Y/n p.o.v
Shit hoe kan Jimin nou opeens weg zijn... Taehyung en Jhope liepen mee naar de lift, "maybe moet je bewakingsbeelden kijken". Taehyung zei het vol hoop, kan niet Tae... Dan willen ze maybe politie inschakelen, we liepen de lift uit. Voordat we er allemaal uit waren liep er iemand tegen me aan, YAH! Kijk uit pp... J-jackson? "Hey Y/n, ik ben op zoek naar Mark waar is hij?" Shit... M-mark? W-weet ik-k n-niet s-sorry ik moet gaan, ik liep naar rechts om Jackson te vermijden. Voordat ik kon lopen pakte hij mijn arm vast, y-yah l-laat me los. "Y/n, app me als je thuis bent!" Hij liet me los en liep weg, k-kom ik wil naar huis zei ik met een bibberende stem. Toen we even later thuis waren besefte ik me iets, we zijn al zowat 2 maanden niet naar school geweest. Het is morgen donderdag dus ik kan naar school kan, ik zag Jisoo op een telefoon. Ik kon zien dat het niet haar telefoom was, hey Jisoo wat doe je? Hey is dat niet de telefoon van Lisa? Ze knikte langzaam en bleef op het schermpje kijken met een geshokeerd gezicht, ehm Jisoo alles okey? Ze schudde nee, wat is er dan?! "Y/n... Lisa is gemener dan je denkt!" Ik denk niet dat Lisa... Ze onderbrak mijn zin en draaide de telefoon om, ik zag het woord anoniem staan. Ik pakte de telefoon razend snel uit haar handen en begon het te lezen, DIE VIEZE SLET! Ik zag opeens de video van mij en Jimin, heeft zij die die v-video... Het werd zwart voor mijn ogen.
Lisa p.o.v
Shit shit shit, wat heb ik gedaan?! Had ik Yugyeom moeten wegduwen? Ofcourse had ik dat moeten doen ik ga al met... Ik heb helemaal geen relatie met Yoongi... Waarom doe ik zo stressie, wow what the fuck zo mag ik niet denken. Ik hou van Yoongi niet van Yugyeom, god wat word ik hier agressief van. Ik zag een boek op de tafel liggen, ik pakte het en gooide het tegen de deur. Het boek viel open op een bladzijde, het meisje op de foto was erg mooi. Ik draaide ds foto om en zag een datum staan 2005 Busan, mmh t zal we... Wacht eens even, daar staat Y NO NO NO IS DIT Y/N? Voordat ik me alles kon beseffen zag ik een lange gespierde boy binnen komen, het was Kai. H-hey Kai l-lang niet gezien, "ey jij slet, dat je hier bent betekent niet gelijk dat je aan mensen hun spullen kan zitten." Waarom heb jij een foto van Y/n? Ik weet dat ze je ex is maar hoe kom je aan die foto? Je nakt niet zomaar iemands foto, en je bent daar nog nooit thuis geweest dus HOE?! "Hoe weet je dat ik daar nooit thuis ben geweest?" Wat denk jij dan gans? Ze vertelde me alles! Ze vertelde me dat je een fuckboy was en dat je alleen met haar ging om haar te doen, daarom ging ze altijd iets met je doen wat buiten was. Zodat ze geen tijd met je hoefde te besteden in een huis, ze vertrouwde je niet goed genoeg. Ik zag dat zijn verzicht vertrok, hij pakte het boek en de foto en liep de kamer uit. Hij gooide de deur dicht, KLOOTZAK! ALS IK HIER UIT BEN DOE IK JE WAT AAN, de deur werd weer open gedaan. Het was Xiumin, "kan je alsjeblieft wat zachter doen? En meisje toch, je komt hier voorlopig nog niet uit. En als je hier uit bent? Dat zal je niemand van ons ooit nog vinden, ciaooooo!" Aish, wat een stelletje klootzakken. Ik liet me op het bed vallen, ik besloot maar te gaan slapen.
Y/n p.o.v
Y/n? Y/n? Ben je wakker? Ik opende mijn ogen langzaam, ik zag Jin boven me hangen. W-waar ben ik? Ben ik in de hemel? Ik opende mijn ogen wijd, ik schoot omhoog maar werd weer terug geduwd. "Y/n blijf liggen dankjewel, je bent hard gevallen heb ik gehoord." Wacht... Jin? Ben jij het echt? "Ja anders zat ik hier nu niet" OMG MAAR DAT BETEKENT DAT MARK EN YOONGI ER OOK ZIJN?! "J-ja ehm dat is het probleem dus... Mark is niet terug..." M-maar jullie zouden op hem passen... JIN WAAR IS MARK!? Tranen vulde mijn ogen, ze begonnen langzaam te vallen. "Y/n, alles komt goed echt waar!" Ik hoorde de stem van Yoongi, Y-yoongi? Maar voordat ik verder wilde praten voelde ik zachte lippen op mijn lippen...
*Wat er gebeurd was*
Yoongi p.o.v
Luister Jin, er is vandaag een nieuwe bewaker. Dat heb ik gehoord toen Felix ging bellen, als we die bewaker ompraten kunnen we weg. Of afleiden kan ook... "Kunnen we Mark hier achterlaten dan?" Shit niet aan gedacht, we fixen wel wat geloof me. Ik keek op de klok, hij gaf 4:56PM aan. Over 4 minuten kwam de nieuwe bewaker...
*4 minuten later*
Bewaker p.o.v
Tsh dat ik dit nog doe voor mensen, ik draaide het slot open en opende de deur. Ik gooide hem open en zag niemand zitten, is dit de verkeerde kamer? Ik mompelde wat shit in mezelf, ik keek nog eens goed wat Felix me had geappt. Hij had het al gezegt toen we belde maar ik vergeet alles... Ik had de goede kamer... Mmh waar zijn die klootzakken? Voor ik het wist zag ik een jongen voor me staan, hij grijnsde gemeen naar me. Voordat iedereen het besefte had Yoongi de man bewusteloos geslagen, ze rende weg naar de achterdeur. In een onbekende stad wisten ze toch de weg te kunnen ontdekken, zo kwamen ze uiteindelijk terug thuis. Hoe het met Mark afloopt lees je later :)
JE LEEST
Dangerous Love - Jimin fanfiction
Fanfiction"Blijf bij Y/n uit de buurt! Ze is niet goed genoeg voor je! Ik vermoord haar met mijn eigen blote handen..." Ft Bts, Got7, Blackpink, Straykids, Jbj, Exo, Seventeen, Red velvet, Twice & Sf9⚡️ Het begint allemaal wanneer Y/n op een nieuwe school kom...