•TANITIM•{Ön hazirlik}®°...

1.1K 35 15
                                    

                                                                   

ADA: Kendi başına çalışarak bir yerlere gelmeyi başaran, babasına karşı hep hoşnut. (Ada'nın karakteri Lucy Hale olarak düşünün) Yalnız Ada'nın annesi ilik kanserinden dolayı ölmüş, hem de Ada'nın ona en çok ihtiyacı olduğu zamanda. O, annesinin anılarını dinleyip, onun yanında olmadığı için üzülmüyor. Aksine, ona annelerini anlatması güçlendiriyor. Ada'nın annesi gibi zümrüt yeşili gözleri var. Onun için ona zümrüt diyorlar. 17 yaşında.

KAYA:(Karakterini Franchisko Lochowski olarak düşünün) Kaya okulun sert ve popüler çocuğu. Zengin ve güçlü. Onun yanına gelirseniz deliye dönersiniz. Sır küpüdür çünkü.

 Bu ikisi baş karakterlerimiz, ve aralarında ki tatlı, ve bazı tatlı sayılamayacak olaylar. Ada'yla Kaya'nın odalarının pencerelerinin karşılıklı olması birbirlerinin her hareketlerini gözlemlemeleri, Ada'nın utangaçlığı, Kaya'nın öküzlüğü derken zamanlarının nasıl geçtiğini anlamıyorlar bile...

 Şimdi ise diğer karakterlerimze bir bakalim:

BERK:(Karakterini Ross Lynch olarak düşünün)Berk Ada'yi ilk gordugunde asik olan ve Kaya'dan nefret eden bir cocuk.Ancak Kaya Berk'in Ada'ya olan yakinlindan rahatsiz olacak(cunku Kaya Ada'dan hoslaniyor).Berk'te buna sinirlenip bir suru olay cikaracak.Berk 18 yasinda ve biraz sinirli bir tip...

RÜYA:(Karakterini Barbara Palvin olarak düsunun) Ruya okulun en populer kizi.Cogu erkekler ondan hoslaniyor,cunku cok guzel ve manken gibi bir kiz.Ama o okuldaki hicbir cocuktan hoslanmiyor.Ama tabiki onnunda hoslandigi birisi var;KAYA...Kaya onu hic sevmiyor.Ama Ruya ona olan platonik askindan vazgecemiyor.Kaya'nin Ada'ya olan ilgisinden dolayi Ada'ya binbir cesit kotuluk yapiyor.Tabi ki Kaya'nin onu sevmemesi bir nefrete donusuyor...

YAĞMUR:(Karakterini Bella Thorne olarak dusunun)Yagmur cok akilli ve sir kupu gibi bir kiz.Ayrica Ada'nin da en yakin arkadasi ve tabiki sirdasi.Yagmur modaya cok deger veren bir kiz.Her zaman modayi takp eder.Hicbir kotu huyu yoktur diycemde aramizda kalsin cok dedikoducudur :-) Ama cok tatli ve sirindir...

YANKI:(Karakterini Harry Styles olarak dusunun)Yanki Yagmur'dan hoslanan bir cocuk.Kivir kivir saclari oldugu icin Ada ve Yagmur ona hep 'KİVİRCİK' derler.Yanki,Ada ve Yagmur orta okudan beri cok iyi bir ucludurler.Fakat Yanki ve Yagmur'u bir araya yani cift yapmaya calisan Ada'dir.Yanki'da Yagmur gibi cok akilli ve yine sir kupu gibidir.İste bakin Yanki ve Yagmur'un nasilda ortak noktalari var...

ÖZGÜR:(Karakterini Austin Mahone olarak dusunun)Özgür serseri bir tip.Ve Ada'ya takintili bir psikopat.Orta sondan beri Ada'nin pesini birakmiyor.Ona bagimli ve takintili.Ve Ozgur'un bir kotu huyu daha var uyusturucu kullaniyor hem de 3 yildir.Ada ondan nefret etse de Ozgur Ada'nin pesini birakmiyor ve bu yuzden Kaya sinirlenip Ozgur ile sonu dinmeyecek bir kavga ortaya cikariyor.Bu kavgaya da dahil bir kisi de Berk...


Komşu ÇocuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin