6.

802 54 4
                                    

A potom aj na moje pery. Nechápala som prečo ale bozky som mu opätovala. Chcela som sa mu tým asi poďakovať za to všetko čo pre mňa robil. Bol to krásny bozk bol jemný a sladký. ,,Prepáč nechcel som ale ty si taká krásna" povedal keď bozk ukončil. Pozerala som sa na neho a on zasa na mňa. ,,J-a t-o je v-pohode" povedala som koktavo. Len sa usmial a pohľadkal ma po líci. Moje srdce bušalo ako o život. Mohla som ho od seba odstrčiť mohla som si od neho odsadnúť ďalej ale nechcela som. Cítila som sa pri ňom dobre a v bezpečí na všetko zlé som zrazu zabudla. Potom som som sa oprela o jeho rameno a zaspala.

*******

Prebudila som sa vo svojej posteli na budík. Nechápala som ako som sa z auta dostala sem. Ale pochopila som že ma tam asi Jimin odniesol. Premýšlala som nad tým čo sa stalo včera. Potom som išla do kúpeľne a dala si teplú sprchu. Následne som si obliekla toto

Zišla som dole kde bol iba Jin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zišla som dole kde bol iba Jin. ,,Dobré ráno" povedal a usmial sa. ,,Dobré ráno" povedala som a usmiala som sa naspäť. Nechápala som čo sa so mnou deje ale od včera som si uvedomila že niesu taký zlý ako som si na začiatku myslela. Sadla som si za stôl a čakala na raňajky ktoré Jin pripravoval.
,,S čím si dáš palacinky?" spýtal sa.
No ja som mala odpoveď jasnú.
,, S čokolá..." v tom momente som si spolenula na mamu ako mi robila na raňajky palacinky. A začali mi stekať slzy po tvári. ,,Ty nemáš rada palacinky? Prepáč nevedel som to. Spravím ti niečo iné ak chceš len neplač" povedal a pozeral sa na mňa a zmizol mu úsev z tváre. ,,Nie to je vporiadku iba som si zasa spomenula na rodičov" povedala som a utierala si slzy z tváre. ,,Oh chápem. Ak by si sa dakedy chcela z niekym porozprávať som tu pre teba" povedal položil palacinky na stôl a usmial sa. Naozaj mi pripomína moju mamu. Achhhh ako moc mi moji rodičia chýbajú. Keď som dojedla tak som sa zdvihla zo stola smerom ku vchodovým dverám a začala sa obúvať. V tom momente ako som otvorila vchodové dvere ich zabuchol pred mojím nosom Jimin.
,,Kam si sa vybrala?" povedal a vyzeral nahnevaný. ,,Do školy?" povedala som a nechápala čo robí.
,,Veď dneska do školy nejdeš ideš s nami na výlet. Jin ti to nepovedal?" pozerala som sa na na neho nechápavým pohľadom. ,,Prepáč Lila zabudol som ti to povedať. Dohodli sme sa z riaditeľom o tom že ťa berieme na výlet a neprídeš do školy týždeň" povedal a pripravoval ďalšie palacinky pre ostatných. Bola som šťastná že nemusím ísť do školy a vidieť Jane. ,, A kam vlaste na výlet ideme?" spýtala som sa Jimina.
,,Do Tokya" povedal a milo sa na mňa usmial. Až sa mi hrnula červeň do líc. A preto som sklonila hlavu dole.
,,Ja som to videl" povedal a začal sa smiať. ,,Čo si videl?" spýtal sa Jungkook ktorý išiel práve schodami dole a sadol si za stôl. ,,Nič to je iba medzi mnou a Lilou" povedal Jimin chytil ma za bok a pritiahol si ma k sebe. Dúfam že toto všetko nerobí iba kvôli tomu aby nahneval Jungkooka. Ak hej už by som to v tom dome naozaj nevydržala. Jungkook sa na nás iba pozeral a bolo vidno ako nás zabíja pohľadom a vrie v ňom hnev. ,,Nechaj ju na pokoji!" zakričal na neho Jungkook. ,,Mám ju nechať? Tak sa pozeraj!" zakričal po ňom Jimin naspäť a dal mi detckú pusu na moje pery. Cítila som ako sa mi hrnie znova červeň do líc.
,,Jimin! Nepraj si ma!" zakričal Jungkook a začal sa zdvýhať zo stoličky. ,,Chalani! Stačí! Toto si nechajte na inokedy. Myslím si že si toho Lila prešla včera dosť a nepotrebuje počuť vaše hlúpe hádky" napomenul ich Jin. Našťastie ho poslúchli. Jimin na mňa iba žmurkol a išiel hore pravdepodobne do svojej izby. No Jungkook ma zabíjal pohľadom sadla som si za stôl a čakala na ostatných kým sa zobudia a prídu sa dole naraňajkovať. Aby sme potom mohly odísť do toho Tokya. ,,Chodíte spolu?" spýtal sa ma Jungkook.
,,Ja neviem asi nie" povedala som a mala sklonenú hlavu dole. ,,Ako to že nevieš!?" spýtal sa ma Jungkook a udrel rukov do stola. Zľakla som sa a bála sa ho. Bolo vydno že je až moc nahnevaný. Asi som nemala nechať Jimina aby ma pobozkal bolo to odomňa hlúpe. ,,Tak a stačí!" znova nás napomenul Jin. ,,Jungkook choď si zbaliť veci a Lila ty tiež. Toto si riešte niekde inde a nie doma." povedal a my sme ho poslúchli a išli sme každý do svojej izby kde sme sa začali baliť.

*********

Konečne sme po dlhej ceste prišli do hotela kde sme sa ubytovali. Mala som izbu sama začo som bola neskutočne rada. Ostatný chalani boli po dvojiciach okrem Jungkooka ktorý mal izbu tiež sám. Nechcela som s ním byť v jednej izbe a sami aj chalani povedali že budem mať väčšie súkromie. Začala som si vybalovať veci keď mi niekto zaklopal na dvere. ,,Ďalej!" povedala som s spoza dverí do mojej izby vošiel Jimin.
,,Ahoj" povedal a usmial sa na mňa. Následne si sadol na moju posteľ a pozeral sa na mňa ako si vybalujem veci z kufra. ,,Potrebuješ niečo?" spýtala som sa pretože mi bolo nepríjemné ako sa na mňa stále pozerá. ,,Nie ale ja už som vybalený a z ostatnými chalanmi je nuda." povedal a nahodil psie očká. Bol taký zlatý že sa mi zasa začerveňali líca. On sa začal iba smiať. Bolo mi to trápne a tak som sa mu otočila chrbtom. Potom na napadlo čo sa ma vlaste Jungkook spýtal. Chodím s ním? Chcela som sa ho opýtať ale bála som sa čo odpovie. Nazbierala som všetku odvahu a začala. ,,Počuj Jimin....no .....ummm mi spolu chodíme?" spýtala som sa a bála sa jeho odpovede. Stále som bola otočená chrbtom takže som nevidela jeho reakciu. Zrazu ma objal zo zadu a pošepkal mi do ucha. ,,Takže ty by si chcela byť mojou priateľkou čo?" mala som po celom tele zimomriavky. Bola som ticho sama som nevedela či chcem byť jeho priateľkov alebo nie.
,,Nebudem pre teba nebezpečný? Mám celkom veľké nároky na dievča čo bude mojou priateľkou" povedal a začal ma bozkávať na krku. Bol to príjemný pocit. Jeho bozky boli úžasné zabudla som pri nich na všetko zlé. Všetko to prerušil Jungkook ktorý nám vtrhol do izby. Chcela som sa od Jimina vzdialiť ale ten ma stále držal okolo brucha a nepustil ma. ,,Jimin! Nechaj ju na pokoji!" začal po ňom kričať. ,,Prečo by som mal svoju priateľku nechať na pokoji?" povedal a pousmial sa. Povedal mu že som jeho priateľka? Nechápala som myslela som že nechce aby to tak bolo. ,,Jimin varujem ťa!" povedal odstrčil Jimina chytil ma za ruku a začal ťahať pre mňa neznámim smerom. V tom ma Jimin chytil za moju druhú ruku a pritiahol si ma k sebe. Začali sa tam o mňa preťahovať ako o bábiku. Bolo mi to strašne nepríjemné. ,,To stačí!!!!!!!" zakričala som na oboch a v momente ma pustili. ,,Aha už to chápem...." začal Jimin. ,,Ty ju máš rád tiež" povedal a pozeral sa pritom na Jungkooka.
,,Máš ale smolu vybrala si mňa" povedal a pritiajol si ma k sebe. Jungkook ma má rád? Bola som zmätená. V tom momente som si už nebola ničím istá neverila som tomu čo počujem. Jungkook len bez slova odišiel a zabuchod dvere......

(AHOJTE!!!!!!❤❤Ďalšia časť je tu budem sa zasa opakovať ale ďakujem každému za follow. A ďakujem každému čo moje príbehy číta. Vždy mi vyčarí ušmev na tvári keď mi napíšete neaký komentár ale podobne. Mám vás moc rada❤)

Just ,,ONE '' YearWhere stories live. Discover now