Bir gece ansızın gelen o rüyayla başladı benim hikayem...
Öyle güzel uyuyordum ki birden rüya girdi araya." Ben evimin bahçesinde oturuyordum ve önüm o kadar parlaktıki gözlerim kamaşmıştı gelen bir adam vardı kucağında bebek.Ama o kadar parlaktıki onun yüzünü göremiyordum yanına yaklaşıyorum sanki boşluktaymışcasına dokunamıyordum göremiyordum da. Ama bebek o kadar tatlıydı ki güldüğünde çıkan gamzesi kumral saçlarıyla elinde küçük futbol topu ve o adamın elinde küçük bir kupa.O bebeği görüp de o adamı görememek çok değişik geliyordu." Zil çalıyor hayır rüyada değil gerçekte gözümü açtığımda ilk tepemdeki duvarı gördüm ve zilin çaldığını fark ettim bi sağa bi sola çarparak merdivenlerden aşağı indim uyku semesi kimo bile demeden kapıyı hızlıca açtım.Karşımda dayım elinde bişeyler vardı ama anlamadım.
-Aaa dayıcım hoşgeldiniz
Evet Olcay Şahan dayım oluyor.
-hoşbulduk da kızım hala uyuyomusun ne kadar bastık zile.
Ben= ya pardon ya uyuya kalmışım işte ee napıyosunuz? Yenge nasılsın?
Lütfiye Şahan da yengem oluyor.
-iyiyim canım sen ?
Ben= ben de iyiyim ay benim balııım liyam sen bana mı geldin?
Aç mısınız bişeyler yiyelimmi?
Dayım= yok ya yedik geldik ben sana doğum günün de yani yarın için bilet aldım Trabzonspor-Beşiktaş maçı hadi bakim çabuk toparlan uçağa yetişelim.
Ben=Ne ne uçağı
Dayım= Trabzon'a gidiyoruz maç Trabzon'da bizim saha da yani
Ben=Nerden benim saham oluyo ya ben Beşiktaşlıyım bi kere
Dayım= tamam hadi yengenle birlikte bavulunu hazırla kaçırcaz yoksa uçağıYengemle birlikte yukarı çıktık ve bavulunu hazırlamaya başladık Bu maçtan sonra ilk sezon bitiyor. İkinci sezon 1 ay sonra başlıyor ve 1 ay Trabzon'da dayımın yanında kalıcam.Bu arada yengeme bu gördüğüm rüyayı anlatmaya başladım. Ve baya bir konuştuk.
2 saat sonra //
dayım= son 10 dk kaldı bi saattir bağırıyorum duymuyomusunuz?
Ben=Ayy kesin kaçırıcaz ya
Dayım= e yani nasıl yetişicez üf napsak ki
Bi dahaki uçak saatini sorim bi
5 dk sonra //
Ben=Eee ne dediler?
Dayım=Yarınmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALAR GERÇEKTİR
أدب المراهقينBeğenip yorum yapmayı unutmayın! Daha fazla hikaye görmek için takip edin.