O günden sonra 3 hafta geçti her gün şehrin etrafında 18 tur atıp sonraysa 20 şınav ve 50 mekik çekiyordum bu benim için çok fazla normalde evden dışarı çıktığım pek görülmez. Peki bu sayılar yeter mi ? tabi ki yetmez bu işin sandığımdan çok daha zor olacağından eminim bu arada antreman yaparken bir kızla tanıştım saçları pamuk tarlasını andırıcak derecede bembeyaz gözleriyse maviydi ve evet gerçekten de çok güzel bir kız hatta bir kaç konuşmamız da oldu ama bu yer altı şehrinde saysan 10 tane kız bile çıkmayabilir. Çoğu erkeğin kıza nasıl baktıklarına şahitlik de etmişliğim var. Yani o iş yaş gibi gözüküyor.
Ve artık antremanlar bitti ve o gün geldi. Turnuva günü bu turnuvadan kesinlikle 1. çıkmalıydım. Herkes ateşin etrafına oturdu ve yemekleri yemeye başladık yemek yerken gözümü kızdan alamıyordum. Bir anda yanımdaki bir çocuk sırtıma aşırı hızlı bir şekilde vurdu ve bağırarak :
" Helal helal yavaş ye biraz, önünden kimse bir şeyi almıyor. " dedi ve kulağıma doğru sessizce:
"O kıza bir daha baktığını görürsem mezarını hazırlamanı tavsiye ederim" dedi.
Ne yapıcağımı şaşırdım hemen ayağı kalkıp yemeği hazırladığı için momspara şükranımı sundum. Sonrada arkamı dönüp gittim.
Ben böyle bir tehtit hayatımda duymadım be. Çocuğun kalıbı benim 2 katımdı ve büyük ihtimalle o da spardı turnuvada onu yenme şansım yok. Yinede en azından denemeliyim. Diye düşünürken yanıma 5.sparrow yani beni eğiten adam geldi. Sinirli bir şekilde :
"Ne dedi o çocuk sana ?" dedi. Çocuğun söylediği şeyi söyleyemezdim oldum olalı ispiyoncuları sevmem.
"Duymadın mı Helal yavaş ye filan dedi işte" dedim. 5.Sparrow bu sefer daha sinirli bir şekilde:
"Sen beni salak mı sandın ? Çocuğun sana bir şey söylediği belli yüzün bembeyaz betin benzin atmış." Biraz bekledi, beni süzdü ve:
"Neyse sen söyleyeceğe benzemiyorsun. O çocuğa bulaşma. O çocuk 1. Sparrow'un eğittiği çocuk, çok katı eğittiğini duydum. Onunla sakın konuşma bakışma herhangi bir ne olursa olsun hiçbir şey yapma !" dedikten sonra arkasına döndü ve gitti. O çocuk gerçekten tehlikeli artık bu kesinleşti ve nedense içimdeki bir his o çocukla turnuvada dövüşeceğim, tabi elenmezsem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bir Kez Gülümse
Teen FictionKoca beton yığınları ve silahlarla dolu acımasız,karartılmış gözlerin dehşet saçtığı bu dünyada,son bir kez gülümseyebilir misin ?