Lapė vilko kailyje

174 11 2
                                    

Rašiau bet ištryniau.
Apie mergina kažkokiu keistu vardu (sugalvojau pati Heteferija) gyveno pamiškėje, kaimelyję. Mėgo pabėgioti miške. Prieš savaitę sužinojusi iš tėvų kad taps lape ar vilke. Buvo pakviesti du vaikinai. Lapinas ir vilkas kadangi niekas nežinojo kuo ji taps (jo taip išeina kad mama lapė o tėvas vilkas. Ką? 😀) ir rodė triukus pasivertus gyvūnu. Nu ir jo per 18 gimtadienį ji pavirto. Visi žiūrėjo į ją nustebę, išsigandę nes ji buvo mišrūnė.
Vilko dydžio, kailio kaip lapės, plėšrūno instinktai vilko, klausa ir uoslė puiki kaip lapės. Lapių ir vilkų tarybos neleidžia to (tipo lapėms burkuotis su vilkais ir susilaukti vaiko o tuo labiau mišrūnės) ir bando visaip ją nužudyti.

Nepamirškime kad merginą taip pat suburkuojam su kokiu vilku kuris ją apgynė nuo pikto vilko

,,Pasiverčiau vilke (ji taip vadino nes ižvaizda vilko) ir nubėgau gilyn į miško. Staiga išgirdau urzgimą ir sustojau. Užmanęs sėlino didelis juodas vilkas, kuris staigiai šoko ant ant manęs stverdamas mane už kaklo. Suinkščiau nuo skauso. Jis paleido mame stipriai trenkdamas į žemę. Netikėtai pasirodė pilkas vilkas kuris garsiai urgzdamas užstojo mane. Taip jie akimirką grūmėsi kol juodasis suprato praleimėjęs ir šlubčiodamas nuėjo savo keliais. Pasistengiau atsistoti.
- Tu sveika?- paklausė vilkas ir pasivertė ir dailų vaikiną,- Aš (kažkoks vardas kurio nesugalvojau) O tu?
- Aš Heteferija,- pasakiau ir taip pat pasiverčiau į žmogų. Paliečiau kaklą kuriame dantų žymės.
- Niekada nesu matęs mišrūnės."

Čia įvyko įkvėpimas ir parašiau kažką.

(Kas per fantazija?)

Idėjos Jūsų Istorijoms Where stories live. Discover now