BAŞLANGIÇ

76 0 0
                                    

Güzel sonbahar sabahına uyanan Julia (Anne) , ilk işi ailesine güzel bir yemek hazırlamak olur. Julia ailesine yemek hazirladıktan sonra çiftlikte koşuya gitmek için kapıya doğru gider. Kapıyı açar ve kapının önünde bi doğum günü paketi bırakılmış. Julia paketi alır ve salona bırakır. Koşuya gider. Yaklaşık 30 dk sonra koşudan döner. Döndüğünde hala herkes uyuyordu. Sadece evin çalışanları uyanmıştı. Onlarda yemeği hazır gördüklerinde çok şaşırmışlardı.

Julia o sabah çok enerjikti. Çalışanlara sürekli oğlu Jason'un doğum günü için

talimatlar veriyordu.

Tıkırtılara uyanan Frank (Baba) , Neli (Kız kardeş) aşağıya inerler ve Neli annesinin yaptıklarıyla karşılaşır. Frank şaşırır karısını daha önce hiç böyle görmemiştim. Bu yüzden durumu çok şaşkınlıkla karşıladı.

Yaklaşık bir saat sonra...

Julia'nın enerjisi o müthiş kahvaltıdan sonra ailenin diğer fertlerinin yansıması artık onlarda mutluluktan ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Artık doğum günü kutlamalarına saatler kalmıştı.

Neli abisi için elinden geleni yapıyordu. O kadar çok dikkat çekiyordu yaptıkları.

Frank her zaman ki gibi yine sakin yine kaygısızdı... Julia hiç boş durmuyordu. Hep bir işle uğraşıyor.

Ve sonunda parti zamanı geldi.!!!

Saat 21.30 olmuş ve misafirler yavaş yavaş partiye geliyorlardı. Jason gelenlere , çok sevdiği kuzenleri ve arkadaşlarıyla ilgileniyordu.

Bunlar olurken dikkatimi çeken birşeyler olmuştu. MİLMEN Ailesinde daha önce hiç bu kadar kalabalık davet olmamıştı. Buna çok şaşırmıştım ve içimdeki kin dahada artıyordu. Julia ve Frank her zaman ki gibi birbirlerine aşkla bakıyordu. Kısaca muhteşem rüya gibi bir hayat yaşıyorlardı. MİLMEN ların çevresindeki herkes onlar hayrandılar.

Jason basketboldaki başarılarıyla tam bir MİLMEN lara layık bir bireydi. Hayali gerçek bir NBA liginde dünyaca tanınan basketiçi olmaktır. Jasonun en yakın arkadaşı Same onunla gerçekten farkı bir sevgi bağı vardı. Ikiside birilerine yakışan bir Dostlukları vardı. Bir de Jason ve Same ait bir grupları vardı. Grupta toplam 6 kişi vardı. Başta grup liderleri Jason ve Same sonra Emilie, Jordan , Neil , Jessica ve Robert vardı ve kalabalıklardı.Birbirlerine çok bağlı bir gruptular.

Saat 22.30 olmuş Julia davetli listesine baktı ve davet edilenlerin hepsi gelmişti. Julia bu duruma çok sevinmişti ve sevgisini Frank ile paylaştı.Frank davetlilerin hepsinin geldiğini öğrenince mutfaktakilere pastanın getirilmesi için elini kaldırdı ve gel gibi hareket yaptı ve bende yanına gittim "buyrun efendim" dedim. Frank çok kibar beyefendi biriydi.Julia onu haketmiyordu.

DOĞUM GÜNÜ PARTİMDEKİ MEKTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin