Prima intalnire

30 2 0
                                    

? În acelaşi timp,în cealaltă parte a oraşului , într-un decor şi o ambianţă total diferită , chipeşul Flavius se pregătea şi el pentru prima zi de şcoala în România.

Flavius era total diferit de Adela . Acesta îşi facu un duş cu apă uşor călduţă, abdomenul său foarte atrăgător se vedea superb îmbinatcu stropii de apă pierduti pe piela sa ,uşor bronzată.După nu doar 15 minute , acesta ieşi din duş , îşi legă in jurul brâului un prosop alb şi pufos, care îi ajungea până sub genunchi. Flavius nu scoase nici măcar o vrobă în tot acest timp, era calm şi foarte ordonat. Îşi alesese din dressing-ul său imens un tricou alb din bumbac şi o preche de jeansi negrii, uşor strâmţi , dar foarte comozi. În picioare îşi luă nişte tenişi negrii .În timp ce îşi luă telefonul negru de pe pat , acesta îşi mai luă şi un hanorac gri cu fermol. 

În timp ce cobora scările imense de culoare albă, in formă de spirală , care ducea spre living-ul spaţios şi luxos , aerul pustiu al casei arăta că baiatul era singur . Singura persoană cu care băiatul dadu-se ochii în acea dimineaţă a fost şoferul .

-Bună dimineaţa ! Zise Flavius primul , fapt ce arăta că nu era un răsfăţat.

Şoferul îi răspunse politicos şi se urcară amândoi în maşina neagră şi elegantă , dar foarte fiţoasă .

Liniştea dinauntrul maşinii a fost intreruptă de vocea lui Flavius.

-Aş dori să mă lăsaţi în faţa supermarket-ului .

Şoferul nu îi raspunse , dar dăduse afirmativ din cap .

Dupa ce maşina opri în faţa supermarket-ului , Flavius coborâ şi trecu stranda , îndreptându-se spre scoala , care se afla la un minut distanţă .

                                                                           ****

Pe drum Adela se întâlni cu prientena ei care era foarte agitată .

-Ce-i cu tine , Ale ? 

- Ahhh! Adela , cum arat ? 

-Bine !  ''Defapt arati ca o pitipoanca''  se gandi Adela. Dar de ce te-ai machiat , si hainele astea ? Tu vii la scoala sau pleci altundeva ?

-Doamne fata ! Nu sti ce zi este azi ?O intreba Alexandra orpindu-se in loc facand niste ochi ca de borasca . 

-Nu... Este luni, o zi obisnuita . Zise Adela, oprindu-se la randul ei in loc.

-Azi vine baiatul cel nou.

-Ohh! Doamnee! Si doar pentru asta atata stres?! Doar nu o fii vreun print din Arabia Sudita ?!

-Ce sti tu ! O ingana Alexandra,incepand sa discute despre tinuta ei.

                                                                                  ***

In timp ce Alexandra ii povestea Adelei cat de mult i-a luat sa se aranjeze pentru print , cele doua ajunsesera in fata scolii.

Flavius era la chioscul cu mancare al scolii , de unde isi lua o doza de Cola.

Directoarea scolii cobora scarile si il pupa pe Flavius pe obraz . In acel moment toata lumea a amutit.

Cele doua fete discutau si dintrodata Alexandra o ciupeste pe Adela de brat, fancand-o sa scoata o vaicareala in semn ca a durut-o.

-Adela , uite-l! El este ! Exclama Alexandra plina de extaz .. ''Printul mostenitor al tronului'' , ''Printul vietii de noapte, al cluburilor si al petrecerilor'' . Tatal sau detine cele mai tari si luxoase cluburi din Turcia. Imperiul sau nu are un pret. Si i-a ghici! Tota averea ii va apartine acestui baiat.  Ii povesti Alexandra, in timp ce ea se holba fara un motiv anume la chipesul baiat..

-Cum este viata! Spuse Adela posomorata , in timp ce analiza discutia dintre directoare si Flavius. Altii se nasc in pus , ba chiar in aur , iar altii in tarana .. Hmm! Iti dai seama, tipul este realizat dinainte de a se naste. Mai adauga Adela si intra in scoala , trecand nepasatoare pe langa Flavius, care inca discuta zambitor cu profesorii.

-Adela , stai! Striga Alexandra in timp ce o urma pe Adela spre clasa lor , care se afla la ultimul etaj al liceului.

Cele doua intrara in clasa, asezandu-se si pregatindu-se de ora de matematica.

                                                              ***

Flavius intra in liceu si o lua la stanga spre  clasa a12a , acesta batu usor la usa si intra in clasa.Profesorul care ii era si diriginte il saluta si ii facura cunostinta cu colegii sai. Toti erau interesati de el , dar nimeni nu arata  asta ., cu exceptia unei fete  blonde cu parul drept si ochii albastri , care il sobea din priviri.

-Dragii mei ''incepu proful'' ,el este noul vostru coleg , Flavius.

-Am auzit de el ! Stim! Bine ai venit pe la noi ! '' spuse cu un ton glumet un baiat din fata, iar flavius ii raspunse cu un zambet prietenos''

-Te rog sa te prezinti! Ii sugera proful.

-Sigur! Eu sunt Flavius, am 19 ani , sunt cu un an mai mare decat voi, dar asta este alta poveste si doar atat cred ca trebuie sa stiti despre mine in acest moment . Sunt sociabil , foarte deschis fata de  orice situatie , asa ca sper sa devenim prieteni.

-Vom devenii cu siguranta! Adauga acelasi baiat, cu acelasi ton glumet.

-Sigur veti avea timp sa va cunoasteti mai bine, dar dupa ora mea. Asa ca te rog sa-ti alegi un loc.

In clasa erau doua locuri libere , unul pregatit special pentru Flavius si unul ii apartinea unui elev apsent. Flavius arunca o privire si o vazu pe fata blonda cum ii zambea si ii facea semn sa se aseze langa ea. Acesta o privii frumos, se apropie de ea ,ii zambi si ii facu cu ochiul , dar trecu de banca ei nepasator si se aseza langa Edy, baiatul glumet al clasei , se luara in brate de parca s-ar fii cunoscut de o viata. Fata cea blonda, Kristina , ramase cu buza umflata . Aceasta il privea indelung, dar pentru Flavius ea era inexistenta. Si-a dat seama inca de la inceput ca ea este ca celelate fete , care il curtau noaptea ,in Hills , clubul de fite al tatalui sau din Istambul . Ea era  la fel ca fetele ce isi doreau macar o noapte in casa si in patul ''Printului Mostenitor al vietii de noapte''.

                                                               **********

Era ora 15:00 , iar Adela  terminase cursurile din acea zi si se duse la supermarket sa cumpere fructe.Aceasta cumparase piersici,capsuni si cateva portocale. Iesind din supermarket , ii suna telefonul, se cauta in geanta cu greu , in timp ce traversa stranda cu pasii marunti, pana il gasi si raspunse la telefon , dar in acel timp o masina neagra sport defila cu viteza , oprindu-se fix in fata Adelei , facand-o sa scape toate sacosele pe jos,

Hello dragii mei! Intr-un final am reusit sa pun si a doua parte de povestii. Sper sa va fie pe plac. Daca va place sa nu uitati sa apasati steluta. Ne vedem peste cateva zile cu a treia parte . Va pup!  Bye, Bye!

                                                                                                               With love, Adelina! 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 31, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubirea vietii , secretul inimii ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum