Dupa cum am spus am adormit...dar nici bine nu inchid ochii ca vocile mele apar.....apropo le-am dat si nume.....

-Unde naiba a disparut Parisa?(Virus, ea e cea cu atitudine, e rea si multe altele)

-E in spatele tau, si nu mai tipa ca stii ca se sperie usor!!!!( Ea e Kotori, e serioasa si iubitoare si alte chestii)

-S-sunt aici Virus!(Ea e Parisa, e timida, fricoasa si tot ce tine de asta)

(P.S. toate personalitatile au toate cartacterele primii insusiri)

-Vreti sa taceti naibii din gura?

-Dc?(toate)

-Ptc at trebui sa dormim!!!!

-Ok!!!!(toate)

                                                                        *de dimineata*

Shido pov

Aaaammm ce bine am dormit, iar perna asta e asa moale, pufoasa  si miscatoare.....stai miscatoare? Pernele nu se misca.....doar daca....cand imi deschid ochii vad ca eram pe sanii Shirei. Am belit-o......ma indepartez cu grija....incet.....o nu.... se trezeste......m-a vazut....

-Shido?

-Da?

-Ce faci?

-Nimic......

- Dc erai pe mn?

-Tii minte ca aseara ne uitam la Anime-uri? Ei bn dupa ce ai adormit am stins tot si m-am pus la somn, dar nush cum am ajuns asa.....

-Ok!

-Si ce o sa facem azi?

-Nush despre tn dar eu fac ce fac mereu......

-Adc?

-Pai stau si ma uit la TV si apoi desenez si astept sa mergem sa mancam.

-Nu vrei sa iesim in curte sa ne jucam cu ceilalti copii?

-Ceilalti copii ma cred o ciudata din cauza ochilor si nu se apropie de mn, dar mai rau isi bat joc de mn, mai ales fetele.

-O sa am eu grija sa nu isi bata joc de tn!

-Nush ce sa zic....

In acel moment o prind pe Shiro de mn si o scot afara, cu toate ca ea striga fff "Viol" infirmierele isi dadeau seama ca eu vreau sa o scot din camera si radeau de noi. In sfarsit am ajuns cu ea afara, cand am iesit o droaie de fete s-au adunat in fata mea, mai aveau putin si sareau pe mn,

???- Buna frumosule, nu ai vrea sa stai cu noi?

???-Da, stai cu noi, o sa te simti ca in rai cu noi!

Toate-Hai cu noi!

-Decat sa stau cu niste curve ca voi,prefer sa stau cu Shiro!

Toate-Ce ai spus?

-Ce ati auzit! Hai Shiro!

-Bine.....

Shiro pov.

Nu ma asteptam ca Shido sa faca asta, in fine am mai stat noi ce am mai stat si dupa s-a anuntat pranzul!Eu am nceput sa fug, iar Shido era in spatele meu.Insfarsit ajung la cantina, pe Shido nu il mai zaresc, asa ca imi iau mancarea si ma duc la cea mai retraa masa a cantinei.

Shido pov.

Shiro mi-a disparut din raza vizuala cea ce inseamna ca a ajuns la cantina. Intru in cantina, imi iau mancarea si o caut pe Shiro cu privirea. Cand o gasesc aceleasi curve, adc fete de mai devreme incearca sa ma momeasca la ele, dar Shiro e cu o masa in spatele lor, I-a sa vezi cum le fentez.Incep sa fac pasi de parca as merge la masa lor, ele ranjesc satisfacute de parca le-as fi acceptat invitatia, merg ce merg, ajung in dreptul lor, ma opresc putin, iar apoi imi continui drumul, ce fata aveau, altele chiar plangeau, heheheeeeeee, le-am facut-o.

Ajung la masa lui Shiro

-Hei, nu stiam ca esti asa rapida!

-Cand vine vorba de mancare sunt!

-Pot sta cu tn?

-Desigur!

Shiro pov

Am inceput sa mancam si sa povestim ce am facut pana sa ajungem la acest spital, Shido e in tip de treaba, iar mai toate fetele din spital il plac, insa eu nu ma simt atrasa de el. Terminam de mancat si mergem in camera, iar restul zilei a decurs normal, am desenat, ne-am jucat jocuri, ne-am uitat la TV, seara a venit si urma sa ne uitam iar la anime-uri.

-E timpul, adu laptop-ul!!!

-Ok, ok, ok! 

Shido pov

Ne-am uitat la anime-uri pana ea a dormit, are o fata asa draguta cand doarme, dar cel mai bn at fi daca m-as muta la celalt capat al patului. Cand dau sa plec vad ca Shiro ma tinea de bluza:

-Mami, tati, dc? *incepe sa planga in somn*

-Shhhhhhhhhhhh, linisteste-te Shiro, sunt eu aici! *o mangaie pe cap*

 Imediat dupa asta, vad ca Shiro se calmeaza, saracuta, se para ca si-a visat parinti, acm inteleg dc e asa de rece cu toata lumea, ei bn mai putin cu Mira, din cate am obs, Mira e ca o mama pt Shiro, sper ca o sa ma inteleg bine cu Shiro, ea e o fata de treaba, nu inteleg dc ceilalti o ignora, pana la urma urmei, e o fata neinteleasa, mai bn raman pe partea asta a patului, cn stie? Poate va mai trebui sa o calmez.



VA CONTINUAAAAAA.......


Hello lume, sper ca acest capitol a place, am lucrat ceva la el, voi ce credeti despre aceste personaje? Ati vrea sa va fac in capitol in care sa va prezint cateva dintre personaje? Daca vreti scrieti in comentarii ce personaje vreti sa va prezint!!!!!!! Si cred ca urmatorul capitol o sa il public tot azi! asa ca fiti pe faza pt urmatorul capitol

#850 cuvinte

Viata la spitalul de nebuniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum