"Kook meh sini dekat omma sekejap nak"
"Nae omma"
"Nah"
Eo apa ni ? Sebuah buku ?
"Ambiklah. Ni kepunyaan yung. Kook bacalah"
"Gomawo omma"
Aku mengambil buku tersebut dan melangkah ke bilik tidurku.
"Emm macam diari je"
Aku membuka m/s yg pertama dan terpampang lah gambar aku bersama yung. Gembira, Yaa hanya satu perkataan yg boleh aku ungkapkan.
Apabila aku menyelak helaian yg seterusnya ada diari yg ditulis. Aku membacanya.
"Kook sy rindu awak"
Your star
Hae kyung"Kook bila awak nak bngun ? Sy nak dengar suara awak, dan ayat2 sweet awak yg selalu mencairkan sy"
Your star
Hae kyung"Kook sy nak tanya. Kalau sy dah takda nnti awak rindu tak ? Hahaha. Kalau awak rindu awak tngok bintang. Salah satu bintang akan bersinar dan maksudnya bintang tu adalah sy🌟. Maknanya sy pon rindukan awak"
Your star
Hae kyung"Kook ahhh bila awak dah sedar nnti sy nak awk tahu yg sy CINTA kan awak sepenuh hati dan nyawa sy. Saranghae muahh❤"
Your star
Hae kyung"Kook please take care yourself. Jaga omma dan appa baik2. Sy harap awak gembira dan teruskan hidup. Please be my bunny kyeopta yg selalu ceria yaa. Fighting!♡"
Your star
Hae kyung"Last2 yg sy Lee hae kyung CINTA kann jeon jungkook!!!!!!!. SARANGHAEYO!!!!"
Your star
Hae kyungAku menangis membaca diari yung yg ditulis sblom hari kematiannya. Yungg bogoshipta. Hikksss.
Aku menangis dan tersenyum. Tapi aku menangis dlm keadaan gembira. Aku nak yung tenang disana.
Aku berjalan ke koridor dibilikku dan melihat bintang di langit pd waktu malam.
"Yung ahh"
Aku dapat lihat salah satu bintang tu menyinar. Aku tersenyum.
"Yung nado saranghae♡♡"
Aku masuk semula kedalam bilik dan baring diatas katil sambil tanganku erat memegang buku diari milik yung. Dan akhirnya aku terlena dibuai mimpi.