Началото

107 9 1
                                    

Здравейте! Аз съм Вероника Спраус. Викат ми Рони, а най-добрите ми приятелки ми викат Ви..! На 15 години съм. Живея в Ню Йорк. Имам най-добра приятелка, която я познавам от 8 години. Тя се казва Лея и е на 15 години. Живеем на 5 минути една от друга. Имам братовчедка, която ми е като сестра. Казва се Виолета, на 15. Имам и приятел. Не ме разбирайте грешно!! Имам най-добър приятел. Него го познавам от много малка.. Казва се Себастиан и е на 16.

Лея си има гадже. Той се казва Джак. Добре че съм за да ги запозная!! :)
Ходят от близо 2 години.

Виолета... Тя си има гадже на име Джъстин. Ходят от цели 4 години! Представятели си??

Себастиан. Какво да кажа за него? Той е причината, за да си нямам гадже! Но и той си няма!!!

Това са приятелите ми.

Единствено дете съм. Родителите ми са разведени. Живея с майка ми, а не съм виждала баща си от години... Говорим си по телефона през няколко месеца. Разбрах, че си е намерил нова жена. Радвам се за него. Мама си има ново гадже. Той е бизнесмен. Всеки път когато идва ми носи подаръци, а той идва през ден. Носи ми само гримове и дрехи.
Оо... Между другото, майка ми се казва Кристина, а гаджето й се казва Морган. Наричам го г-н Круз. Между другото той има син. Не знам как се казва, не съм го виждала, но не купнея да го видя. Харесвам г-н Круз. Мисля че са идеални с майка ми! Дано скоро станат повече от гаджета!

Така... Да се върнем към часта, в която казах, че си нямам гадже.
Има едно момче, с което си пиша от 3 години. Приятели сме, даже може да се каже, че сме много близки приятели. Той е на 17 години. Само това знам за него и това е тъжно... Не знам как се казва, не знам как изглежда, не знам къде живее, но знам всичко за неговият живот. Изпитвам определени чувства към него..?! Обичам го! Но това как е възможно... Как мога да обичам човек, на който даже не му знам името. Мисля си.. Мисля, че и той може да ме харесва.
Защо...?
Защото се държи по особен начин с мен. Забелязала съм, че с другите момичета не говори така както на мен. Той е от онези момчета, за които всяко момиче си мечтае. Много е грижовен. Всеки ден ме пита как съм. Пита как съм си прекарала деня. Когато не съм добре и не му кажа, той просто ме разбира и продължава да ме пита как съм. С другите момичета не е така. Забелязвала съм, че всеки път, когато сме в групов чат има около 3 момичета и 5 момчета и всички се занимават с мен, а другите момичета все почват да говорят някакви глупости и се опитват да насочат цялото внимание към тях. Винаги се опитват да пишат на него... Сещате се за кой ви говоря! Онзи когото обичам. Той винаги с мен се занимава... Отлагал е плановете си, за да си стои вкъщи и да си пише с мене. Оценявам го.

Една Невъзможна ЛюбовWhere stories live. Discover now