Düşünsenize ! Bir sabah uyandığınızda başka bir evde, başka bir odada ve başka bir bedende kendinizi buluyorsunuz.Düşünemiyorsunuz değil mi? Çünkü inanılır gibi değil!
Ama onlar bunu bizzat yaşadı. Birbirlerinden farklı illerde, birbirlerinden habersiz iki genç kız.
Behram ve Efloya
Kabus gibi değil mi?
Biri diğerinin hayatını düzene koyarken, diğerinin ise onun hayatını mahfettiğini düşünün. Delirmek için yeterli sebep değil mi ?
Tanrı neden onları seçti? Tek bir fikirleri dahi yoktu. Bu kadar zıt karakter ve hayatı olan iki genç kız...
*****
- Anneme iyi davran nolur. O kanser hastası. Onu üzme.
Hala yaşadıklarına inanamıyordu genç kız. Karşıdan ses gelmeyince telefonu kulağından alıp ekrana baktı. Onu hala dinliyordu. Peki neden cevap vermiyordu?
- Sende! Sende aileme iyi bak. Onları üzme. Çünkü ben yeterince üzdüm onları.
- Söz veriyorum. Bu kabus bitene kadar "Annen benim annemdir"
- Bende söz veriyorum. Bu hikaye bitene kadar " Annen benim her şeyimdir"
...
Her ne kadar ailesini özlesede genç kız, hayatından oldukça memnundu..
❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙
10^07^2018
Meyabaaa😂 yeni kurgumla geri döndüm. Baştan belirteyim Peşimdeki Gölge bitmedi. Devam edecek. Onun dışında farklı bir kurgu daha yazmak istedim. Umarim beğenirsiniz ❤💙
Bu kurgumun ikinci serisi de olacaktır. Ama başka bir hesapta , çok yakın bir arkadaşımla beraber yazacağız. Daha değişik bir kurgu olacak. Beraber yazacağımız kitabın kurgusundan bahsedicem
biraz. Aslında " Bedenimi Geri Ver" kitabımla çok benzer olacak.Hiç tanımadığı bir erkeğin bedeninde can bulan bir kadın. Kadın bir erkek olarak yaşamayı başarabilecek mi?
Peki ya adam? Kendi bedenini sahiplenen kadının bedeninde açıyor gözlerini! Bir kadını anlayabilmek için bedenini paylaşmak yeterli mi? Sanırım bu sorusuna cevap bulması çok zarara mâl olacak.
Ruhları bedenlerinden kaçıp birbirine sığınan iki farklı cinsyete sahip insanlar...
"Alışmaktan korkmak" Belkide onları en iyi tanımlayan cümle. ..
Bekleyin biziiii
ATAOL VE PAMİRA GELIYORRR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDENİMİ GERİ VER!
ChickLit"Bu kadar güzel güldüğünü bilmiyordum." Yutkundum Hayır yutkunamadım Bir düğüm gibi takıldı boğazıma cümlesi Sustum Kafasını masadan kaldırıp ışık hızına gölge düşürecek bakışları hapsetti gözlerimi. Gözlerimi ani bir hareketle başka yöne çevirirke...