W japońskiej literaturze utarło się, iż u mężczyzn uke jest bardziej kobiecy, niż jego partner zarówno z wyglądu, jak i charakteru (z kolei u kobiet, seme zachowuje się bardziej „męsko” niż jej partnerka), co też w naturalny sposób przeniosło się poprzez otaku i fujoshi, do kolejnych osób i twórców mniej związanych z kulturą japońską.
Jednakże, istnieje jeszcze drugi typ uke, który mimo uległości, jest śmiały i potrafi postawić na swoim.Zanim nauczycie się, jak być którymś z nich, przyjrzyjmy się im dokładniej.
TYP PIERWSZY 一 posłuszny i delikatny
w mandze i anime obserwujemy go najczęściej. to ta biedna, słaba istotka, która z trudem radzi sobie bez swojego seme. zazwyczaj jest od niego niższy, jednak nie jest to konieczność. często się rumieni i naprawdę łatwo go zawstydzić.TYP DRUGI 一 awanturniczy i groźny
jak wcześniej wspomniałam, ten potrafi być śmiały i nieugięty wobec swojego dominującego, często wykazuje wobec niego agresję, pyskuje i go wyzywa, a przede wszystkim nie przyznaje się do bycia uke, uparcie twierdząc, że pełni rolę seme.
tu również niski wzrost nie jest rzeczą niezbędną, aczkolwiek w większości przypadków, druga połówka góruje nad agresorem.Teraz możecie zdecydować, który z typów odpowiada Wam bardziej i idąc tym tropem, korzystać z instrukcji w późniejszych rozdziałach!
╰mam wrażenie, że
jest trochę lepiej╯
CZYTASZ
być uke ⌐ poradnik
Humorhumorystyczna instrukcja dla 'delikatniejszej' połówki w związku osób tej samej płci. błagam, podejdźcie do tego z dystansem.