Rossz és jó | villain Deku (x Kacchan ?!)

1.2K 26 7
                                    

-Mit jelent rossznak és jónak lenni?
Mi értelme megkülönböztetni ezeket ?
A jóban is van rossz és a rosszban is jó. Nem értem . Miért van ez Kacchan ? Ha? - Hajoltam bele ,,régi barátom" rémülettől eltorzult arcába. Várakozóan néztem egy darabig és mivel nem jött válasz mérgemben késemet bele csaptam a falba amire kissé össze rándult.
- Kérdeztem valamit . Miért nem válaszolsz ? HM? MIÉRT NEM ?
- D-Deku...Mé-Még is mi lett v-veled? -Dadogott amin mosolyognom kellett.
- Kacchaan~ csak nem fééélsz?~ - nyújtottam el a szavaim . Bakugou továbbra is megviselve , üres szemekkel meredt maga elé .
-Deku...Mióta vagyok itt?...
-Hm? Miért érdekel ? Nem mindegy már neked ?
-Csak válaszolj ! - Hangja kicsit megremeg majd rám emeli tekintetét. Azt az üres már már reményt vesztett szemét amiből kialudni készült az a bizonyos fény és én pont az ilyen szemeket szeretem ! Kis gondolkodás után válaszoltam a kérdésére .
-Ha ennyire érdekel akkor úgy körül belüül~ Pár hónapja lehetsz a játszótársam .
-P-Pár ... hónapja ?
-Igen! Elég vicces ,hogy még mindig keresik Bakugou Katsukit , az elsőszámú hőst , a verhetetlent. Bár valljuk be az utolsó mondat jelenleg nem igazán aktuális  - kuncogtam fel.
- Tudod mit? Elég is a cseverészésből !
Szórakozunk kicsit ! - mosolyodtam el kicsit majd megragadtam a még mindíg falban levő kis késem és közeledtem felé. Azon az éjjelen fájdalmas ordítások és néhány mániákus kacaj hagyták el annak a bizonyos pincének környékét.
....
Hey ! :D
Na igen , én is elkezdtem . Ez az első alkalom ,hogy ilyet írok szóval nézzétek el nekem ,hogy ennyire rövid ^^'.
Nyugodtan lehet kérni ,hogy kiről írjak úgyhogy várom a kommenteket :3 !
Sajonara a kövi részig ! ;)

Anime OneShots *:・゚✧Lassan frissül*:・゚✧Where stories live. Discover now