Iubirea vietii , secretul inimii ...

97 3 3
                                    

                                                                          Introducere 

      Iubirea este acel sentiment dulce-amar , care te poate face fricit toata viata sau , uneori, te poate face sa traiesti cu un gol imens in suflet , facandu-te sa nu mai poti iubi pe nimeni . Asa s-a intamplat cu personajele principale din aceasta poveste , doi adolescenti , care se vor iubii toata viata in secret , chiar daca faptul ca provin din doua lumi diferite  si persoanele invidioase pe dragostea lor ii fac sa se desparta.                                                                                                                            Oare dragostea inflacarata se va transforma in ura , poate o ura obligata ? Oare iubirea va ramane la fel de profunda  in ciuda distantei ?                                                                                                         Iubire , gelozie , tradare si sex ... Dar ce le va aduce celor doi viitorul ? Se vor mai  intalnii vreodata ?                                                                                                                                                                              Vom avea raspuns la toate aceste intrebari , vom rezolva impreuna misterul secretului celor doi incepand de vineri (18 iulie) cand voi posata primul capitol din ''Iubirea vietii,secretul inimii...'' 

                                                                                                                          With love ,                                                                                                                                                                               Adelina ! 

                                          

 

Iubirea vietii , secretul inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum