Kaip supratot bus horror. Rašiau ją bet ištryniau.
Dvi merginos ir du vaikinai. (Vardus paminėsiu bet žinoma galite pakeisti)
Kamilė, Aistė, Tomas ir Matas.Mano shipai:
Matas myli Kamilę, bet ji jo ne. Paskui kažkaip jie susiveda.
Aistei patinka Tomas, o Tomui Aistė.Jie draugai nuo vaikystės. Mokykloje Helovynas. Visi apsirengę savo kostiumais. Jie ėjo prašyti saldainių. Paskutinis namas buvo pats baisiausias. Ten gyveno kažkoks senis kuriam biški kvankt ir jo bijojo visas miestas. (Apie senį rėmiausi animaciniu filmu "Monstrų namai" Tik namas ir senis daug žiauresnis) Matas netikėjo kad ji labai žiaurus ir vienas nuėjo į tą namą. Kamilė jam neleido, bet jis nuėjo. (Čia leisiu patiems pafantazuoti kad vyko viduje) Tomas sunerimo, kad jų draugas per ilgai ir visi nubėgo gelbėti Mato, bet patys pakliuvo į bėdą. Laimei visi iš išgelbėjo. Trečią nakties Matas vis dėl to įtikino Kamilę ir Aistę eiti į apleistą ligoninę. (Kamilė bijojo, o Aistė netikėjo dvasiomis) Ritualą jie įvykdė ir dvasią iškvietė. Matas filmavo ritualą. Prasidėjo keisti dalykai ir Matas neištvėręs iššoko pro langą nes durys užsitrenkė ir nestipriai susižalojo ranką. Visi paskui ji nusikabarojo vijokliu. Visus daiktus palikę jie grįžo namo. Draugai nebaigė ritualo ir kamera užfiksavo dvasią, kuri nerimsta ir trugdo vaikams. Po 7 dienų mirė Matas. Vėl po 7 dienų miršta Kamilė. Vis dėl neaiškių priežasčių. Aistė jau pradeda tikėti dvasia. Darosi vis blogiau po savaitės mirė Tomas. Ji suprato dabar jos eilė. Aistė nuėjo pas būrėją. Ji pasakė ką reikia daryti. Mergina nuėjo į tą pačią vietą, trečią nakties ir užbaigė ritualą. Pasakė žodžius (Pvz: "Išlaisvinu tave" Ar dar ką nors) ir bam! Iš kameros išlindo moters vėlė su didele raudona dėme prie širdies. Vėlė pakilo į orą, pradėjo švytėti. Dėmė dingo, už nugaros išlindo sparnai. Moteris šypsojosi dėkodama linktelėjo ir pakilo virš debesų.
Nu va kažkas. Galite sugalvoti ir savo pabaigą.
YOU ARE READING
Idėjos Jūsų Istorijoms
RandomKartais ima noras rašyti istorijas bet nežinai apie ką. Čia tikrai rasite puikių idėjų. Prieš pasiimant idėją iš šios knygos parašykite man arba į komentarus. Aš dėsiu vardus, kad būtų patogiau bet jūs galite juos pakeisti nes maiškiai gryna nesąmo...