RomanceTR

1.2K 72 16
                                    

Mutluluk, hüzün, şaşkınlık, pişmanlık, acıma, öfke, nefret, sevgi ve hatta; aşk.

Bizi insan yapan en değerli olgularımız, duygularımız. Mantığın bile yolunu kaybettiği sokaklarda gözü kapalı dolaşır sevinçlerimiz. Bir bankta oturup ayaklarını sallar hüzünlerimiz. Dağların tepelerinden avazı çıktığı kadar bağırır öfkelerimiz. İki kalbi tam orta yerinden birbirine bağlayıp sımsıkı bir ilmek atar... Sevgimiz.

Wattpad'te sevgimizi paylaşacağımız bu yepyeni sayfaya hepiniz hoş geldiniz! Yelkenleri açmadan önce birkaç uyarımız olacak. Bu sandala binerseniz kalbinizi bize emanet ediyorsunuz demektir. Niyetimizin kötü olmadığını bilmenizi isteriz ancak kalbiniz burada güvende olmayacak.

Yeri gelecek bazen kırılacak, bazen de dışarı çıkıp hava almak isteyecek. Yakışıklı karakterlere yahut güzel kahramanlara tutulduğunda arada bir tekleyebilir, endişelenmeyin. Sadece bize güvenin. Hazır mıyız?

Burası Wattpad okyanusunun Romantik denizi. Yola koyulmadan önce haritanızı ve pusulanızı sırt çantanıza koymayı unutmayın. Şiddetli fırtınalar ve yoğun sis gözünüzü sakın korkutmasın! Asla kaybolmayacaksınız çünkü aşkın olduğu her yerde yanınızda olacağız.

Sandaldaki yerinizi ayırtmak ve tüm yolculuklardan haberdar olmak için bizi takipte kalın!

Romantik RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin