Sziasztooook! Huuhh... hihetetlen hogy több mint 20.000-en vagyunk!!! Nagyon köszönöm mindenkinek, és ugyan lezártam a könyvet, van egy meglepim számotokra! Egy játék!
Aki szeretné, jelentkezhet és az első 3 helyezettnek kitalálunk valami nyereményt!
Szabály:
Írok 3 szót és egy mondatot és ezek felhasználásával írni kell egy one shot-ot (egy részes történet/novella)
A zsűri nem egyszemélyes, nem egyedül döntök a legjobbról!A szempontok amiket nézünk:
-helyesírás (nem nagy százalékban, de nagy hibákat nem szeretnénk látni)
-Fordulatosság (Ez sem fontos de nagyban hozzájárul az összponthoz ha egy izgalmas, fordulatos történetet olvashatunk)
-Tartalom (egy olyan sztorinak örülnénk a legjobban ami nem csak 4 mondat, és van benne bőven tartalom, illetve a túl erős 18+-t nem fogadjuk el-max 16+ de az is csak akkor ha igényesen van megírva-)
-Kreativitás (talán ez az ami a legfontosabb, az egészbe! A kreatív megoldások sok plusz pontot érnek és lehet hogy ha lesz ugye az első 3 helyezett egy kis külön díj jár majd a legkreatívabb megoldásnak!)A szavak és a mondat:
-Tál,
-Párna
-Könyv
-Nem hittem a szememnek!
Ezeknek a szavaknak-és mondatnak- szerepelnie KELL a történetben! Ragozni lehet, de a mondathoz szavakat hozzárakni nem! (Szerk.)Nyugodtan jelöljetek embereket a kommentbe akiknek tetszene a kihívás!
A zsűrik: itspannaee , brigi921204 és jómagam, minket kell megjelölni a történeten, amit írtatok! Mindannyian viszonylag jó nyelvtanosok vagyunk és nagyjából tapasztalt írók! Hozzátenném, hogy jöhet bármilyen Lgbtq+-os tartalom, legyen az girlxgirl vagy boyxboy vagy transz vagy tényleg BÁRMI (én nagyon szívesen olvasom 😏) de ez persze nem kizáró ok, csak hozzátettem... na 😂😂
A jelentkezést lehet jelezni kommentben, privátban, vagy akár megadom a nevem privátban és facebookon is rámírhattok, nekem teljesen mindegy! Ha nem vagy tapasztalt író, akkor is szivesen fogadjuk a jelentkezést, legyetek minél többen.
A jelentkezés határideje: 2018. Július 20. Péntek (egy két nappal rá ha írtok még elfogadom a jelentkezést!)
Az írás elkészítésének határideje: a jelentkezés után 3 hét azaz Augusztus 10.-e! Az ez után leadott műveket nem fogadjuk el! Az eredmények a 10.-i héttől Augusztus 17.-ig kiderülnek!
Ha már ma megírod azt is elfogadjuk, nem a jelentkezés határideje után kell elkezdeni, de a jelentkezést írd meg kommentbe vagy ugye az előbb leírt helyeken! Csak is kizárólag építő kommentet írunk a történethez, ha írunk! Mindenki története elolvasásra kerül, és ne ijedj meg tanácsot kérni, ha szeretnél, mert nagyon szívesen válaszolok, és szerintem a zsűri két másik tagja is. A műved lehet fanfiction-től kezdve bármi, de meglévő könyvbe, ha egy részen megjelölsz, nem tudjuk elfogadni hiszen egy részes, kerek történetet várunk! Az eredményhirdetéskor a nyeremények közül választani lehet majd, külön "csomagból" az 1., 2., és 3. Helyezetteknek!
(Pl: 1. Hely: a: valami b: valami c: valami és ezekből választhat. Ugyan így a 2. Helynek is lesz 3 és a 3.-nak is. A nyeremények közül minden helyezett 1-et választhat! A külön díj -a legkreatívabbnak- is ugyan így lesz!)
Ha engedélyezi az 1. Helyezett akkor a története ki lesz ide rakva!
Mégegyszer mondom, hogy jelöljetek embereket a kommentben akiknek ajánlanátok a kihívást! Jelentkezzetek minél többen, ne féljetek nem harapunk!!!
Sok szerencsét mindenkinek és köszönöm előre a... mindent ^^
Ja és kérdezni lehet nyugodtan ha valami nem tiszta!