▪ נקודת המבט של דניאל ▪
"שלום...דניאל." הוא אמר לי.
"שלום...תום." אמרתי לו והוא הושיט את ידו בכדי לעזור לי לקום והופתעתי לגלות שידו הייתה חמימה.
"אני ממש מצטער , לא ראיתי אותך." הוא התנצל והשפיל את פניו.
"זה בסדר , לא קרה כלום." אמרתי לו והוא הרים את ראשו אליי וחקר את תווי פניי."תום..?"
"מה?" הוא שאל.
"אתה בוהה." הערתי לו והוא גירד את עורפו במבוכה.
"אני צריכה ללכת. ביי." אמרתי לו ועקפתי אותו. זה לא היה מכוונה רעה או שאני כועסת עליו. זאת אומרת אני כן כועסת עליו אבל פחות ממה שכעסתי.נכנסתי לשירותי בנות ועשיתי פיפי.
יצאתי מהתא ונתקלתי ברוני. אם אתם לא זוכרים , רוני היא הילדה המקובלת בשכבה והכי רעה שהכרתי."תסתכלי לאן את הולכת!" היא כעסה והמשיכה בדרכה. כבר הזכרתי שהיא כלבה?
אני מתעבת את רוני , היא ילדה רעה שרק מחפשת תשומת לב והיא נהנית להשפיל ולהעליב אנשים בשביל להרגיש יותר טוב עם עצמה. פתטית.יצאתי מהשירותים אחרי ששטפתי ידיים והתהלכתי לי במסדרון.
מצד שמאל שלי ראיתי ילדה עם שיער ג'ינג'י ארוך ועיניים חומות מבריקות והיא נראתה קצת אבודה.ניגשתי אל אותה ילדה ונגעתי לה בכתף והיא הסתובבה אליי בחדות.
"היי , את חדשה פה?" שאלתי אותה בחיוך רחב והיא הנהנה.
"היי , אני דניאל." הושטתי את ידי אליה ולחצנו ידיים. "רייצ'ל." היא אמרה בחיוך."את נראית אבודה פה...את מחפשת משהו?" שאלתי אותה והיא הסתכלה על המערכת שכנראה המזכירה הביאה לה.
"האמת היא שכן , אני מחפשת את כיתה יב'6 , את יודעת איפה זה במקרה?" היא שאלה ואני הנהנתי לחיוב.
"זו הכיתה שלי! בואי איתי." אמרתי לה והיא רק חייכה.התקדמנו לעבר הכיתה ולא יכולתי שלא להבחין ברוני שמנסה לפלרטט עם אית'ן. פתטית. אני לא מקנאה או משהו כי כבר אין לי רגשות כלפי אית'ן יותר , זה פשוט שרוני היא פתטית. כאילו ממש פתטית.
"זאת הכיתה." הצגתי לרייצ'ל את הכיתה וקראתי לאלכס לבוא רגע.
"רייצ'ל תכירי , זאת החברה הכי טובה שלי אלכס. אלכס זו רייצ'ל , היא חדשה כאן." הצגתי לה את אלכס.
"היי נעים להכיר וברוכה הבאה!" אלכס אמרה בשמחה. אלכס היא ילדה חברותית והיא לא שופטת בן אדם לפי מראה או צבע עור , היא תמיד אוהבת להכיר אנשים חדשים."היי רייצ'ל , רוצה לבוא איתנו לקפיטריה?" הצעתי לרייצ'ל והיא הנהנה בחיוך והניחה את התיק שלה על הכיסא שהיה פנוי בכיתה וניגשה אלינו.
הלכנו במסדרון וראיתי את רייצ'ל מתסכלת על אית'ן שדיבר עם רוני.
"או מיי גאד , אית'ן דולן לומד כאן?" היא שאלה בהתלהבות ואני צחקקתי והנהנתי.
"ומה עם גרייסון?" היא שאלה.
"גם הוא לומד כאן." עניתי לה.
"אתן יודעות , שתיכן מוכרות לי מאיזשהו מקום." רייצ'ל שאלה ושמה את ידה הימנית על הסנטר.
"אני חברה של גרייסון." אלכס אמרה בצחקוק לרייצ'ל.
"אני הייתי החברה של אית'ן." אמרתי לה.
"אהה אז בגלל זה אתן הייתן מוכרות לי. רגע רגע , מה זאת אומרת היית חברה של אית'ן?" רייצ'ל שאלה בבלבול.
"נפרדנו." אמרתי לה והיה לה מבט עצוב בעיניים. היא התקמה אליי וחיבקה אותי.
"אני מצטערת." היא אמרה תוך כדי החיבוק.
"אין לך על מה , אני כבר התגברתי עליו." אמרתי ושלושתנו התקדמנו לכיוון הקפיטריה."מה להביא לכן לשתות?" אלכס שאלה אותי ואת רייצ'ל. אני עניתי מים ורייצ'ל אותו דבר ואלכס הלכה להביא.
הדלת של הקפיטריה נפתחה ושני בנים נכנסו לקפיטריה. יש לכם ניחוש אחד מי אלה.
אית'ן וגרייסון.
"דניאל הם מתקדמים אלינו." רייצ'ל לחשה לי ולאחר מכן המשיכה לאכול.
"היי דני דין." גרייסון אמר והניח את מגש האוכל שלו על השולחן ובא לחבק אותי.
"היי גרייסון." החזרתי לו חיבוק והוא ישב לידי.
"דניאל זה בסדר שאית'ן יישב איתנו? אני יודע שקשה לך לראות אותו.." גרייסון אמר במילמול ואני נאנחתי. "כבר התגברתי עליו גרייס. אם אתה רוצה..אז שהוא יישב איתנו." אמרתי לו והוא חייך חיוך קטן. האמת שזה קצת נכון. קשה לי לראות אותו כי כל פעם שאני רואה אותו אני מרגישה נבגדת ופגועה אבל בעיקר , מאוכזבת.
אבל התגברתי עליו וזה מה שחשוב."היי." אית'ן אמר ורייצ'ל החזירה לו שלום ואלכס התיישבה ליד גרייסון ונתנה לו נשיקה.
"היי אית'ן." אלכס אמרה והתחילה לאכול את האוכל שלה. שלא תבינו לא נכון , אלכס כעסה מאוד על אית'ן כשאמרתי לה שהוא בגד בי. אבל ביקשתי ממנה שתנסה להסתדר איתו אני לא רוצה להרחיק את החברים שלי ממנו בגלל על מה שהוא עשה לי.לפתע רוני הניחה את המגש שלה על השולחן וישבה ליד אית'ן. לכל מקום היא חייבת להידחף הכלבה הזאת.
כולם דיברו על נושאים ומבין לבין אני הנהנתי. לא ממש הקשבתי , פשוט הייתי עסוקה בלסיים את האוכל שלי כמה שיותר מהר בכדי להסתלק משם. רוני לא הפסיקה לפלרטט ולהימרח על אית'ן , לא שזה אכפת לי.
"אז מה את אומרת דניאל מרשמלו או ריהאנה?" גרייסון שאל אותי והוציא אותי מהטראנס שהייתי בו.
"אממ ריהאנה." אמרתי ואלכס חייכה לו חיוך ערמומי.סוף סוף סיימתי את האוכל שלי ופיניתי את הצלחת שלי.
"אני צריכה ללכת." אמרתי להם ולקחתי את התיק שלי ושמתי אותו על גבי והתקדמתי ליציאה."דניאל!" נשמע קול מאחוריי.
"דניאל חכי שנייה!"
עצרתי.
"מה אית'ן? מה אתה כבר רוצה ממני?" שאלתי ונשמע זעם בקולי.
"אפשר שנדבר?" הוא שאל עם עיניים שהראו עצב והחום הבהיר שבהן נהפך לחום כהה.
"לא." אמרתי והסתובבתי אך אית'ן תפס לי את היד וסובב אותי אליו.
"בבקשה?" הוא שאל בקול מתחנן.
"בסדר." אמרתי.♡♡♡♡♡♡♡♡
מקווה שנהניתם❤
פליז תצביעו ותגיבו❤
ויש כמה סיפורים חדשים במשתמש שלי אז תקראו אותם אהובות!!💛
לאב יוו
YOU ARE READING
More than fan - Ethan dolan
Fanfic"איך היה הלילה שלך? נהנית?" אמרתי בכעס ושילבתי את ידיי ואית'ן נראה לחוץ. "מה?" הוא שאל שוב. "אל תשחק אותה מטומטם! אתמול קיבלתי סירטון ששכבת עם איזו בחורה!" צעקתי עליו והוא נראה עצוב. "דניאל אני יכול להסביר!" הוא אמר והתקדם אליי אך עצרתי אותו עם ידי...