ةكان فى 5 بنات كانوا اصحب مشفوش بعض ابل كده عرفوا بعض لمجرد انهم directioner بس .....بس البنات كانت بتعرف تغنى و كانوا مكونين فرقه اسمها crazy girls فكرروا انهم يتئبلوا اول لما عرفوا ان one dirction جين مصر فتفئوا يأبلوا بعض.....كان نائص على رمضان 3 ايام.....فئالوا البنات انهم لزم يفجؤ one direction فعملوا stage ادام المطار........ف one dirction اتفجؤ ان فى بنات فى مصر كده ......وبعد ما البنات خلست غنى one direction حيتهم و كانوا فخورين بيهم اوى و اخدوا ارقام تلفنتهم ....تانى يوم البنات لائت one direction عملنلهم follow على twitter البنات مسدئتش نفسها وبعدان ....كل boy منهم كلموا البنت الى كانت بتآلدوا ....كل واحد به ال boys وعدهم ان هيشهرهم .....وat night ...one directionعزموا البنات و علتهم على العشاء ....تانى يوم زين كلم البنت الى بتآلدوا وآلها انا جى اتصحر معاكى ...راح هارى اتغاز و كلم البنت الى بتألدوا والها انا كمان جى اتصحر معاكوا ...راح كل واحد فيهم كلموا البنات و اتفاوا معاهم على انهم هيصوموا و هيفتوا مهاهم .....وجم و اكلوا معاهم و سهروا معاهم لغايت الصبح هارى فضل يلعب tennis مع الgirl الى بتألدو و زين لعب playstation نايل فضل يعلم الgirl بتعنوا ال football هو و لوى ....و ليام فضل يلعب لbasketball مع ال girl بتعتوا.
وبعد كده روحوا و بعدان one direction جمم عند البنات امهتهم كانوا بيحضروا الفطار ولكن زين و هارى و نايل و لوى وليام الوا للامهات انهم يعدوا والبنات هما الى هيعملوا الفطار ولكن الامهات التلهم مش هينفع عشان هما مش بيعرفوا يطبخوا راحوا اللهم احنا الى هنطبخ و هما هيسعدونا ....وعملنا الاكل وفطرنا و الاكل طلع حلو اوى و نايل عجبوا الاكل اوى ....و بعد ما خاصنا اكل نزلنا من الشقه و لعبنا water fight و انبستنا اوى اليوم ده ....هما كان وراهم حفله دخلوا ال بنات معاهم ...و هما بيدخلونا اللم لازم 2بس يدخلوا ف كل واحد فيهم آل لى الbody gard دى ختبتى و تبعن البنات مسدئوش نفسهم ان one direction آلوا كدة علاهم .....ف بعد لما خلصوا الحفله تلعوا البنات على ال stage و خلوهم يغنوا.
تانى يوم كانوا one direction مسفرين كانوا البنات زعلنبن اوى انهم مشين .