هااااي😂💔
عاوزه اقول حاجه بالنسبه ل موضوع ارتباط هايلي ونايل هو الصور ال اتبعتتلي بما اني مش عارفه افتح حاجه خالص غير الواتباد ل ظرف ونا هتكلم ناو عن الصور ال اتبعتتلي ..... الصور دي كانت قديمه والكل قعد يقول ارتبطو وهما قالو انهم صحاب وبس ✌️.....وهرجع اقول اني بتكلم عن الصور ال اتبعتتلي ونا بصراحه مبقتنعش ب الصور ولا الكلام دا لما يقولو ب نفسهم صراحه هصدق .... بس انا مش كاتبه النوت دي عشان اقول الكلام دا بس ..... عاوزه اقول حاجه للبنات ال هي زعلانه أو متضايقه أو قلبها وجعها بوصي مش هقولك مش هيسيب البنات الحلوين دول كلهم ويبصلك انتي ولا الكلام دا بالعكس أنا ضد الكلام دا جدا ....ولا هقول دا لو بصلك أو حتي قابلتي يبقا بتحلمي الاحلام بتحقق مش نايل قال كدا برده؟!
عمتا انا بتضايق جدا جدا من الناس ال بتقول انتي تضايقي لي وبتاع هو لازم لما اتضايق يبقا عشان حب وبتاع الكلام الزفت دا ...
طب منا بتضايق اه بس مش ك حب والكلام دا وانو لا هيرتبط بيا والكلام دة لا انا بتضايق لاني بحسهم عيلتي مش دا ال اتعلمنا بردو ي دايركشنرز؟!
وان وان دايركشن دول كل واحد فيهم اقسم بالله خلاني اتغير اكتر كفايه أنهم بمجرد اني اتضايق اسمع اي اغنيه ليهم ابتسم لا اراديا افتكر حركاتهم علي المسرح ومقالبهم دي كفيله انها تخليني اتضايق لما اعرف انهم ارتبطو بس مش ك حب ال هو لا يرتبط بيا انا والكلام دا لا غيره علي حد بنحبو اننا عاوزينو يكون اختار شخص صح يسعدو ....
وعاوزه اقول حاجه كمان ..... انا عارفه انو في إحباط مش طبيعي بيجلنا من ناس كتير اننا مش هنشوف وان دايركشن والكلام دا ....
بوصو اسهل حل يدخل الكلام يطلع من الناحيه التانيه طب والله الاحلام بتتحقق ...
وعاوزه اقول بردو انو اكيد في إحباط وكلام زي انو "هه هاري ستايلز اصلا ي بنتي يحبك انتي"
"ليام هيبصلك روحي بصي للبنات ال عندهم"
بوصي هقول حاجه واحده .... البنات ال عندهم دول ال احنا شايفنهم حلوين ولا شك أنهم فعلا حلوين بالنسبالهم عادي جدا يعني ب نظرتنا احنا زي ما احنا شايفين نفسنا عاديين ....
كفايه انك نقيه وان دايركشن كل واحد فيهم بيدور علي ال تكون نقيه مش الحلاوه ..
الموديلز والكلام دا زي ما عندنا كدا ناو تسليه يوم ما يفكر يرتبط بجد وكدا هيختار واحده نقينه مش واحده جياله وبطنها اودامها اتنين متر ..
وانتي مش وحشه ولا الكلام دا ال يقولك هيبصلك علي اي والكلام دا بوصي ب حزام السيد الوالد واديلو بالتوكه بتاعت الحزام علي بوقو ....
مش هتقل عليكو بقا يلا جود باي😉
YOU ARE READING
Luvd U Dangerously 🖤🥀
FanfictionI luvd u dangerously more than the air that I breath🖤🥀 _____________________ الستوري دي هتتكتب بالمصري✌️ كوميدي ف أولها بس هتقلب دراما ف النص ورومانسي 🥀 انجوووي❤️