Lee pelin

175 9 3
                                    

Bu arada Pelin'in bir fotoğrafını atayım bu kızın adı/ lee soo hyun\ isteyen bakabilir.

"Yazar"Pelin acayip utanmıştı bu yüzden hemen kalkıp boynunu eğerek arkadaşlarının yanına gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yazar"
Pelin acayip utanmıştı bu yüzden hemen kalkıp boynunu eğerek arkadaşlarının yanına gitti. Jinhwan ise ağzı açık bir şekilde onu izliyordu. Sonra jiwon ve jungkook geldi. Jiwon direk jinhwan'ın ağzını kapatıp "Ağzını kapat sinek gircek."Dedi gülerek. Jungkook jinhwan yaklaşıp"yenge mi?"dedi. Jinhwan başını salladı. Jiwon ve jungkook Jinhwan'ı ayağa kaldırdı ve sınıfa geçtiler.

Pelin'in ağzından
______________________________
Oydu hemde oydu. Yanından kalktım ama yanaklarımın kızardığını hissedince başımı öne eğdim. Kızların yanına geldim ve kızlar bana sorular sormaya başladı.
Min cha
Pelin o kimdi?

Berru
Müslüman mı?

Yoona
Adı ne?

Min cha
Neden kızardın?

Agh!ben sadece "bilmiyorum"dedim. Çünkü gerçekten bilmiyorum. Sonra herkes sınıfına geçti şükür ki min cha ve yoona ile aynı sınıftayım. Berru unninin sınıfı hemen üst katta keşke o da bizim sınıfta olsaydı.(keşke). Neyse ben ve min cha yan yana oturdum. Önümüzde ise yoona vardı. Oturduğumuz anda

Min cha
Dökül bakalım. Dedi
Bende o günkü çocuk olduğunu söyledim. O sırada yoona arkasını dönüp "ooo enişte"dedi. Bende
Ne saçmalıyosun ben onu sevmiyorum. dedim. Bu gerçek odan hoşlanmıyorum. Birkaç dakika böyle konuştuktan sonra içeri iki çocuk girdi ve beni gostererek konuşmaya başladılar lanet olsun ki bu çok utanç verici. Birkaç dakika sonra içlerinden biri gelip yoona'nın yanına oturdu. Birbirleriyle tanıştılar. Hemen ardından ise hoca geldi. Hoca ingilizce hocasıydı ingilizceye bayılırım. Zaten sorduğu soruların %90 'ını ben çözdüm %10 u sınıf çözdü. Hoca kızdı adı adı adını hatırlamıyorum. Evet hatırlamıyorum ingilizce kelimeleri aklımdan geçirirken onu dinlenmeyi unuttum galiba... Evet unuttum. Tenefüsteyiz ve uhuuu... Öteki çocuk min cha'ya bakıyor. Ötekisi yoona'nın yanında. Min cha ya bakan çocuk geliyor. Ben kaçayım konuşsunlar.hihihhihihihi. Ben direk berru unninin sınıfına gittim. Beni gördü ona el sallayarak gelmesini söyledim sonra birde ne göreyim berru unninin yanında o çocuk oturuyor ıgh neden hep bu çocuk beni görmemesi için berru unni yanına geldiği gibi hızlı hızlı aşağı indik.

Jinhwan'ın ağzından
_____________________________
Sınıfta oturuyordum ve acaba o kızı nerde bida görebilirim diye düşünüyordum. Belki beni ona götürür diyede onun bir arkadaşının yanına oturdum. Birden kızın hareketlendiğini gördüm gittiği yere baktığımda o kız beni gördü ve gülen yüzü ekşidi muhtamelen hala o olayı düşünüyor. Kız yanına geldiğinde onu elinden tutarak hızla aşağı indirmeye başladı bende kapşonumu takıp aşağı indim bizimkilerin sınıfa baktığımda bizim jungkook ve jiwon kızlarla konuşuyordu uuu.... Romantik. Ben onlara gülerek kızların peşinden koşmaya devam ettim. Kızlar bahçeye çıktı ve orda bir banka oturup konuşmaya başladılar onlara çaktırmadan dinlemeye başladım.

Arkadaşı
Seninki yanıma oturdu

O kız
Aah seninki deme ben onun adını bile bilmiyorum.

Doğru söylüyordu bilmiyordu ama bende onun adını bilmiyordum.

Arkadaşı
Doğru ama bence seni seviyor

O kız
O hayır tanımadığı birini neden sevsin ki

O sırada onu görebilmek için biraz daha eğildim ve ...

Pelin'in ağzından
_________________________
Unnim berru ile konuşuyordum ki bir ses ile irkildim yine mi bu çocuk utanmasa rüyamada girecek. Berru unni direk yanına gidip" iyi misin" dedi 1 yıl doktorluk okudu ilk yardım biliyor. Berru unnime "ben kızlara bakıcam"dedim ve kollarımı bağlayıp çocuğa kızgın bir bakış atarak tuvalete gittim. Aynada kendime baktım ve çoook sinirliydim. Kendime  bidaha baktım ve gözlerimi kapattım. Açtığım anda zil çaldı. Bende sınıfa geri döndüm.

Berru'nun ağzından
___________________________
Pelinle konuşurken onu sevdiğine inandığım çocuk düştü yere kapaklandı. Ben korktum çocuk müslüman olabilirdi bu yüzden de belki konuşma fırsatı bulurda bunu öğrenirim diye düşündüm. 1 yıllık tıp okumuştum. O yüzden direk onun yanına koştum. Pelin ayağı kalkmış beni izliyordu. Çocukta ona bakıyordu. Bir anda pelin gidiceğini söyledi kol bağlayıp çocuğa kızgın bir bakış atıp gitti. Bende çocukla konuşma fırsatı buldum. İlk önce "canın acıyormu" dedim.

Çocuk
Çoook hemde çoook onun adını bile bilmiyorum. dedi.

Anlaşıldı soyut anladı ben ona "somut olarak" dedim. O bana baktı ve

Çocuk
Bana yardım et sen onun arkadaşısın ne olur bana onun adını söyle ne olur

Ahh kıyamam ona aşık düşündüğüm gibi... Ben asla yanılmam zaten kendine gel berru egoist olma neyse bende ona "o kızın mı" dedim. Kafasını salladı. "Adı lee pelin"dedim. Sonra oturduğu yerden kalkıp

Çocuk
Lee pelin,lee pelin demek adın buydu. Dedi.o sırada zil çaldı ve sınıfa gittik.

Pelin'in ağzından
____________________________
Sınıfa döndüğümde 2 çift aşk kuşu gördüm uhuuuu... Beni görünce gel gel dediler. Bende gittim demeselerde gidicektim zaten yerim orda. Sonra gittim ve min cha bana bakarak
Min cha
Bak bu pelin pelin buda benim namı değer dişle...

Çocuk
Ayıcığı.

Min cha
Ayıcığım bobby .dedi.

Ben gülme krizine girdim. Bana mal mal bakıyorlardı bende sustum ve tam sırama oturacakken yoona elimden tutup beni yanında oturan sevgilisi ile tanıştırdı ben biliydim böyle olacağını.

Yoona
Buda benim tavşanım jungkookie.
Dedi. Jungkook a da beni tanıttı sanki benim ağzım yok. Neyse gülümseyip sırama geri döndüm oturdum ders arapçaydı evet arapça ben arapçayada bayılıyorum. Bütün diller benim için bir cennet. Hoca geldi. Oda kızdı.bu sefer ise soruların %80 ini ben çözdüm. %15 ini bizim kızlar %5 sınıf çözdü. Bizim kızların sevgilileri bana tip tip bakıyordu. NEDEN BEN NEDEN...

Aşkın Böylesi/jinhwan Hayal Et =tamamlandı =Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin