T/i - twoje imię.
T/n - twoje nazwisko
Nazywasz się t/i. Prowadzisz właśnie śledztwo. Jesteś dziennikarzem, który dostał misję by zbadać i nagrać rzeczy, które dzieją się w starym asylum „ MSO ", który znajduję się w zacisznym miejscu Grand River.
Media kryją, że dzieje się tam coś strasznego. Ostatnio porwano księdza i kobietę w tej okolicy. Nikt nie może wyślać zasiłków, poprzez zniszczenia drogowe. Żaden tutejszy badacz by zbadać tą okoliczność nie wyszedł z tamtąd żywy, a miasto nie ma kontroli nad firmą, która obsługuje tym psychiatrykiem. Należy nagrać wszystko, i wysłać burmistrzowi dowody, by zamknąć asylum.
1. Właśnie jedziesz pojazdem terenowym na tą posiadłość. Jest dużo błota, droga jest strasznie ciemna, a po obu stronach znajduje się las. Nie ma żadnej żywej duszy. Zabrałeś swoją kamerę oraz telefon.
Jest coś co możesz zrobić:
A) włączyć radio(przejdź do zdania 2)
B) zadzwonić do siostry(przejdź do zdania 3)
C) zaparkować i odpocząć(przejdź do zdania 4)
2.
Próbujesz włączyć radio. Cisza. Nie ma zasięgu. (wracasz na pole 1)
3. Dzwonisz do siostry.
- halo?
..... cisza. Nie ma zasięgu. (wracasz na pole 1)
4.
Parkujesz obok drogi. Wyłączasz silnik, rozkładasz się na fotelu i zamykasz oczy. Zamierzasz odpocząć. Nagle słyszysz dziwne dźwięki dobiegające zza auta. Co to?
A) patrzysz przez okno(przejdź do zdania 5)
B) wychodzisz z auta(przejdź do zdania 6)
C) szybko odjeżdżasz(przejdź do zdania 7)
5. Wyglądasz przez okno. Zbyt ciemno by coś zobaczyć.
A) wyjmij kamerę z nocną wizją(przejdź do zdania 8)
B) wyjdź z auta(przejdź do zdania 6)
C) odjedź(przejdź do zdania 7)
6. Wychodzisz z auta. Dźwięk staje się coraz głośniejszy brzmi jak.. niedźwiedź?
A) eksploruj(przejdź do zdania 9)
B) wyjmij kamerę z nocną wizją(przejdź do zdania 8)
C) odjedź(zdanie 7)
7. Odjeżdżasz i wracasz na trasę. Rozglądasz się za siebie, czy coś cię przypadkiem nie śledzi.(idziesz do punktu 13 )
8. Włączasz kamerę. Jest prawie wyładowana. Widzisz grzbiet jakiegoś zwierzęcia. Co robisz?
A) podchodzisz(11)
B) odjeżdźasz(7)
C) zostajesz cicho w aucie(10)
9) eksplorujesz teren. Jest wszędzie ciemno. OH! Twoja noga dotknęła czegoś wielkiego i miękkiego.
A) podchodzisz(11)
B) odjeżdżasz(7)
10) zostajesz cicho w aucie. Mija 10 minut. Nic się nie dzieje. (Wracasz do punktu 8)
11) Ostrożnie podchodzisz...twoim oczom okazuje się niedźwiedź grizzly. Jest cały we krwi.
A) uciekaj/odjedź(7)
B) pomóż mu(12)
12) widzisz, że jest w sidłach. Powoli zabierasz się do roboty. Zaczynasz majsterkować i.. Niedźwiedź uwolniony, uciekł wystraszony, patrząc się w twoją stronę raz po raz.
- uff - pomyślałeś. Tosz dlatego nazywają cię złotą rączką! Wracasz do auta na trasę(punkt 13)
13. Jedziesz i jedziesz.. w końcu widzisz dach jakiegoś budynku odsłaniający się zza konar drzew... brr.. przeszły cię dreszcze, gdy zobaczyłeś cały, drewniany, zniszczony, brudny budynek, z oderwanym napisem „ MSO ". Brama była zamknięta. Zaparkowałeś autem przed bramą. Zabrałeś telefon i kamerę. Wyszłeś. Stanąłeś przed budynkiem dzielnie, chwilę się na niego patrząc.
Potem dokończę :D to dopiero początek!
CZYTASZ
Outlast - wybierz swoją historię
TerrorOtwórz wrota do piekła... wchodzisz w outlast... Loading... Witam w Outlast - wybierz swoją historię! Należy postępować z instrukcjami ^^