+💞7💞+

751 9 3
                                    

အထန္​​ေနာ္​...ဖတ္​ရဲမွဖတ္​...😌😉

'အာ့....အာ့...အာ့...'

'Baekkie..ah....​ေကာင္​းလား...အရမ္​း​ေကာင္​းလား....'

'Omm unnieျပင္​းၿပင္​း​ေလး​ေဆာင္​့​ေပးပါ....ummm.'

Baekအခုဆိုလက္​၃​ေခ​်ာင္​းကိုအာသာမ​ေျပ​ေတာ့​ေပ...

'Yeol ah​ေနာက္​တစ္​​ေခ်ာင္​း​ေလာက္​​....plz..umm'

Bathtubထဲမွာyeolကbaekကို back hugအ​ေနထားနဲ႔ဖက္​ကာခြပီးထိုင္​ရင္​း...လက္​၃​ေခ်ာင္​းကိုbaek pussyထဲထည္​့ပီး..​ေဆာင္​့​ေပး​ေနတာ​ေပါ့....

ခု​ေတာ့​ေနာက္​တစ္​​ေခ်ာင္​းထည္​့ကာ​ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​းဆီ​ေဆာင္​့​ေပး​ေတာ့....baekကိုယ္​​ေလးက​ေ႐ွ႕ကို​ေကာ့​ေကာ့ထိုးတယ္​....

💭ဟူး...ဒီက​ေလး...အာသာမ​ေျပဘူး...ငါသိတယ္​...
ငါကသာယာမႈမွမ​ေပးႏိုင္​တာ....💭

'Ummm...'

Baek​ေကာ့​ေကာ့သြင္​းရင္​း....ခံစားခ်က္​​ေကာင္​း​ေနတဲ့ၾကားက
Yeolလက္​ထုတ္​လိုက္​​ေတာ့ဟာတာတာႀကီး....

'Unnie​ေပးပါဦး.....'

'​ေတာ္​ပီ...အ​ေအးပတ္​မယ္​...​ေရခ်ိဴးပီးအဝတ္​စားလဲၾကရ​ေအာင္​..'

'Unnie...'

ခုခ်ိန္​မွာbaek puppy eye​ေတကအသံုးမဝင္​...
Yeol bathtubထဲကထြက္​ပီး...​ေရပန္​းနဲ႔​ေရခ်ိဳးလိုက္​တယ္​...

​ေနာက္​​ေတာ့​ေရခ်ိဳးခန္​းကထြက္​သြားတယ္​....
baekမွာ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​​ေလးနဲ႔က်န္​ခဲ့တာ...

Baekလဲ​ေရခ်ိဳးပီး...အျပင္​ထြက္​လာ​ေတာ့yeolကကုတင္​​ေပၚမွာ​ဒ​ေဇာင္း​ေကြး​ေကြး​ေလး....

Baekအ​ေနာက္​က​ေနၾကည္​့ရင္​းက...

'Unnie..'

'ကိုယ္​့အခန္​းကိုယ္​ျပန္​အိပ္​့လိုက္​​ေနာ္​...'

'Nae...arrayo..ဒီဘက္​ခဏလွည္​့ပါဦး....'

Yeolလွည္​့ၾကည္​့​ေတာ့...baekကnakedနဲ႔ထြက္​လာတာ...

'Baekkieအဝတ္​အစားျမန္​ျမန္​ဝတ္​...အ​ေအးပတ္​မယ္​...'

'Omm....'

Baekသူ႔အိက်ႌ​ေတျပန္​ဝတ္​ပီး...ကုတင္​​ေပၚတတ္​လာတယ္​...

'Baek ahအခန္​းကိုျပန္​အိပ္​့​ေလ...အု...'

ခ်စ္​ျခင္​းဖြဲ႔ အလွတရားWhere stories live. Discover now