Wstałam dopiero o 10 .Skłamałabym mówiąc ,że obudziły mnie zachwycające promienie słońca wpadające do mojego pokoju .Ponieważ miałam zasłonięte rolety .Jak zawsze rano napisałam do Sandry mojej przyjaciółki (jeżeli można ją tak nazwać )co dziś robimy .
Hey pizdeczko , jakie mamy plany na dziś?
Nie musiałam czekać długo na odpowiedz .
Hej kurwisio , może jeziorko ?
Jasne!Super pomysł .Ja wezmę jakieś picie a ty weź coś do jedzenia i lecimy o 15?
No spoczko , do do zoba .
Do zoba
Odpisałam przyjaciółce i zaczełam przeglądać moje media .Instagram na początek .Hmm.. nic nowego .Następnie snap , dostałam coś ok.50 snapów .Masakra .Mam z kilkastoma osobami dni więc cykam szybko pare fotek i wysyłam .Dzisiejszy dzień zapowiadał się świetnie.
Zrobiłam sobie lekki makijaż bo wiadomo pływanie i te sprawy .Potem ubrałam crop top w moro i czarne spodenki jeansowe .Do tego czarne buty i byłam gotowa .
Do czarnego worka , który zakłada się na plecy włożyłam szczotkę do włosów, ręcznik , bieliznę na zmiane , małą piłkę , zapałki i dużą pepsi .Nie potrzbowałam niczego więcej .
Kiedy jechałam po Sandre wstąpiłam do sklepu .Kupiłam gumy miętowe i 2 warki cytrynowe .Pani ze sklepu bardzo mnie lubi więc sprzedaje mi alkohol .Fajek już nie .
Przyjaciółka jak zawsze wzieła paczkę fajek i pojechałyśmy nad jezioro .Na miejscu byłyśmy dość szybko .Nie mamy daleko nad jezioro ponieważ jest za naszą wioską .Na miejscu było dość sporo osób .Na pomoście zauważyłam ładnego nastolatka i powiedziałam o nim Sandrze .Przyjaciółka ciągle na niego spąglądała , zresztą ja też .Potem zaczełyśmy się rozbierać do stroji kompielowych i weszłyśmy do wody .Była mega zimna.Kiedy zauważyłam ,że nastolatek patrzy się na mnie to zanurkowałam i odgarnełam włosy razem w wodą .Musiało to wyglądać mega zajebiście .
Kiedy już normalnie miałam włosy zauważyłam innego chłopaka .Kiedy wchodził do wody zauważyłam,że to mój kolega z klasy a ,że z mojej klasy większość osób mnie nie lubi , pomyślałam ,że pewnie on też i przepłynełam na drugą stronę pomostu ,żeby mnie nie zauważył.Tak boje się ludzi .Lecz Sandra nie wiedziała ,że jest tam Michał i zaczeła się drzeć :
-Daria chodz mam muszelkę !-Zaczeła jeszcze do mnie machać .Super kurwa .Chłopak zaczął się na mnie patrzeć .Nie miałam wyboru i podeszłam do przyjaciółki .
-Dzięki, chowałam się przed Michałem ,żeby nie narobić sobie wstydu a ty krzyczysz od mnie ,żebym przyszła .Nie zauważyłaś ,że się chowam ?
YOU ARE READING
Ogień miłości .
Jugendliteratur-Idziemy się przelizać?-Powiedział a ja zaczełam się rumienić .Ahh kurwa co on mi proponuje ? -Nie dzięki , nie liże się z wypitymi chłopakami , chyba że to mój chłopak to całkiem inna sprawa . -Moge zawsze być twoim chłopakiem -Zrobiłam się czerwo...