(Zenia-chan kérésére . Nemhiszem ,hogy ilyenre gondoltál de én megpróbáltam 😅)
Shoto szemszöge
Todoroki Shoto-nak már régóta tetszett Midorya és ezzel nem volt egyedül . Pár hónapja vette észre ,hogy bizony rajta kívűl más is figyeli a zöld hajút és ez a valaki nem más mint Bakugou Katsuki. Egyik nap rávette magát ,hogy beszéljen a dominittal és rákérdezzen arra ,hogy tényleg tetszik-e neki Izuku , így órák után megvárta amíg csak ketten lesznek a teremben.
- Oi ! Bakugou !
- Mit akarsz Félgyerek ? - Forgatta meg szemeit unottan a szőke .
- Lenne hozzád egy személyesebb kérdésem.
- És az engem miért érdekel ?
- Nem kérdeztem ,hogy érdekel-e , de akkor is meghalgatod .
- nE MOND MEG MIT TEGYEK BAROM ARCÚ ! - Már megint üvölt . Nem szokott fájni a torka ennyi kiabálástól ?
- Szóval a kérdésem . Neked tetszik Midorya ? - nem szokásom kerülni a témákat épp ezért most is a közepébe csaptam.
-Huh ? - Kérdésem egy amolyan ,,várj mi ?" Arcal nyugtázta egy már majdnem hogy láthatatlan pírral . Ez most igent vagy nemet jelent ?
- Miért kellene erre válaszolnom ? - Egyre lathatóbbá vált a pír arcán , ami egész arányossá tette .
- Mert egy kérdésre illik válaszolni talán azért ?!
- Tsk....Miért neked?
- Én kérdeztem először !
- Én kérdeztem másodjára ! - ez a gyerek menthetetlen . Sóhajtottam egyet lemondóan majd válaszoltam .
- Igen . Igen tetszik és ezért érdekel ,hogy neked-
- Akkor ez le is van zárva ,én megyek is ! Viszlát ... vetéjtárs... - az utolsó mondata éppen hogy hallható volt és ennek köszönhetően nehezen jutottak el hozzám. Vetéjtars mi? Még mosolyogtam ezen egy kicsit majd én is haza indultam.Innentől kezdve már mind ketten szinte már-már versenyezve ,,terrorizáltuk" Deku-t , szegény viszont ebből észre sem vett ebből semmit így csak zavarodva kapkodta a fejét amikor mind a ketten egyszerre mentünk oda a padjához.
- Hé Midorya! -szólítottam meg kedvesen , mosolyogva . - Lenne kedved suli után-
- Nem ,nem lenne ! - Tűnt fel hirtelen Bakugou.
- Már megbocsáss ! Mióta vagy te a szinkronja neki ?
- Tsk ! - már megint itt Tsk-özik nekem ... - nem megy veled mert velem van ma programja !
- Oh , értem . És ha erre rákérdeztek Midorya-nál akkor ugyen ezt fogom hallani ? Izuku ?
- Uh Öhm oh.... n-NeMTudOm ?! - szegény gyermek jelenleg ránézésre azt se tudja ,hogy fiú-e vagy lány és segélykérő pillantásokat vetett az osztály többi tagjára amit Uraraka azonnal fogott is .
- Deku-kun ! Nincs kedved elkísérni az automatához ?
- De iGeN hOgynE ! - azzal felpattant és már rohant is a lány után engem és Bakugou-t otthagyva . Egy ideig még néztünk utánna majd szinte egyszerre kaptuk a másik felé a fejünk és farkasszemet néztünk . Körülbelül 10 másodperc elteltével megszakította ezt .
- Ezzel , Nincs vége ! - azzal vissza is ment a BakuGang-hez ahol ha jól láttam a többiek faggaták őt.Az órák hamar elteltek én pedig azon kaptam magam ,hogy már az iskola kapujában vagyok és várom Izuku-t mivel sikerült le beszélnem vele ,hogy had kísérjem haza . Pár perc múlva megjelent egy a nyakánál elhejezkedő lila foltal . Esküszöm ha megtudom kivolt élve fogom megsütni.
- Szia Midorya ! Mi lett a nyakaddal? Bántottak ?
- Szia Todoroki-kun ! Bocsánat a késésért ,nem nincs semmi csak kicsit uhm f-feltarottak?! - vakarta tarkóját zavartan.
-Biztos nincs semmi?
-Biztos !
-Akkor jó ... menjünk !
-O-Oké !Kissebb séta után elértünk egy park mellé ahová -mivel volt időnk bőven- beültünk kicsit pihenni. Gyerünk Shoto ! Itt a lehetőség ! Mond el neki !
- Mi-Midorya ! - neve hallatán érdeklődően kapta rám tekintetét várva a folytatást - Izé ... uhm mondanom kell valamit ...
- Valami baj van ?
- Nem , nincs semmi csak uh hát .... -vettem egy mély levegőt ,hogy kicsit lenyugtassam magam mivel úgy éreztem mindjárt kiugrik a helyéről a szívem - ez most kicsit furán fog hangzani de uh kedvellek az istenért is ...
- Oh uhm én is-
- De én nem barátilag értettem ....
- Várj mármint te ... neked tetszem ?
- Valami olyasmi , igen. - kissé zavarodottan piros arcal nézett minden felé majd eltakarta arcát de így is látszott rajta az a leginkább Kirishima hajához hasonló szín .
- T-Todoroki-kun izé én-
- Ne , nem kell semmit se mondanod csak gondoltam jobb lesz ha tudod . Viszont nekem már mennem kell . Viszlát holnap ! - Intettem neki majd elindultam haza .Bakugou szemszöge
Amikor én beértem a terembe még csak Deku volt bent és ahogy elnéztem elbambult szóval lepakoltam a cuccaim és mögé lopództam , ráraktam a kezeim amitől annyira megilyedt ,hogy leesett a székről amin képtelen voltam nem nevetni .
- K-Kacchan ! A szívbajt hoztad rám !
- Bocs direkt volt .
- Haha ...
- Apropó ! Tegnap hova mentél a félarcúval ?
- H-Huh ?
- Ne nézz hülyének . Válaszolj !
- Cs-csak beültünk beszélgetni a parkba.
-Ennyi?
-uhum - bólogatott majd feltápászkodott a földről.
- Beszéltetek valamiről amiről tudnom kellene ?
- N-nem ?!
- Nem tudsz hazudni . Na mond !
- Nem érdekes tényleg - mosolygott kínosan de engem nem ver át . Tudom ,hogy rejteget valamit és én ezt megfogom tudni !
- Deku ! Tegnap szerintem letisztáztuk ,hogy az enyém vagy és nem rejtegetsz előlem semmit ! Vagy talán tévednék ? - lenézett majd megingatta fejét , sóhajtott egyet és ,,mesélni" kezdett. - szóval az volt ,hogy ...Fél perc múlva
-É-és igazából ennyi....
-Szóval vallott neked ?!
-Uhum...
-Értem .-Ezután be értek a többiek is és már kezdődtek is az órák ,amik megjegyzem borzalmasan unalmasak voltak. Második óra után láttam ,hogy Todoroki kimegy a teremből szóval elkezdtem követni . Megállt egy automatánál és elkezdte nézni ,hogy mi van benne ,eközben mellé sétáltam és racsaptam a masinára . Szegény gyerek ilyedtében össze rándult .
-Igen Bakugou ?
-Hallottam a tegnapi vallomásodról Dekunak.
-1.Kitől 2.És akkor mi van?
-1.Nem mondom meg 2.szeritem láttad a foltot a nyakán . - Ez a mondat úgy nézett rám mint borjú az új kapura ami kicsalt belőlem egy gúnyos vigyort .
-Szóval te voltál ... az ?!
-Nem bazdmeg ,Aizawa volt. Szerinted ?
-Tsk....Tudod mit? Van egy kihívásom !
-Hallgatlak !
-Mindketten elhivjuk Midorya-t egy randira és akinek igent mond az a nyertes, akinek pedig nemet az békén hagyja ezen a téren . - Elgondolkoztam ezen egy kicsit de belementem a játékba bár arra nem számítottam ,hogy nekifutásból indul el a terem felé ,így csak egy másodperc múlva indultam utánna Deku nevét ordibálva .Talán folytatás?!
----------------------------------------------
Nah szóval . Ez lett eddig a leghosszabb bármi is amit írtam de ettől függetlenül nem vagyok rá büszke :PPTovábbra is jöhetnek kérések . Nyugi nem harapok :3
(Max. A mosómedvém de az más tészta ^^')
ESTÁS LEYENDO
Anime OneShots *:・゚✧Lassan frissül*:・゚✧
FanficNa igen , újabb könyv amit rengetegen csinálnak még rajtam kívül . Na de azért én is megpróbálom ! Kérni lehet ,hogy kiről olvasnátok és hogy milyen legyen (pl.: Shipp , x Reader , stb)! Remélem tetszeni fognak ezek a kis Mini story-k :33 !