Mam nad łóżkiem lampki, na których mogę pisać. 12 świecących kostek! Na jednej z nich mam to:
Wiem, wiem, zajebista jakość. Na każdej z nich jest inny wzór. Bezpieczeństwo 100% moi drodzy. Jestem przygotowana na najgorsze z najgorszych.
Miałam dzisiaj największą wenę w swoim życiu. Przez blisko dwie godziny pisałam shota (jeszcze nie skończyłam). Nie wiem jakim cudem napisałam, aż tyle za jednym razem, ale jak wy, jestem w szoku.
Dostałam nominację od RubyDemonek25061. Ulubiona piosenka?
Nothing But Thieves - Amsterdam
Znaczy cały dzień ją nucę, czyli można powiedzieć, że dzisiaj to jest moja ulubiona piosenka.
2. Czy jesteś wielkim leniem?
Jak jest słońce to nie chce mi się wstać z łóżka, a jak jest pochmurnie lub deszczowo to rozpiera mnie energia... tak, wiem. Dziwne.
3. Gdzie chciałabyś mieszkać na stałe?
W USA, ale w stanach, gdzie broń jest zabroniona! Albo na południu Anglii w Brighton.
4. Daj losowe zdjęcie z galerii.
Mam same złe zdjęcia w galerii.
5. Ulubiona czekolada?
Lubię gorzką czekoladę, ale ulubiona to z Oreo!
6. Ulubiony kwiat?
Czy ja mam ulubiony kwiat? Wszystkie są ładne, a ja nie znam się na kwiatach XD. No dobra... konwalie.
7. Ulubiony film?
Forrest Gump, oczywiście.
8. Ulubiona książka?
"Weź moją duszę" autorstwa Yrsa Sigurðardóttir.
9. Ulubiona książka na wattpadzie?
Ostatnio czytam "Gotta get out of this place" autorstwa _WhiteFenix_ i jest bardzo dobre 😁. Cudna tematyka.
10. Nominuj 10 osób.
Jeszcze kolejna nominacja, więc trzeba poczekać.
Tę nominację mam od Fnafka i RubyDemonek2506.
1. Czy doskonałe można uczynić lepszym?
Jeśli istniałaby doskonałość, to ludzie nie musieliby tworzyć nowych rzeczy. Wtedy gospodarka stanęłaby w miejscu, apokalipsa. Koniec wywodów... doskonałość z czasem zmienia znaczenie, więc tak, doskonałe można uczynić lepszym.
2. Czy możemy się uwolnić od wolności?
Słowo "uwolnić" wywiera się od wolności, więc moim zdaniem ''uwolnić'' jest złym określeniem. Nie można uwolnić się od wolności, można dać się zniewolić. To było bardzo filozoficzne.
3. Nie nie, to tak, czy nie?
Zależy czy przed drugim "nie" jest przecinek, bo jeśli nie to znaczy tak, a jeśli tak to nie... pogubiłam się XD.
4. Jaki kolor ma lustro?
Kiedyś lustrem była woda lub wypolerowane srebrne naczynie, więc stwierdzam, że lustro ma srebrny kolor.
5. Jak miała na imię mama Muminka zanim urodziła Muminka?
Jolanta. (Pozdrawiam osoby, które wiedzą o co chodzi 👍).
6. Czy istniałaby radość, gdyby nie było smutku?
Oprócz smutku są przecież inne emocje, więc tak, istniałaby.
7. Nominuj do tych pytań tyle osób, ile masz lat.
Jak już pisałam... dzisiaj był słoneczny dzień, więc jestem zbyt leniwa, aby nominować aż tyle osób. Nominuję tylko kilka użytkowników.
CZYTASZ
Życie Fana Supernatural
RandomKrótko i na temat. Pospolite historie z mojego życia, które kojarzą się z Supernatural.