kazandım

66 4 2
                                    

Sabah 10:00 Pelin'in ağzından
___________________________________
Sabah üstüme bir yoona'nın çıkması ile uyandım. Üstümde zıplayıp "haydi pelin uyan saat 10 saat 10"diyodu. Bende onu üzerimden atıp "tamam be anladım 10" dedim. Sonrada hazırlandım. Ve kahvaltı edip stüdyoya gittim. Studyoya geldiğimde selam verdim ve son çalışmaya başladık. Sonra ise oyun oynadık

son çalışmada jinhwan yeni bir haraket ekledigini söyledi sonra ise bir anda gelip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

son çalışmada jinhwan yeni bir haraket ekledigini söyledi sonra ise bir anda gelip

son çalışmada jinhwan yeni bir haraket ekledigini söyledi sonra ise bir anda gelip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimi öptü. Sonra ise bunun yeni haraket olduğunu söyledi. Bizde onayladık. Napabilirdik ki yani yapmasaydık yg amca düverdi bizi sonra ise çağrıldık ve gösteri için hazırlandık ve gittik ve gösteriyi yaptık.

Herkes çok beğendi. Ve kazandık benim performansım başarılı bulundu ve chanhyuk ile çalışmama izin verildi. Jinhwan ve yunhyeong ise ikon adlı gruba üye olarak seçildi. Sonra ise yurda gittik. Yurtta 3 üzlere bunu dedim onlarda mutlu oldu ve öğrendimki berru solo min cha ve yoona ise 4 kişilik gruba dahil olmuşlar. Çok sevindim onlar için

Jinhwan'ın ağzından
_____________________________
Eveeet seçildim seçildim.... 7 kişilik bir gruba dahil oldum ve çıkışımız pelinlerle aynı gün. Çok mutluyum konser vericekmişiz. Pelin ile chanhyuk re-bye adlı şarkı yapıyor biz ise apology adlı şarkı ile çıkış yapıcaz. Ben yüksek notalara çıkacam pelin gibi.......neyse grup friendleri ile tanıştım. Ama junhoeyi çok sevdim kendini överek komik duruma düşürüyor. Chanwoo bisliğide seçilmiş aghhh.... Pelin'i ona yaklaştırmaycam. Chanhyuk u kıskanmıyorum çünkü onun sevgilisi var. Peline bakmaz yaniiii... Umarım.... I hope.........

Berru'nun ağzından
___________________________
Yuppi seçildim üstelik solocu olarak NEY de çalıcam üstelik. Harika harika ilahiler yazıcam. Min chalardan 1 hafta önce çıkış yapıcam. Onlara örnek olucam. Evet örnek örnek öğrenciyim mubarek. Valla olabilirim.... Neyse ben ilahi yazmaya başlasam iyi olacak.

Yoona'nın ağzından
_________________________
Yg de ilahi söyledik veeee min cha ile 4 kişilik bir gruba seçildik. Berru ise solocu oldu. Biz ise akmu ve ikondan 7 gün önce çıkış yapcaz yani 1 hafta önce hahahah önceeeeee...... Biraz abarttım mı ne????? aman neyse... Min cha ile bağarıyoz şuan pelin ise bize yastık attı ve"yaaa bi susun aq sanki tek siz seçme kazandınız."dedi ve berruda onayladı. Aslında doğru bide ben neden bu kadar konuşuyorum.

Min cha'nın ağzından
____________________________
Pelin bize bağarinca çığlık atmayı bırakıp türk dizisi olan 4n1k izledik ordaki kız tam ben gibi ama elbiseleri çok kötü hiç mi moda görmedin. Bu ne biçim şey ya sinirlendim. Bu konuşmanın yarısı neden dizi ile ilgili oldu... Neyse jiwon ise ikon grubuna seçilmiş çoh mutluyum...neyse yatcam ben.

Jiwon'un ağzından
______________________________
Alo lan ilk defa konuşacam alo alo sesim geliymi oraya lan inşallah geliydir ne diyim. Dur anlatcam ne yaşadığımı seçmeleri gazandık jinhwan ben chanwoo yunhyeong aynı grubdayız. Jungkook bts e seçilmiş manyak cocuk tutturdu bin yg'yi getmem. Neyse onlar yarın cıkış yabacak. Bislik jungkook neyse benim minik minicham ile jungkookun davşanıda 4 kişilik gruba seçilmiş. Pelin bir erkek ile grup yapmışlar onlara. Neyse lan ilk ama çoh gonuştum.

Jungkook'un ağzından
_____________________________
Polis bey ben masumum valla. Ne ne olduğunu anlatayım mı okey no broplema. İngilizcem müthiştir sınavlardan 100 aldığım var yani bir sıfır çıkarın o kadar yani. Harikadır neyse kendimi yeterince övdüm yiter bu kadar carpılcam. Neyse işte ben yg'ye gitmeycem. Bighite gitcem vermezlerse gaçacam. Sonra ise seçildim ve maknae olarak betese adlı gruba girdim 7 kişilikmiş. Saydım. Sonra ise eve gelip direk yattım. Tavşan gibi.... Neyse bu kadar yiter valla yoruldum lan ben maknaeyim naptiniz bana neyse guudbaie.

Aşkın Böylesi/jinhwan Hayal Et =tamamlandı =Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin