First chapter

141 5 0
                                    



-Szerintem vegyük fel újra.-javasolta Grayson, amikor visszanézték az eddig rögzített anyagot-És talán más szögből is vehetnénk, mert nagyon világos. Mit gondolsz Ethan?-kérdezte testvérét.
-Szerintem is fel kell majd venni újra, de nem most. Amandával megbeszéltem, hogy háromra megyek érte. Úgyhogy léptem. Majd jövök.-ezzel ki is lépett a szobából.
Amint Ethan elhagyta a házat, Grayson elővette telefonját, hogy nyomon kövesse testvére útját. Ő maga sem tudta miért csinálja ezt, de akárhányszor Ethan elmegy Amandával, követi.
Harminc perc után megkönnyebbülve zárja be a telefonján az alkalmazást. Csak a helyi Starbucksba mentek.-gondolta. Grayson titkon utálja magát, mert féltékeny. Az a lány elveszi tőlem a másik felem. Elszakít Ethantől. Legszívesebben utánuk menne, és elküldené a lányt a picsába, de nem teheti. Ethan szereti.
Nagy sóhajtással nyitja meg az Instagramját, de amint meglátja az első képet ki is lép onnan.

◼️◾️▪️◾️◼️

Amanda lefényképezte Ethant, bár nem csak őt. Magáról is elég képet készített, és fel is töltötte őket Instagramra.
-Nem szeretnéd letenni a telefonod egy pillanatra?-kérdezte Ethan Amandát. Amióta eljöttek a lány csak a telefonját nyomkodja.
-Öhm, bocsi, de most épp Josh kommentjére válaszolok.-válaszolta a lány fel sem nézve a telefonjából.
-Rendben, akkor hívj ha válaszoltál neki.-mondta Ethan és felállt az asztaltól. Amanda még mindig a telefonjával volt elfoglalva, így Ethan amilyen lendülettel felállt, olyan lendülettel ki is ment a kávézóból.
Már elege volt, hogy Amanda nem figyel rá. Ráadásul most valami Josh-sal beszélget, a talalálkozójukon. Megáll az ész. Mi lett vele? És még miatta hagytam ott azt a személyt, aki mindig velem van. Graysont.
Grayson.. Grayson vajon mit csinál?
Ethan beszállt az autójába és egyenesen hazafelé veszi az irányt.

◼️◾️▪️◾️◼️

Időközben Grayson áthívta legjobb barárnőjét, Emmat, hogy ne unatkozzon, és hogy kikérje a véleményét a videó témájáról.
-Emma nemár, hagyd abba!-szólt Grayson a lányra-Ne piszkálj, mert te jársz szarabbul..-Emma folytatta legjobb fiúbarárja piszkálását-Én szóltam..-Ezzel letámadta a lányt.
Megfordította helyzetet. Most ő volt felül, Emma alul. A lány csípője mellett térdelt, a kezeivel pedig elkezdte csiklandozni. Hangosan nevettek össze, épp ezért nem is hallották amikor kinyílt a bejárati ajtó, és egy kissé dühös Ethan lépett be rajta. Ám amint Ethan meglátta testvérét a lány felett térdelni, a dühe elszállt, és a meglepettség tükröződött tekintetében.
-Öm, megzavartam valamit?-kérdezte Ethan, majd megforgatta a szemét. Áhh, tuti, hogy megzavartam valamit, nagyon elvannak.
Hangjára Emma és Grayson szétrebbentek.
-Úristen Ethan. A faszt ijesztgetsz!-rivallt rá testvére-Nem tudsz hangosabban bejönni?!
-Nem tudsz máshol enyelegni a barátnőddel?!-köpte a szavakat gúnyosan Ethan.
-Jézusom tesó! Neked mi a fene bajod van?-állt fel az ágyról Gray, és testvérére nézett.
-Semmi. Tényleg semmi, csak annyi, hogy Amanda valami faszival beszélget helyettem, aztán mikor hazaérek itt hancúrozgatsz a barátnőddel. Pedig azt hittem van benned annyi, hogy tekintettel leszel rám.-mondja gúnyosan és dühösen.
Grayson csak nézi testvérét. Ennek mi a baja?! Eddig imádta Emmat.
-Tudod Ethan, leszarom, hogy Amanda mit csinál. És amúgy is. Egy az, hogy ő itt Emma, a legjobb barárnőm. Másik meg, miért kellene tekintettel lennem rád? Nem tudok semmit a kapcsolatodról, és amúgy sincs sok közöd, hogy én mit csinálok és kivel. És ha nem vennéd észre, nekem vendégem van. Úgyhogy vagy te mész, vagy mi.-Grayson dühös volt, nagyon dühös. Nem tudta elhelyezni Ethan viselkedését. Miért lett ilyen ideges és gúnyos?
Ethan viszont nem mozdult. Ugyanott állt, mint eddig. Graysonnak ez egyértelmű jel volt-Gyere Em.-megfogta a lány kezét, és felvezette a szobájába. Ethan meg gondoljon amit csak akar.

Ő még ott állt, ugyanabban a pozícióban, amiben az elmúlt öt percben volt.
Tényleg elment. Felvitte Emmat a szobájába. Ott még csak egy lány járt, az előző bararnője. Azóta nem enged be oda egyetlen egy lányt sem. Victoria ott csalta meg őt, abban a szobában és ágyban. Most meg felvitte Emmat. Szereti.
Ethan ekkora csalódottságot sosem érzett még ezelőtt. Nem érti miért, de egy óriási űrt érez a mellkasában. Mintha kitéptek volna egy darabot onnan.
Oda csak én léptem be, senki más. Haragszom Grayre.
Ethan végre megmozdult, belépett a konyhába, egyenesen a hűtőhöz. Kivett egy doboz kólát, és visszament a kanapéhoz. Levetette magát, majd gondolkozni kezdett.
Fusztrált vagyok. Ideges vagyok. Dühös vagyok. Csalódott vagyok. Féltékeny vagyok.. Hohoho. Féltékeny vagyok?! Én?! Ugyan miért? Amanda mindig is ezt csinálta, de mostmár nem érdekel. Viszont Gray... Grayson nem volt ilyen. Soha. Igen, azt hiszem itt a baj. Túlságosan szeretnék Emma helyében lenni. Én szeretnék ott feküdni az ágyán, mikor hülye vicceket mesél. Nekem kell ott lennem, hisz én voltam vele mindig.
Ehtan eddig várt. Elhatározta, hogy felmegy és beszél testvérével, hiába van ott Emma. Ha kell előtte is kimondom, hogy mennyire zavar a jelenléte.
Ethan elindult Grayson szobája felé. Amint felért, meghallotta Emma nevetését, és szinte látta, mennyire boldog testvére a lány társaságában. Nem tehetem ezt. Grayson megérdemli a boldogságot, és ha számára nem én vagyok az, el kell fogadnom...

De nem most!




To be continued..

Hasonló Donde viven las historias. Descúbrelo ahora