Hallucination(Halisünasyon)

59 6 7
                                    

İYİ OKUMALAR CANLARIM :) JENNA- ROBYN LAWLEY İNTERNETTEN BAKABİLİRSİNİZ...Biliyorum çokkk kısa oldu ama idare edin :)

"Jenna!" tanıdık bir ses kulaklarıma dolduğunda uzun koridorda Bayan Brooke'un odasına doğru ilerliyordum. Yine hangi sorun için beni çağırdığını bilmiyordum fakat her zaman ki gibi azar yiyeceğimden emindim. Durduk yere...

Odadan Liam'ı yanlız bırakmak zorunda kaldım.Aslında hiçte iyi yaptığımı düşünmüyorum çünkü gördüğü halisünasyonlar hep kötü taraflıydı kendine zarar verecek diye çok korkuyordum fakat,mecburen Bayan Brook'un yanına gitmeliydim.

Koridorda Bayan Brooke'un odasına yol alırken arkamdan telaşlı bir ses duydum.

"Mia?" soran gözlerle ona bakarken içimden sebebini bilmediğim bir telaş geçmişti. Mia benim asistanımdı ve soluk soluğa kalmış olmasının nedeni hastalardan birisi olması ihtimali beni korkutuyordu.

Mia nefes nefese "Liam. Hastanız Liam Payne" dediğinde hemen Mia'ya Bayan Brooke'un yanına gitmesini ve hastamın sinir krizleri geçirdiğini söylemesini istedim.

Biliyordum onu orda yanlız bırakmamalıydım fakat mecburdum !

Odaya bir telaşla girdiğimde Liam'ın başını dizlerinin arasında yerde titreyen halini gördüm.! İçim acımıştı bir psikolog olarak ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyordum. Genellikle korku filmi izleyip geceleri uyuyamayan odasına yanlız başına gidemeyen 7 yaşındaki çocuklarla yada anne babası ayrı olan fakat çocuklarına nasıl söyleyebileceklerini bilmeyen aileler ile ilgilenirdim. Ama Liam'ın hastalığı çok farklıydı o sinir krizleri geçiriyordu ve halisünasyonlar görüyordu.

Liam! dedim omzunu tutarak ağlıyordu ağlamaktan gözleri kıpkırmızıydı onu her böyle gördüğümde içim acıyordu ama baştan bir sözüm vardı ! "Onu iyileştirmek"...

Sakin sesle "Liam bana artık ne gördüğünü anlatır mısın" dedim.Eğer bağırıp çağırsaydı inat edip gene söylemiycekti.

"O"! dedi.Lütfen devamını getir dedim.Dayanamamıştım artık bende ağlıyordum.Onu böyle çaresiz gördükçe bende ağlıyordum! "O"nu gördüm!...Liam'ın suratına bakıp O kim ? dedim.Bir an sinirlenip ayağa fırladı.

"Ben gidiyorum zaten bu bok yere o 4 salağın susması için geliyordum fakat sende bana yardım edemezsin" diyerek bir hışımla dışarı çıktı.

Tabii yaa dedim.Arkadaşları şu çok ünlü olan grup fakat Liam'ın hastalığı yüzünden turlarını iptal eden grup! belki onlara ne olup bittiğini sorabilirim..

Love SickHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin