LÜTFEN TARİHİ YAZMAYI UNUTMAYIN♥
BÖLÜMÜ DİCLEM'E İTHAF EDİYORUM♥
Daha ilk günden geç kalmayı kim isterdi ki?
Yeni bir okul ve yeni bir hayata...
"Geel" Sesin ardından kapıyı yavaşça açıp sadece başım görünecek şekilde dolu olan sınıfa bakmaya başladım. Ayaklarım geri geri giderken durmamı sağlayan sesi duydum.
"Teşrif etmeyecek misiniz hanımefendi "
Başımı aniden masanın önünde elinde kitapla bana bakan gözlüklü adama döndürdüm. Kim olduğunu tahmin etmek zor olmasa gerek. "ÖĞRETMEN"
Şaşkın gözlerle bana bakan sınıfa göz attıktan sonra bütün bedenimle isteksiz bir şekilde sınıfa girdim.
Masanın önünde duran hocanın yanına gelip durdum.
"Kızım yerine geçsene. Neden yanıma geliyorsun? Haa! Tabi ya özür dileyeceksin. Malum geç kaldın. Özür dileyeceksin dimi evladım?"
Gözlerimi hocadan ayırıp hayatında insan görmemiş gibi bakan sınıftakilere bakmaya başladım.
Çoğu kaşlarını havaya kaldırıp saçma sapan işaretler yapıyordu. Hiçbir şey anlamadığımı fark eden esmer, kısa boylu, tatlı bir kız ayağa kalıp ben ve hocanın önünde durdu . Sol koluma girip beni sırasına doğru çekmeye başladı.
Engel olmadım. Çünkü buna ihtiyacım vardı. Sırasına oturduktan sonra hocanın sesini işittim.
"Tahmin etmiştim. Klasik Efloya işte. Özür nedir biliyor mu ki?"
Sınıfta hafif bir kahkaha yükseldi. Birbirlerine el şakası yapanlar, sohbet eden kızlar, katalok inceleyenler... Bırakın dersi dünyadan haberi olmayan insanlardan ibaret bu okul..
ÖZEL KARAEL OKULU...
"Efloya iyi misin?"
Tatlı sıra arkadaşıma hafif gülümseyip.
"İyi olmaya çalışıyorum, sen?"
Başını iki yana sallayıp;
"Hayır. İyi değilsin. Benim tanığım Efloya böyle biri değil."
Yok artık sende mi anladın! diye bağırmak istesem de kendime engel olmayı başardım.
"Tanığın Efloya nasıl biriydi"
Gözlerini biran yumup tekrar açtı.
" Sabah sabah iyi misin sen? Dalga mı geçiyorsun benimle?"
"Soruma cevap vermeni istiyorum!"
Sırıtmaya başladı ve bu benim sinirlerimi bozmaya yetiyordu.
"Alkım mesajına mı cevap vermedi gene ha? Bu yüzden mi dalgın ve düşünceli görünüyorsun?"
sırıtmaya devam ederken kulağıma doğru yaklaşıp sesini kısarak;
"Sen pek düşünceli görünmezsin de ondan söyledim."
Bu kız neden böyle konuşuyor benimle. Belkide Efloya'yı sevmeyen biridir.
"Sanırım aramız pek iyi değil yanılıyor muyum?"
Koluma hafifçe omzunu vurup;
"Saçmalama biz çok iyi arkadaşız. Hatta en iyi ardaşınım ya ben senin!"
Nedense bana öyle gelmedi ama bunu söylemek doğru olmaz sanırım.
"Sen Mevsim olmalısın o halde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDENİMİ GERİ VER!
ChickLit"Bu kadar güzel güldüğünü bilmiyordum." Yutkundum Hayır yutkunamadım Bir düğüm gibi takıldı boğazıma cümlesi Sustum Kafasını masadan kaldırıp ışık hızına gölge düşürecek bakışları hapsetti gözlerimi. Gözlerimi ani bir hareketle başka yöne çevirirke...