Jak się poznaliście?

1.2K 42 14
                                    

Naruto - Mieliście  po 7 lat , kiedy pierwszy raz  spotkaliście się. Chciałaś pozwiedzać trochę wioskę po przeprowadzce , więc wyszłaś na spacer. W pewnym momencie zauważyłaś chłopca , który siedzi sam na huśtawce  na terenie akademii . Podeszłaś do niego i spytałaś :
-Czemu siedzisz sam ?Czekasz na mamusie lub na tatusia?-                    On tylko popatrzył na ciebie i powiedział :
-Nikt mnie nie lubi ...-
-Ja Cię lubię!-
-Naprawdę?-
-Oczywiście i uczcimy naszą przyjaźń pysznym jedząkiem u mnie w domu.-
popatrzył tylko na ciebie z uśmiechem i poszedł razem z tobą.(sie rozpisałam(个_个))

Sasuke - Wasze pierwsze spotkanie odbyło się w akademii ninja.Zostałaś przydzielona do drużyny z nim , Naruto i Sakurą , ponieważ była nieparzysta liczba osób w klasie.

Kakashi - Spotkałaś go podczas porannego spaceru z twoim bratem Gai'em . Twój braciszek rzucił się na Kakashi'ego , aby z nim zawalczyć .Na szczęście w porę zareagowałaś i dostał po głowie. Kakashi zaintrygowany twoją osobą zaproponował pójście na ramen , kiedy twój brat leżał nieprzytomy  na ziemi.

Obito/Tobi - Zapoznała was Rin . Nasz Uchiha wnet zapomniał o twojej siostrze i zaczął się rumienić na twój widok.Pierwsze co zrobił to złapał Cię za rękę i upadł na kolana. Powiedział coś w tym stylu:
-Gdzie ty się kurwa podziewałaś przez całe moje życie ?

Shikamaru- Tak jak można było przypuszczać , potknęłaś się o niego i walnęłaś o piękną , gładką i twardą ścianę budynku. Zrobiłaś mu taką awanturę , że nawet był łaskawy wstać.                 

Gaara -Spotkałaś go na czwartej wielkiej wojnie shinobi. Pomagałaś w tedy w walce z Madarą , ponieważ byłaś bardzo silną kunoichi która mogła zatrzymać niektóre jego ataki.Podczas walki zostałaś wyrzucona na ogromną odległość. W pewnym momencie wokół ciebie zaczął plątać się piasek który zneutralizował upadek.Byłaś mu za to bardzo wdzięczna.                  

Hashirama - W sumie to poznaliście się w dzieciństwie w tym samym momencie co z Madarą. Rozpętała się pomiędzy wami wielka rozmowa poczym zdecydowaliście się porzucać kamieniami. Niestety rzucałaś najgorzej przez co Uchiha naśmiewał się z ciebie. Gdy sobie poszedł Hashirama zaproponował Ci lekcję rzutów kamieniami.Odrazu się zgodziłaś.

Tobirama - Szłaś ze swoją siostrą na spotkanie z braćmi Senju. Miało to być spotkanie w sprawie pokoju pomiędzy waszymi klanami . Niestety , wyszło trochę inaczej. Hashirama tak jakby zapomniał o Bożym świecie i zabrał Mito w niewiadomo jakie miejsce . Zostałaś sama na sam z Tobiramą.Przez dobre pięć minut narzekał na swojego brata , ale później się ogarnął i zabrał Cię na jedzonko.

Madara - Tego dnia , przywódca klanu Uchiha został poważnie ranny , prawie całe jego ciało pokrywały rozległe rany. Z powodu , iż klan nie posiadał żadnych medycznych ninja poprosili ...przepraszam , kazali Ci go uratować. Ratowanie jego życia zajęło Ci dwa dni. Po tym jak się obudził reszta klanu kazała Ci iść. Dużym zaskoczeniem było następnego dnia ujrzenie Madary w twoich drzwiach.

Sai - Zapoznaliście się podczas obiadu w którym uczestniczyli : Naruto , Sakura , Ino i Jojim.Chłopak był dla ciebie naprawdę miły , nazwał Cię nawet słodką dziewczyną.

Deidara -  Ty i Itachi wstąpiliście do Akatsuki w tym samym momencie , więc było trochę zafascynowania wśród innych członków.Deidara zaintrygowany tobą chciał zacząć rozmowę , ale gdy ujrzał sharingana od razu mu się odechciało.Powiedzmy to tak, na samym początku Cię nie polubił.

Naruto PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz