κεφ 1

21 2 0
                                    

Ντριιιιιιιιν

Αχ οχι παλι αυτο το ηλιθιο ξυπνητηρι ολο με ξυπνάει πρωϊ πρωϊ. Αχ να ειχα αλλα 10 λεπτακια.

Μαμα:ΞΥΠΝΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ...

αχ παλι φωνάζει πρωϊνιατικα!!

Ευτυχώς σήμερα θα βγω με την Χαρούλα και θα πάμε στο δασακι που είναι κοντά στο σχολείο και θα ξεκουραστούμε λίγο αν και μετά πρέπει να πάμε αγγλικά.

Η Χαρούλα είναι μια από της πολλες κολλητές μου αλλά δεν έχω πάει ποτέ σπιτι της και γενικά δεν μου λέει πραγματα για την οικογένεια της

Μετα από ένα ντουζ έβαλα τα απαραίτητα και πήγα να φάω πρωινό. Η μαμα ειχε φτιαξει δημητριακά με γάλα

Μαμα: θα λείπω ολο το απόγευμα σμρ να είσαι ήσυχη

Γιωτα: Ναι μαμάκα...αλλά ίσως αργήσω να έρθω γιατί θα πάω μετά το σχολείο βολτα στο δασάκι με την Χαρούλα και μετά κατευθείαν αγγλικά

Μαμα: να περάσετε τέλεια

Αφου έφτασα στο σχολείο είδα τις κολλητές μου την Μαριάννα την Χαρούλα την Γωγώ και την Ρενα

Οι άλλες κολλητές μου δεν μπορούσαν να ερθουν σμρ γτ ειχαν αλλες υποχρεωσεις.

Αφου μιλάμε για το χτεσινό επεισόδιο στο τατουάζ χτυπήσε το κουδούνι και πηγαμε στις ταξεις μας.

Η Χαρούλα και η μαριαννα ειναι στο ιδιο τμημα ενω εγω ειμαι σε άλλο μαζι με την Γωγώ και την Ρένα.

Η Ρένα ειναι η διπλανή μου και συνέχεια μου λέει για το αγόρι που της αρεσει αν και είναι αρκετά μεγάλος για εκείνη.

Αφου τελειωσαν οι σχολικες ωρες πήγα εξω απο το τμημα της χαρουλας και περίμενα να βγει.

Αφου βγήκε ξεκινήσαμε το δρόμο μας για το δάσος βάζοντας την άγαπημενη μας μουσική δηλαδή Καραδημο και Οικονομόπουλο

Μετα από διάφορες συζητήσεις χτύπησε το τηλέφωνο της Χαρούλας και Από Ότι κατάλαβα ήταν ο αδελφός της για τον οποίο ρ Τώρα μαθαίνω Ότι έχει.

Χαρούλα: είναι η τυχερη μας Μερα θα έρθει να μας παρει απο εδω ο μεγαλος μ αδελφός

Γιωτα: γτ ειχες και μικροτερο?

Χαρουλα: εχω αλλον ενα πιο μικρο απο τον μεγαλο μ αδελφο

Γιωτα: και γτ δν μ είπες ποτε για αυτους?

Χαρουλα: γτ παντα με κανου ρζλ...κλανουν και ρεβονται σνχ

Μετα Από λίγο ακούσαμε ενα αυτοκίνητο και η χαρουλα σηκώνεται Από το καταπράσινο γρασίδι και την ακολούθησα.

Ξαφνικά Από το αυτοκίνητο βγαίνει ενα πανεμορφο αγορι με γαλανα ματια και ξανθα μαλλιά.

Ειναι τόσο κουκλί Που τον κοιτάζω Σαν ηλίθια αλλά Είναι κούκλος Και σέξι με ωραι κοιλιτσα γραμωμμενη.

Χαρουλα: απο εδω ο αδελφος μου νικος

Γιωτα: γιωτα χαρηκα

Και του ετινα το χερι ομως αυτος με σνομπαρε. Τα μαγουλα μου γινονται κοκκινα απο την ντροπη.

Αφου μπήκαμε στο αυτοκίνητο ο νικος εβαλε μπρος

Γιωτα: καλα αυτος θα οδηγησει?

Χαρούλα: σιγα μωρε 18 ειναι ασχετο αν εχει μεινει μια χρονια...

Γιωτα: τελεια...

Νίκος: αν δν σου αρεσουμε βγες απο το αυτοκινητο γλυκα

Αααα δεν θα τα παμε καλα ολο κοντρα μου παει ο βλακας. Αλλα ειναι ωραιος βλάκας.

Γιωτα: δν θα απαντήσω...

Χαρουλα: Ελα νικο ασε μας εδώ για να παρουμε και τπτ απο το περίπτερο βα φαμε για να εχουμε ορεξη για μθμ...

Αφου φτάσαμε στα αγγλικα ειδα την μεροπη και την Νικόλ τις φίλες των αγγλικών μου.

Ηταν ενθουσιασμενες γτ θα ερχοταν σμρ ενα νεο αγορι και ηθελαβ να δουν αν ειναι ωραιος.

μεροπη:λετε να είναι ωραιος?

Γιωτα: σαν τον αδελφο της χαρουλας οχι...

Νικόλ: εχει αδελφο?

Γιωτα: νν 3 κιόλας

Αφου η καθηγήτρια η κυρία κλεα μπηκε στην ταξη μας ανακιθβωσε για τον νεο μαθητη τον τελη ο οποίος ειχε αδελφη την Χαρούλα

Α την βλαμμενη δν μας είπε οτι θα ερθει και αυτός .

Έναν έναν  τους γνωριζω αλλα ο Τέλης δν ειναι ωραιος...

Ο νικος είναι κούκλος και σεξι και αχ
...τον σκεφτομαι υπερβολικά πολυ και δβ τον ξερω ουτε 3 μερες... Α δν παμε καλά...

Αφου το μάθημα τελειωσε πηγα σπιτι ειχα πολυ διαβασμα και επρεπε να τελειωσω πριν τις 11 για να διαβασω τα ρομαντικα μ βιβλια στο wattpad

Λατρευω τα ροματζα όμως δν εχω βρει ακομα τον ερωτα...

Ξαφνηκα το κινητο μ δωνειται και ειναι ενα ετημα ακολουθήσης απο τιν νικο??

Καλε τι φαση? Κάνουν πουλαξια τα ματια μ?

Φυσικα τον δεχτηκα και αρχισα να ψαχουλευω το προφίλ του...

Το ματι μ πεφτει σε μια τελεια φωτο του που φοραει μπλε πουκαμισο και του τονιζει τοσοοοο τα γαλανα ματια του.

Η καρδια μ φτερουγαει και νιωθω τοσο τέλεια οταν τον βλέπω.

Αχ μου αρεσει πολυ... Αυτο θα πει κεραυνιβολος ερωτας.

Αφου ψαχουλεψα αρκετα συνεχισα να διαβαζω τα ρομαντικα βιβλία μ σκεπυομενη πως θα ηταν αν εγω και αυτος ειχαμε την διμια μας ιστορια και ετσι με πήρε ενας γλυκός και ηρεμος υπνος ονειρευομενη αυτον...

μοιραια συναντησηWhere stories live. Discover now