Als mijn wekker gaat, ga ik stilletjes uit mijn bed. Langzaam loop ik naar de kamer deur van me ouders. "Gelukkig, mijn vader slaapt nog.", denk ik hard op. Waarom ik blij ben? Mijn vader mishandeld me... Vooral s'morgens en s'avonds... Dan is mijn moeder namelijk niet thuis, ze werkt heel ver van huis vandaan & als er iets gebeurt moet zij alles oplossen. Ik loop zachtjes me kamer in & kleedt me om. Ik doe een jeans & een simpel truitje aan die niet te dik is, want het is super lekker weer buiten. Het liefst doe ik nu een zwarte short & een grijze croptop aan. Maar dat doe ik niet... Als mijn vader het ziet is zijn reactie een klap, want hij vindt dat allemaal maar onnodig & hoerig... Net als make-up, ik zit nu in de 2e & de laatste keer dat ik make-up op heb gehad was in groep 8! Het was op mijn afscheidsavond & musical, ik had een prachtige paarse jurk aan met zwarte balerina's. Een een laagje make-up, me vader moest het acepteren, me moeder had dat namelijk gedaan... Als zij er niet was geweest liep ik maar rond in een broek & een stom T-shirt. Me zelf mooi maken was ook geen optie, want dan is het weer een klap...
Terug naar nu
Na dat ik omgekleed ben loop ik naar de badkamer, waar ik me haar in een simpele "ponytail" doe. Als ik me tanden poets hoor ik voetstappen... Shit het is mijn vader! Zachtjes open ik de badkamer deur. Gelukkig maar,want als ik kijk is het Michel, mijn broer. "Christina kan je alsjeblieft opschieten ik moet pissen."
"Michel er is beneden ook een wc doe is niet zo moeilijk." Dan hoor ik Michel me vader roepen: "pap Christina ken weer is niet opschieten!" Nee fuck waarom moet Michel hem nou weer roepen.. "Christina moet ik nou alweer speciaal voor jou op me vrije dag zo vroeg opstaan?",hoor ik me vader zeggen door de badkamer deur. Zonder dat ik het door heb beginnen de tranen al over mijn wangen te rollen.. Ik ben bang..
Ik kijk op me telefoon en zie dat ik nu snel moet gaan eten en me tas moet gaan pakken,anders kom ik nog te laat. Zachtjes open ik de deur. *PATS* Ik voel me wang branden. Als ik me ogen open zie ik me vader terug naar ze kamer lopen en hij sluit zijn kamerdeur. Ik begin snikkend naar beneden en zet me laatste spullen klaar. Voor dat ik naar school ga kijk ik nog even in de spiegel,een hele rode afdruk op mijn linkerwang is te zien,het brand nog steeds door de pijn. Ik moest toch echt naar school en snel pakte ik mijn fiets en was blij dat ik weer even weg kon van huis..
JE LEEST
Slaan is niet de oplossing
Teen FictionIk ben Christina. Ik ben 14 jaar oud. Ik heb geen vriendje. Ik wordt mishandeld. Me moeder weet niks van de mishandeling. Ik wordt niet geacepteerd. Niet op school en ook niet thuis. Ik sta bekend als de NERD van de school. Alleen maar omdat ik een...