#1/YOLUNBAŞI

100 2 2
                                    

  Isim : Cerry

  Yaş : 14

  Özellikler : Duygusal, çılgın, insancanlısı ve yetenekli.

Ben Cerry. Evet Cerry benim. Kendimi tanittim. Böyle bi psikopatim. Herkesi zamani gelince taniticam.

  Ben iç sesiyle ve müzikle hayata tutunan basit bir kızım. Basit bir kızsan neden hikaye yazıyorsun? diceksiniz. Haklisiniz, size psikopat olduğumu söylemistim(!) Ama ne kadar basit olsamda başıma öyle zamanlarda öyle şeyler geldi ki anormal ötesi bir yasamim oldu. Tabi yine eski haline döndü.

  Anlatırken nerden başlasam hic bilemiyorum. En iyisi geçn yazdan başlamak...

Geçen yaz,

-Yazın sonuna geldik ve ben doğru düzgün denize giremedim anne!

- Napalim böyle oldu gidicez iste!

  Zaman: Ağustos'un 21'i

Annemle eşyaları hazırladık o gün cok iyi hatirlarim bunu yazarken de üstümde olan yeşil çiçekli şortumu ve kuzenimin halasinin diktiği siyah yıldızlı tisörtü giydim. Ne kadar uymasalarda umurumda değildi kimseye güzel görünmeye calışmıyordum. O yıl yaza girerken yine saclarimi kestirmiştim. Kestirmez olaydım! Kisa saç bana yakısmıyomuş. Neyse...Şekil alamayam saçlarımı bir seyler yaptım ve taksiye binip Üçkuyulara gittik. Otobüs bileti aldık ve bavulu yerleştirip atıştırmalık bir seyler aldık.

  Yola cıktık ama bu söför icmis mi?? Deli gibi kullaniyordu otobüsü. Midem cok kötü kalkmisti.

Varinca Dedem bizi kuzenimle birlikte yolun basından aldı. Eve varinca yemek yemedim cünkü midem hic bir sey alıcak durumda değildi. Saat dokuz civarlarında telefonuma mesaj geldi.

Kimden: Hilmiye

Mesaj: Geldiğini duyduk çatıya çıkabilir misin?

Hilmiye: Kuzen ( Aramizda bi cekisme var ama bende cözmüş değilim)

Yaş: 15

Özellikler: Cesur, zeki, güclü.

  Hilmiye? Beni? Cağırıyo? Hadi bakalim.

Çatıya cıktım ve efendim diye bagırdım. Yeşil göz:

- Limana gidicez istersen gel! diye bağırdı.

  Yeşil göz: Eski sevgili ve uzaktan akraba.

  Yaş: 17

  Özellikler: Yakısıklı, sakin, duygusal ve biraz bencil.

  -Tamam bekleyin geliyorum! diye bağırdım.

Merdivenlerden inince annemi gördüm.

- Anne ben bizimkilerle limana g..

- Gidebilirsin, dedi. E normal tabi o kadar bağırmaya bende duyardım.

Bir ceke aldim ve çıktım yukarda beni bekliyorlardi. Gittim ve ikisine de sarıldım.

Yolda giderken biraz sohbet ettik. Bende hazir gelmisken bi Smiley'lime uğrayım diyip evine gittim.

Smiley : Cok cok coookk...iyi kardes. Sırdaş ve hersey.

Yaş : 14

Özellikler : Herşeye gülen, utangac, sır saklayan, dürüst ve tam bir NIALL HORAN hastasi.

Mutsuz Olmanın SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin