Mondták már neked, hogy gyenge vagy?- ekkor egy kicsit erősebbet boxolt belém.
- Ez testi erőszak.
- Nem, ez nem testi erőszak, az más milyen lenne.
- Megmutatod? Talán nem lenne erőszak.-mondtam és megint bevetettem a mosolyom amire ő kicsit zavarba jött.
- Óh hé, megjöttünk.-mondta.
Felsóhajtott és láttam hogy megkönnyebbült mert téma váltás nélkül menekült a válasz alól.

Körbe néztem és egy nagy üzlet volt.
Ameliát követtem egész végig, ahogy be mentünk.
Elvett egy kosarat és a kávékhoz mentünk legelsőnek.
- Minek neked ennyi kávé?-kérdeztem, és ő pakolta be a kosárba a kávékat.
- Jó ha van. És most menjünk vegyünk valami ehetőt.

A vásárlás további részében vettünk kajákat, csokit, és popcornt.
Megbeszéltük ugyanis, hogy este nézünk egy filmet.
Aztán fizettünk, elpakoltunk,és hazavittük a cuccokat, vagyis pontosítok HAZAVITTEM a cuccokat.
Amelia nyafogott hogy fáj a keze szóval mint egy hős egyből elvettem tőle az ő szatyrait és én hoztam azokat is.

Mikor hazaértünk, Scott és egy nő voltak a konyhában és nevetgéltek.
Haha, újabb áldozat.
Nem is köszöntek, egyből ki mentek a konyhából, aztán ki a házból is.
Mi meg Ameliaval pakoltunk ki a szatyrokból a hűtőbe, és a szekrénybe.

Később mikor esteledett lezuhanyoztam, és lementem a nappaliba, ahol Amelia feküdt a kanapén.
Én meg oda lépkedtem és megijesztettem.
- Baszki, rám hozod a szívrohamot.
- Az sose baj.-mondtam.
Ő hirtelen felült és felszaladt a lépcsőn. Ezt nem tudtam mire vélni szóval leültem a kanapéra.
1 perc múlva vissza is tért két párnával és egy takaróval.
- Húzd ki a kanapét.-utasított és én engedelmeskedtem is. Felálltam és megcsináltam a kihúzhatos kanapét egy kissebb ágyhoz hasonlóhoz.
Ő rá feküdt és le rakta a párnákat.
- Tökéletes. Megyek és megcsinálom a popcornt addig gondold ki mit nézzünk.

Olyan 5 perc múlva jött is és befeküdt mellém, egy tál popcornnal.
- Na mire jutottál?
- Nézzük a Szólíts A Neveden-t.
- Azt már láttam, de imádom, szóval legyen. Nézzük azt.
Meg kerestem és el is indítottam.
Elég ironikus, hogy egy olyan filmet ajánlottam, ami két srác viszonyát mutatja be. Elio szerelmes lesz Oliver-be. Aztán szívás, mert Oliver elmegy.
De remélem mi nem így végződünk majd.
A film közepe fele, Amelia közelebb jött és a fejét a mellkasomra tette.
Szerintem hallotta ahogy a szívem éppen ki ugrani készül a mellkasomból, és oh basszus, de ki irtanám a pillangókat a hasamból.
És ez így ment a film végéig. Aztán ki kapcsoltuk a tévét és sötét lett.
Nem is tudom miért de azt gondoltam hogy nincs mit veszítenem, és át öleltem őt.
- Szomorú ez a film.-mondta és nem láthattam közben az arckifejezését, mert nagyon sötét volt.
- Szerintem ha a csávó nagyon akarta volna máskor is meglátogatja a másikat.
- Ahj, teee. Mindenben csak a rosszat látod.
- Benned nem.- ahogy ezt ki mondtam asszem azt éreztem hogy agyon kéne lőni magam.
Aztán egy kis csend lett. Baszki lehet most az ilyen nyomulós szövegeimmel eliesztem.
- Csókolj meg.- a mondat hallatán a szívem azthiszem vagy 200-al vert, és tagadhatatlanul zavarban éreztem magam.
- Csókolj meg.-ismételte meg.

Akarlak téged!Where stories live. Discover now