Kafamda hiss ettigim aciyla gozlerimi zorlada olsa actim.etrafima bakmaya basladim.nerdeydim ben?
Olan biteni dusunmeye basladim.
Dun gece eski sewgilim onurla telefonda tartisdigim icin kaza yapmisdim.
Simdiyse hastanede olmaliydim.Evt yanilmamisdim etrafima bakmaya basladim.hastane odasindaydim. hemsirenin iceri girmesiyle kafami kapiya cevirdim.
-uyandiniz demek.
Konusmak istedim aci ceker gibi cikti sesim:
-buraya nasil geldim ben?
-sizi dun gece getirdiler.
Elinde tepside getirdigi ilaclari masya birakti bana donmeden konusmaya basladi.
-kaza yapmissiniz.eyer gec getirilseydiniz belkide simdi hayatta digildiniz.bide ailenize haber verseniz iyi olur sizi merak etmislerdir.
Yalandan olsada gulumsedim.Ailem....AILEM
Haberleri varmi acaba.amcam merak etmisdir.kuzenim okanda merak etmisdir. peki babam O....merak etmismidir?Hemsirenin telefonuyla amcami aradim.
-alo.
-alo hasan amcam.
-kayla.kizim nerdesin sen?
-sey ben kaza yaptimda simdi hastanedeyim.
-ne.kazami yaptin nasil oldu kizim iymisin.
-iyim amca.babama bisey soyleme simdi eve gelcem.
-kizim hangi hastanedesin?
-..... hastanesi.
-tamam.5dk araba orda olur.
-saol amca.
******************************
Sol bacagim cok acidigi icin duvardan dayak aldim ve hastaneden ciktim.uzerimde dunden kalma siyah sade elbisemle deri ceketim vardi.Eve varinca amcam kizicak diye korkuyordum.arabadan indim eve dogru yurumeye basladim.
Kapinin zilini caldim.kapini okanin acacagini dusunmuyordum.
Okan beni gorur gormez sarildi.bende karsilik verdim.onun yardimiyla salona gectim.
Amcam ve babam oturmus biseyler dusunuyorlardi.
Beni gorunce amcam ayaga kalkti önce sok gecirmis gibi olsada hizli sekilde yanima geldi
-seni cok merak ettik kizim.
Sarildim ve oylece kaldim.babama geldikteyse sadece orda durmus bana bakiyordu.
-sen naptigini saniyorsun?
-mereba BABA.
bu adamin derdi neydi acaba
-gazetelerden haberin varmi senin?
Elindeki gazeteni bana atti.elime alip okumaya basladim.
Unlu Kadir özturkun kizi kayla özturk dun gece partiden cikarken kaza yapmis.
Gerisini okumadan gazeteni masaya cirpdim.bunu yapmamla babam irkildi ve sinirli sekilde bana bakti.
-tabiya senin isin gucun zaten gazeteler,paralar dimi.karin olucak kadininda senin isin gucun para zaten.
-bana bak kayla sozlerine dikkat et.
-etmezsem nolur....
Amcam aramiza girmeliki.
-yeter kadir.cocukla cocukluk yapma.
Kimseyi kafama takmadan odama ciktim.uzerimi degistirdim ve kendimi dusa attim.salondan hala sesleri geliyordu.1-2 defa okan benle konusmak istesede odamin kapisini ona acmadim.Aksamda kahvalti yapmadan kendimi uykunun kollarina verdim.
******************************
Sabah kimseye gorunmeden evden cikicaktim.
Gardrobumu actim.bugun bunlari giycektim.Saclarimida acik biraktim.arabam kaza yerinden alinmis ve yenilenmisdi.once herkesin uyuduguna emin oldum ve evden ciktim.
Arabama bindim hizli sekilde calisdirdim.nereye gidicegimi bilmiyorum ama kafami sakin tutucagim biyer olmaliydi.
babamla tartisdigim zaman gittigim ve kimsenin olmadigi sahile giderdim.simdiyse oraya gidiyordum.
Vardigimda arabadan indim.sahilin kokusunu ve rahatligini simdiden ala biliyordum.burasi uzak oldugundan havada karalmisdi.
Ama umrumdada digildi.onalrdan uzak olmak istiyordum.
icki susesini elime aldim sahile yurumeye basladim.denizin kenarina cöktum.susenin agzina acar acmaz kafama diktim.
******************************
Kac saatdir burdayim bilmiyorum.sarhosta olmusdum.
Ayakta duramiyordum.Olan biteni hatirlamaya basladim.ben niye bu haldeydim.yanagimdan suzulen yasa baktim agliyordum.yasadiklarim bana cok olmusdu.neden agladigimida bilmiyorum.
Hickira hickira aglamaya basladim.
Aksam oldugundan sahil cok soguktu ama bu benim umrumdada digildi.omzuma atilan ceketle irkildim.
Kafami zorlada olsa kaldirip kimin olduguna baktim.gozlerim cok net olmasada.beyaz tenli biriydi. Ve yakisikliydi.
Yanima oturdu biraz denize baktiktan sonra gozleri benik gozlerime satasdi.
-sen niye burdasin?
Erkeksi sesi insani sarhos ediyormus gibi.evet cok guzel sesi vardi.tisortunden iri yapili biri oldugu belliydi ve kasliydi.
Aglamaya basladim kafami ona yasladim ve icimi doktum.
-hıık benim cok kotu hayatim var.hıık babam....babam beni sevmedi.hicbirzaman sevmiycek.
Kimsem yokki benim.hıık buraya gelmeyi hıık seviyorum?Kafami kaldiril ona baktim lan cok guzel gozlwri varr
-sen neden burdasin?
-bende senin gibi.
Biranda uykudan ayilmis gibi oldu.kolumdan tutul kaldirdi.
-hadi evine git burda cok kalma.
Sarhos oldugumdan ayakta duramiyordum.koluna vurdum ve konusmaya basladim.
-hmmm seni gidi seni demek umursuyorsun benii.
-ne?
Sallana sallana denize girdim oda arkamdan geldi.ona donuyordumki suya dusmem bir oldu.
Ama o cocuk pardon taş cocuk beni kucagina aldi sonrasiysa karanlik.
Begenirsiniz diye umuyorum
Yorumlarinizi bekliyorum😙😙😙😙