chapter 5🥀

73 14 163
                                    

سالخير اجودعان 💃😂..

عاوزه اقول حاجه قبل ما ابدأ بوصو ي جماعه حكاية انو انا وماهي هي بتكتب جزء ونا جزء عشان ظروف انا وهي مش عاوزين نطول ف حكاية اننا مش ننزل عشان متضايقوش اننا بنزل متأخر لانو كل واحده فينا لو كتبت لوحدها والله كل اسبوع هينظل شابتر لأننا اكسل مما تتخيلو ف احنا عملنا كدا عشانكو وهي مش فيها لخبطه ولا حاجه انا عامله ل ماهي منشن وهي نفس الكلام تخشو علي بروفايل بتاعها وبتاعي هتضيفو القصه للمكتبه وكل ما نعمل ابديت ل شابتر هيظهرلكو ف اي اللف ف كدا ....

معلش حاجه كمان اسفه😂💔
ماهي بتكتب جزء جينا وزين ومنار ونايل ونا بكتب جزء ماهي وليام وهاري وآية ولوي وهنادي دا توضيح بسيط يعني عشان متتلغبطوش عشان لما كل واحده فينا هتكتب شابتر هتلاقوها مش بتقول تفاصيل خالص عن الثنائي ال هتكتبو التانيه ....
MahyRHelal
يلا نبدأ بقا الهئ والمئ والشخاليل 😂💃...
____________________
Hnady's pov:

رحت البس عشان اجيب جزر ....

عشان المتشردين ال ف الشقه مجابوش مش عارفين قيمة الجزر ي جودعان ...

الجزر حب حياتشي الاول والاخير ....

انا بتمنا انام علي سرير جزر يااااه ي عبدالصمد .....

كنت عاوزه احط شجرة جزر ف الاوضه قلت ل ابو جينا يزرعلي واحده ف اوضتشي لقيت صمت اعدت اقول الو ي عمو ميردش شعارفه في اي .....

هو انا قلت حاجه غلط ي جودعان ها ....

المهم رحت البس ...

*لبست رقم واحد*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


*لبست رقم واحد*

بصيت ل نفسي ف المرايا فردت شعري ...

ياتي عليا قمر ... فيش مني اتنين ...

تبا ل تواضعي ....

لبست الكوتشي واخدت الشنطه وقلبت البت جينا ف كام دولار ....

كنت نازله بتسحب من أوضة جينا بعد ما قلبتها لقيت حد مسكني من قفايا زي حرامي الغسيل ...

جينا"اثبتي مكانك ل تولعي وانتي واقفه"

هنادي"خربيت ابوكي اجينا قطعت الخلف"

جينا" بتقلبيني ي به ف الكام دولار ال معايا مش كفاية شرباتي ي عالم ي معفنه ببص لما اجي البسها قلاقي هوا داخل بتخرمو الشربات ي ولاد الجزمه"

Luvd U Dangerously 🖤🥀Where stories live. Discover now