Ranné slnečné lúče ma pohladením tváre zobudili. Bol prekrásny deň. Presunula som sa do kúpeľne a upravila som sa pred zrkadlom.
Obliekla som si nádherné biele šaty dlhé po kolená, ktoré zdobili rôznofarebné motýle. Blonďavé vlasy som si rozčesala a nechala ich voľne rozpustené pozdĺž môjho tela. Boli dlhé po pás.
Keď som bola so svojím vzhľadom spokojná, vybrala som sa za otcom, ktorý sedel pri stole v kuchyni. Sadla som si dala mu pusu na líce.
Otec sa na mňa usmial a pozdravil ma. Sadla som si k stolu a pustila sa do jedla. Po chvíli sa dostavil môj starší brat s ospravedlnením, že mešká.
Dobre predstavím sa, som Tris Ódinsonová. Môj midgarský vek je 15 rokov, ale v skutočnosti mám 800 rokov. Bývam vo svete menom Ásgard. Tu plynie čas inak.
Mám chudú postavu, meriam približne 1,70 centimetrov a mám dlhé blonďavé vlasy. Môj najstarší brat Loki je Boh Klamstiev alebo niečo také, Thor je Boh Blesku a ja som Bohyňa Života.
Som taktiež empat. Svojimi schopnosťami viem cítiť pocity ľudí a viem im brať aj fyzickú bolesť. Mám aj dar po matke. Vidím pekné a aj zlé spomienky ľudí, takže ich im môžem aj hocikedy ukázať.
Pri fyzickej bolesti, keď sa dobre sústredím nemusím byť ani pri dotyčnej osobe s bolesťami, ale viem bolesť odsávať aj na diaľku.
Som silná. Zdvihnem trochu aj Thorove kladivo. Dokáže to len ten, kto má nárok na mjolnir a jeho moc. Viem aj bojovať.
S Thorom cvičím už od svojich 6 rokoch. Som v boji celkom dobrá. Aspoň mi to tak Thor povedal. Trénujem aj s kamarátmi Thora.
Učia ma strieľať z luku, používať meče a dýky. K svojím 10 narodeninám som dostala od otca darček v podobe dvoch mečov, dvojsečnú palicu ktorá sa dá predĺžiť a z jej koncoch sa vysúvajú meče a skladací luk so šípmi.
Moja palica sa volá Nidavellir. Nidavellir je aj mesto, v ktorej bola vyrobená. Vyrobil ju jeden trpaslík menom Eitri.
Najlepšie je to, že všetky moje zbrane sú vyrobené so sily Umierajucej Hviezdy a zo vzácneho kovu Uru, s ktorého je aj Thorove kladivo. Je to najcennejší a najpevne jší kov vo vesmíre.
Prvý problém s Lokim nastal, keď otec chcel jednému z nich prenechať trón.
Ja som najmladšia.Loki keďže je najstarší z nás troch, mal byť kráľom, ale otec si vybral Thora za svojho nástupcu.
Loki chcel byť kráľom, preto sa spojil s ľadovými obrami z iného sveta a zaútočil na Ásgard.
Môj otec je vládcom všetkých deviatich svetov.
Keď bol deň korunovácie do našej pokladnice vtrhli ľadový obri a chceli ukradnúť Tesseract, ale vďaka otcovi sa im to nepodarilo. Nikto nevedel, že za to všetko môže Loki.Thor sa po incidente vybral so svojou skupinkou vojakou do sveta ľadových obrou. Chcel vyhubiť všetkých ľadových obrov. Chcela som Thora zastaviť, ale nešlo to.
Zaútočil na ľadových obrov. Podarilo sa mu to len z časti ich vyhúbiť. Smolou bolo, že sa to otec dozvedel a keď sa vrátil a so skupinou vojakov tak Thora vyhostil z Ásgardu na zem.
Objavil sa v nejakom meste, kde spoznal dievča menom Jane Fosterová a jej otca, ktorý mal dobré skúsenosti s vesmírom a podobne. Bol to astrofyzik.
Loki zaútočil na zem a konkrétne v meste kde sa nachádzal aj Thor. Loki si chcel podmaniť ľudí, a chcel aby ho nasledovali, a stal sa ich kráľom.
Thor však mesto zachránil pred Lokim a vrátil sa domov na Ásgard aj s Lokim.Cez Bifrost pretekala temná energia, tak ho musel Thor zničiť. Bifrost oddelil od mostu. Tým vypol a zabránil zničeniu svetov.
Pri tom bohužiaľ zomrel Loki. Pustil sa Thora, ktorý ho držal aby nespadol na nekonečného vesmiru.
Otec Thorovi nakoniec odpustil a urobil ho nastupcu jeho tróna. A zo mňa a z Jane sa stali kamaráti.
Momentálne už ubehli 3 mesiace od tohto incidentu. Najhoršia vec je na tom, že sme nevedeli, kde je Tesseract, ktorý je veľmi dôležití a aj veľmi nebezpečný.
Niečo sa mi ale nezdalo. Necítila som Lokiho smrť. Musel žiť.
Po niekoľkých dňoch hľadania sme zachytili signály, ktoré vydával Tesseract. Bol na Zemi.
❤❤❤❤❤❤❤❤
Takže malí úvod novej knihy, dúfam že sa vám bude páčiť. Avengeri sú moja nová inšpirácia. Hlavne Kapitán amerika, black widowv, Hawkeye a samozrejme nemôže chýbať Iron man.
Dúfam, že sa vám táto fanfikcia bude páčiť. Vopred chcem povedať že keď najdete nejakú chybu alebo sa vám časť nebude páčiť, tak mi napíšte komentár. A nebojte sa, knihu Eleanor Hale dopíšem. Nehnevajte sa na mňa kvôli tomu prosím.
Mám vás rada a užite si čítanie.Vaša Tris❤😘
YOU ARE READING
Thor's sister
AdventureBohyňa Života. Sestra veľkého Thora, Boha Blesku. Dcéra kráľa deviatich svetov. Princezná Ásgardu. Áno to som ja. Moje meno je Tris. Tris Odinson. Môj príbeh z Avengermi začínal celkom zvláštne. Dúfam ale, že neskončí zle.... ,,That's okay, boss. I...