Valentín nap (Kacchan x Male!Reader)

553 30 9
                                    

Kacchan x Elutasított shy male reader
--stargirl-- kérésére
-
Well Hello there ;) ! Rég voltam már itt de újra köreinkben tartózkodom UwU
Na Let's ready for that
-

Valentín nap . A szerelmesek napja ,amikor minden rózsaszín szivecskékkel van tele és egyesek általában szerelmes leveleket adnak a kiszelemtjüknek ,hogy elmondják nekik a valódi érzéseiket . [T/N] is épp erre készült . Ott állt remegve a szerelme szekrénye előtt és azon gondolkodott hogy megtegye-e vagy sem ,végül a csengő hirtelen hangja miatt ilyedtében be ejtette a levelet . ,,innen nincs vissza út" gondolta majd mielőtt mindenki kijött volna befordult az egyik folyosóra és onnan nézte a történteket . Kis idő múlva végre kijött a teremből a vöröshaju barátja oldalán . Bakugou és Kirishima elsétáltak a szekrényeikhez . Amikor kinyitották azokat a vörösre tonnányi levél hullott míg a szőke szekrényében egyedül hevert egy kis levél. Katsuki érdeklődve nyitotta fel az üzenetet amit [T/N] izgalommal nézett végig majd hirtelen fejbe csapta a felismerés miszerint ,,ALÁÍRTAM A LEVELET !!" ezzel eddig nem is lenne baj egészen addig hogy [T/N] az iskolában egy egész népszerű SRÁC . Hirtelen elöntötte a pánik amire még az is rátett ,hogy Bakugou arca nem igazán örömöt sugárzott. Inkább volt rajta undor és szánalom . Összegyűrte majd kidobta a levelet de nem a kijárat hanem a tető felé indult ,ami mellesleg az a hely ahova [T/N] hívta őt ,hogy legalább beszélgessenek . Gyorsan utánna rohant és mikorra felért Kacchan már ott várta egy igen morcos fejjel . [T/N] nyelt egyet majd közelebb sétált.
-H-Helo -Katsuki sóhajtott egyet majd belekezdett a mondandójába.
- Eléggé érdekes ,hogy az iskola szépfiújának pont én vagyok a kiszemeltje , de sajnos el kell keserítselek a válaszom nem és nagyon remélem ,hogy ez egy vicc volt . Nem vagyok meleg és nem is leszek főleg nem miattad és ne is próbálkozz . Idegesít a képed és úgy őszintén mindened ,ha lehet a közeljövőben már kerülj ! Most pedig a soha viszont látásra ! - azzal elsétált. [T/N] képtelen volt egy szót is szólni és miután a szőkeség elment el eredtek a könnyei. Úgy érezte a szíve teljes mértékben össze tört , a Sós könnyek marták az arcát és teljes mértékben le volt sokkolódva. Lecsúszott a fal szélén és az eget kémlelve szipogott tovább . A színek és hangok megszűntek körülötte , abban a pillanatban úgy érezte teljesen egyedül van .

Mikorra sikerült kicsit össze szednie magát és teljesen lenyugodnia elhatározta ,hogy ennyivel nem fogja feladni és addig nem fog leállni amíg meg nem szerzi magának Kacchan szívét . ,,Bakugou Katsuki , készülj a szeretetemre !"

----------------------------------------------
Wow ennél rosszabb nem is lehetne 🤔😂😂 azért remélem tetszett qwq

A következő részig Sayonara ! 030

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Anime OneShots *:・゚✧Lassan frissül*:・゚✧Where stories live. Discover now