Ειχαν περασει 2 μερες και με τον νικο τα πηγαιναμε τελεια. Μαλιστα κανεις δεν ειχε μαθει για την σχεση μας. Ακομα και η λια που μας ειχε δει και το ειχα σωσει δεν ειχε αναφερει κτ.
"Βγαινω πινω ξενυχταω μερα σπιτι μου γυρναω"
Το κινητό μου δονηθηκε μεσα στην κωλοτσεπη μου και πηγα να δω ποιος ηταν. Θεωρησα πως ηταν ο νικος και πηγα να το σηκωσω οσο πιο γρηγορα μπορουσα.
Με στεναχωρια καταλαβαίνω πως δν ηταν ο νικος αλλα η νονακα
Ωχ
Γιωτα: Ναι? Ελα νονακα τι κανεις?
Νονακα: εγω καλα εσυ?
Γιωτα: μια χαρα και εγω
Νονακα: μηπως μου κρυβεις κτ?
Γιωτα: οτι ειπε η λια είναι ψεματααααα
Νονακα: απο μονη σ καρφοθηκες...ποιος ειναι? Ελπιζω να μην ειναινο γειτωνας της κουλας που γνωρισες στην αιγινα!!!
Γιωτα: ΝΟΝΑΚΑ!!! Ο νικος ειναι...ο αδελφος της χαρουλας.
Νονακα: και καλα μου το λες τρ?
Γιωτα: σορρυ ντρεπομουν...μην το πεις σε κανεναν
Νονακα: χωρις να θελω να σε στεναχωρισω αλλα η λια εχει πει σε ολο το σοϊ οτι σε ειδε με αγορι...μεχρι και η κυρια ανθη το εμαθε....
Γιωτα: ιιιιιιι θα την σκοτωσω...καλα νονακα σε αφηνω τωρα εχω δουλεια
Αφου εκλεισα το τηλ καταλαβα πως την ειχα βαμενη.
Σμρ η μερα ηταν βαρετη οποτε πηρα τηλ την κουλα και της ειπα να βγούμε μιας και σμρ σχολειο δεν ειχα παει γτ τα παιδια πηγαν εκδρομη στο πλανητάριο.
Αφου φορεσα την μαυρη βελουδινη μπλουζα μου και λγ δαντελωτη φόρεσα και ενα μαυρο τζιν με τρυπες και τα σταρακια μου.
Το βαψιμο μου δεν ηταν πολυ εντονο εβαλα μασκαρα και λγ μολυβι λαι ενα ροζ λιπ γκλος.
Αφου εφτασα στο πασα η κουλα μ ειπε να περασω απο το σχολ της για να την παρω. Αν και βαριόμουν πηγα.
Το σχολ της ειχε πολυ ωραια παιδια ειδικα τον ρεμ. Ενα ξενο παιδι από ιταλια που ειχε αγαπη στον μπατ μαν.
Παλιά τον θεωρουσα ωραιο αλλα εχει χαλασει πολυ αφου τα εχει με την αφεντρα του κλτρου σχολ λγκο.
Οταν εφτασα στο σχολ της ακριβως εξω απο την είσοδο του σχολ συναντησα τον καθηγητη φυσικης της κουλας τον κυριο τζωνη.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
μοιραια συναντηση
Подростковая литератураη Γιωτα ενα 15 χρονο κοριτσι ενα ανοιξιατικο μεσιμερι μετα το σχολασμα παει βολτα στο δασος με μια φιλη της. τι θα γινει οταν συναντησει για πρωτη φορσ τον μεγαλο αδελφο της φιλης της? πως θα εξελιχθει η σχεση τους και πως θα αναμειχθούν οι φιλοι τ...