Capitol 2

11.9K 493 94
                                    


Colin

BANG!! Mai puțin șocat eram dacă îmi trăgea un glonț în cap! Surpriza sunt sigur că e pe toată fața mea, iar ea îmi zâmbește timid.

- Am fost prea directă, zice ea repede și îmi dau seama că s-a rușinat.

Ea chiar vorbește serios?

- M-ai luat prin surprindere.

- Știam că trebuia să te mai țin puțin de vorbă și nici măcar nu aveam în plan să aduc în discuție așa ceva. Cred că ești primul bărbat cu care sunt atât de sinceră, fără să îl cunosc.

- Nu îți face probleme. Nu sunt genul de bărbat care să aibe timp de prea multe discuții, deci poți spune că îmi place mai mult stilul acesta direct.

- Dacă am depășit măsura, chiar și prin faptul că am venit direct la tine, te rog să îmi spui. Am să te las să îți continui seara liniștit, pentru că am cam exagerat, cred...

Observ că se uită în jur căutând geanta adusă de prietena ei și îmi dau seama că vrea să plece. Este vizibil stângenită.

Dar eu nu vreau să plece. Sunt prea intrigat. Sunt hipnotizat de ea și vreau... Ce dracu' vreau? Nu ar trebui să vreau nimic de la ea, decât niște informații. Dar lucrurile au luat o întorsătură mult prea interesantă și nu pot să o las să plece atât de repede.

Așa că îmi pun mâna peste a ei și îi simt căldura corpului. Ridică brusc privirea spre mine și rămâne blocată.

- Ți-am zis să nu îți faci probleme. Eu sunt Colin. Colin White. Tu ai și alt nume în afară de "baby"?

Zâmbește și văd că e un pic mai relaxată.

- Anne.

Știam, dragă Anne Parker, dar nu mă dau de gol.

- Frumos nume.

- Asta e o replică prea comună.

Răd ușor.

- Corect. Dar nu știu dacă să te întreb ce faci pe aici sau să trec direct la subiectul menționat mai devreme.

- De dragul conversației putem să ocolim un pic. Pare prea mecanic dacă trecem direct la lucruri dureroase.

- De ce dureroase?

- Îți spun mai încolo.

Îi face un semn barbanului care apare imediat și ea îi cere o apă tonică.

- Atunci spune-mi despre tine, zic luând o gură din lichidul arămiu din paharul meu.

- Sunt din New York și am venit în hotel cu treabă. Este o conferință peste câteva zile și o să particip și eu.

- Înteresant. Conferința despre evoluția pieței imobiliare?

- Da!

- Și eu o să particip. Dar am venit mai devreme, pentru că am niște întâlniri în oraș și am împușcat doi iepuri cu această călătorie.

- De unde ai venit?

- De peste tot. Acum am venit direct din Dubai, unde am stat o perioadă.

- Dar accentul tău e totuși de pe aici... nu îmi dau seama.

- Am crescut în Dublin, dar în copilărie am stat foarte mult cu mama prin Franța de unde era ea.

De ce dracu' îi dau informațiile astea ei?!

Lady D și hitman-ul  [+18] (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum