"Take care syg", gonna miss you! -Tamara
Okay yunk, LOVE YOU. Have a safe flight baby. - Levine
Call Ended.
Oleh sebab tidak mau ambik port dengan semua orang yg ada dalam boarding airport tu saya pun sibukkan diri sama fon seja. Tengok2 gambar selpie and wefie tadi sama wasap group sambil senyum2 sambil juga layan perasaan sedih sebab terpaksa lagi b'jauhan sama Levi my love. Hurm - sigh.
Dari kejauhan seorang lelaki dalam lingkungan 40-an sedang memerhati gelagat tamara.
"Comel juga budak kecil tu, manis je senyuman dia". - anonymous
- Airport Announce -
This is an announcement for all passengers travelling on the 1.30pm flight Ak2541 to Kota Kinabalu Flight Ak2541 now boarding at gate A8.
Dengar ja announce dari airport trus sy cepat2 p cari line baris di line section no 2.
- Simpan beg lagi atas tu ruangan seat.
Kapal terbang belum terbang sy suda rindu levi. Oh god! Tiba2 teringat masa sama2 levi beberapa hari lepas
Flashback
"Babe where you? I'm hungry." - Tamara
"Wait hun otw siap2 la lepas tu turun cepat." - Levi
"Okay babe". - Tamara
Call Ended.
Levi tunggu sy di bawah rumah dgn selamba buat muka control macho dia lagi sana. Sy turun sambil smirk tapujik seja sama dia.
"Bha jadi mau makan mana ne?". -Tamara
"Mau makan mana juga", - Levi
"Mana2 seja janji sedap". - Tamara
"Bha mari pigi tempat biasa seja, - Levi
Okay babe. - Tamara
Sambil jalan pegang tangan sama Levi oh God sayangnya sy sama dia ne Tuhan seja tahu even family sy tidak restu suda hubungan kami sebab kes berian seja. Tapi sy tdak pena kasi tw dia pasal tu sbb mau jaga hati dia.
- Tap!!! Terkejut sy dari lamunan tadi.
Sy nampak ada sorg lelaki ne duduk di sebelah seat sy. Sy mampu senyum tawar seja sma dia. Lelaki tu senyum jga sma sy.
Sy ckp dalam hati "Duiii gia not bad juga ne lelaki nampak macho ouwh! Suka pula sy tgk gaya2 dia". Melting kejap atukoiii getek juga sy ne ada Levi mau jga p minat2 lelaki lain.
Sepanjang perjalanan tu cuaca mmg tdak bagus plane pun kejap2 begegar takut bha sy di buatnya. Dalam hati sy balik2 baca doa seja moga2 Tuhan kasih selamat kami semua dalam flight tu sampai KK.
Tengok di luar tingkap cuaca gelap. Awan pula tebal memang confirm2 hujan lebat sy ckp dlm hati,
"Tuhan selamatkanlah kami" .Sy tgk p sebelah seat sy lelaki tu pandang sy, sy senyum la lepas tu start conversation sma dia.
"Cuaca gelap awan tebal la kt luar, takut ne."
Dia ckp balik sma sy dgn slank semenanjung dia,
"Haah tak pena naik flight waktu cuaca tak elok ke?".
Sy cakap balik sma dia
"Tak pena this is my 1st time tu yg takut sikit, sebelum ne naik flight cuaca okay ja".
Sambil sy senyum kt dia.
"Ouwh tak pe". Dia bilang sma sy.
Sy senyum lagi dgn dia walaupun msa tu sy takut suda sbb ne kapal balik2 begagar bha aduiii, trus terbayang2 sy tu kes MH370 tu plane yg terhempas di laut. Mcm2 suda sy fkir.
YOU ARE READING
DO YOU LOVE ME JERK?
RomanceWARNING : MATURE CONTENT 🔞 Based on True Story Follow me : zyaathena 💙 Sabahan Ammature Writer Love, ZyaAthena91🌹