1

13 0 0
                                    

Huvudperson: Cassandra Chassi Lindhe

Familj: Jennie Ohlsson, Niklas Lindhe och Noah Lindhe

Vänner: Lukas Eskilsson, Iza Larsson och Philip Simonsson
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cassandras perspektiv:
Andra dagen i gymnasiet även om denna skolan var ett helvete precis som skolan alltid har varit för mig.
Jag går fram till Lukas min bästa vän sen förskolan.

Klockan ringer och tydligen var det redan dags för lektion igen.
Jag sätter mig längst bak.

Jag pluggar till advokat för att kunna hjälpa andra som den hade hjälpt mig och min bror Noah.
Det är mycket plugg för att bli advokat men jag har bestämt mig för att klara detta.

Läraren skriver hela tavlan full medans vi alla sitter bakom våra datorer och försöker skriva av allt.

Jag väntar på att Noah ska komma ut från sal 8AH.
Noah går sista året som montör så han har inte lika mycket att plugga och inte heller Lukas och Philip som också läser till montör.
Medan Iza flyttade till Göteborg för att plugga till make-up artist.

Noah kommer sist ut från salen och kommer fram och lägger armen över mina axlar och vi börjar gå mot hans skåp.

Noah är mitt allt och den ända familjen jag har kvar alla andra är alkoholister de har varit det så länge jag kan minnas.
jag bor med Noah i hans lägenhet.
Jag sätter mig i baksätet tydligen ska en kompis med hem har dock aldrig träffat han innan.

"Chassi" frågar Noah tyst
"Mm" svarar jag lätt
"Vi tänkte ha fest du vet med alkohol och så"
"Jo jag vet"

Jag har bara lust att spy rakt ut när jag hör ordet alkohol, det har förstört min barndom jag har inget minne som är utan alkohol.

Min bakrund är inte den bästa om man säger så båda mamma och pappa är alkoholister och alla på mammas sida har vi ingen kontakt med och de på pappas sida är alkoholister eller mördare förutom jag och Noah vi som faktiskt är normala.

Min mobil plinga till, jag tar upp den det är en notis från Snapchat det står Melker med stora bokstäver och ett rött hjärta, jag ler lite och sedan öppnar jag den som vanligt typ skickar han en video på när han är ute och åker epa.
Melker och jag har skrivit ett tag och jag börjar faktiskt gilla han men jag bor uppe i dalarna och han bor i Stockholm, han har sagt att han tycker jag ser bra ut och jag skrev det samma.
############################
Hej
Vet inte om detta kapitel blev bra elr dåligt?!?
Hoppas alla har en bättre dag en vad jag har.

HUR MYCKET KAN MAN SAKNA?Место, где живут истории. Откройте их для себя