İçeri giren bir müşteriydi.Titreyen elleri ve akmış rimelinden birisinin öldüğünü veya aldatıldığını tahmin edebiliyordum.Kadın yavaşça mini bara yönelip kendisine eski şişe bir Bourbon doldurdu ve karşımdaki siyah koltuğa oturdu.Ona ne olduğunu sorduğum da bana kocasının nerede olduğunu bilmediğini,banka hesaplarının kullanımda olduğunu ve telefonunu meşgule attığını söyledi.Bana gelmek yerine polise gitmesi gerektiğini söyledim.Bu cevabı duyduğunda hafif bir panik yaşayıp masadaki elimden tuttu ve ''Hayır!'' diye bağırdı.Sakin olmasını söyledim ve buz kalıplarının dolaştığı 50'lik Bourbon'undan bir yudum aldı.Kesinlikle polise gitmeyeceğimizi söyledi.Nedenini sorduğum da yüksek bir sosyeteden geldiğini eğer polis duyarsa basının da duyacağını ve çevresinde hoş karşılanmayacığını söyledi. Çok çaresiz gözüküyordu.Kadının ismini sordum ve bana zayıf bir şekilde ismini söyledi.İsmi Clara'ydı.Kadının bir şeyler yemesi gerektiğini söyledim çünkü elleri titriyordu ve suratında renk yoktu.Benim arabamla bir yere gitmemiz gerektiğini söyledim ve arabama bindik.Kadına neler olduğunu yavaş yavaş anlatmasını söyledim.Takımımın ceketini küçük ve beyaz tenli vücuduna serdim ve anlatmaya başladı.Kocası işe gittiğini söylemiş fakat adam 4 gündür gelmemiş.Kredi kartından yakın bir zamanda hareketlilik gözlemlenmiş ve kadın ne zaman aramayı denese adam sürekli meşgule atıyormuş.Yakınlarda olan bir Wendy's'in otoparkına arabamı park edip içeriye girdik.Kadına bir menü söyleyip kadının yanına gittim.Korkmuştu.Ona bunun bir aldatma da olabileceğini söyledim fakat gözlerimin içine bakıp sinirli bir şekilde kocasının asla böyle bir şey yapmayacağını söyledi ve tekrar masaya gözlerini dikti.
344 numaralı siparişin geldiğini söyleyen bir kasiyer bana bakıp bu sizsiniz beyefendi dedi.Menüyü alıp kadının önüne koydum.Kadın nazik bir şekilde sandviçten kağıdı ayırıyordu.Giyim tarzı ve hareketlerinden yüksek bir sosyetede olduğunu anlayabiliyordum. Versace markalı ayakkabıları ve elindeki elmas yüzüklerden kocasının zengin olduğu anlaşılabiliyordu.Kadın yemeğini suratının haritasını çiziyordum ve bir anda gözüm bir çizik takıldı.Bu çizik yakın zamanda yapılmıştı ve sert bir cisimle yapılmıştı çünkü çiziğin arası biraz büyüktü.Yapıldığı açıdan yukarıdan gelen bir darbe olduğunu kestirebiliyordum.Büyük ihtimalle şiddet görüyordu çünkü elimi koluna koymaya çalıştığım zaman ürkmüştü.Büyük ihtimalle kocasından şiddet görüyordu.
Bu siktiğimin salakları sırf büyüklüğünü ve maskülenliğini ifade etmek için böyle sikik yollara başvuruyorlardı.Adamı tarif etmesini söyledim ve bana hafif kilolu olduğunu ve İrlanda kökenli olduğunu söyledi.Biraz kısa ve sakallıymış.49 yaşında olduğunu ve biraz kızıla çalan saçlara sahip olduğunu söyledi.Kadın yemeğini bitirdiğinde kadını beni onun evine götürmesini teklif etti.Yemek yediği için suratına biraz canlılık ve renk gelmişti.Yanağındaki çizik biraz daha az gözükür olmuştu.Arabama binip evinin yolunu tarif etmeye başladı.
2.Bölüm Sonu
YOU ARE READING
Garlic Salad and Murder [TR]
AventuraMonoton ve zengin yaşam tarzından sıkılan 30'larındaki bir avukat zevk için öldürmeye başlıyor.