Hej jag heter Bella Lindh och är 16 år och enligt min pappa ett riktigt problem barn:/ och enligt de på låg och mellanstadiet en adhd brud.
Jag blev mobbad en stor del av livet men dem som alltid stått vid min sida är min bror Dante och min bästa kompis Melissa.
Min mamma och Melissa mamma var bästa kompisar och då blev vi typ tvingade att bli det men det är nog det bästa mamma någonsin har tvingat mig. Melissa har en bror Ludwig. Han,Dante och två till killar har ett band hov1. Jag är ju fett stolt över Brosan då han är min största förebild då jag oftast ör ett litet kryp för honom.
Men han e typ skolans fuck boy och det gör så att jag får damp när någon på påpekar det och jag hamnar i trubbel.Min mamma blev gravid med Dante när hon var 18 och hans pappa slutade kontakta de och då träffade hon pappa och fick mig två år senare men de skilde sig när jag var 5. Men jag räknar Dante som min "riktiga" bror.
Söndag 15:37
Bellas perspektivJag och Melissa satt på hennes rum och lyssna på musik och pratade medans jag rotade runt lite. Hon är lite bortskämd då hon har en rik pappa och hon är pappas lilla prinsessa då Ludde var en besvikelse.
"Fy fan vad snygg han är" typ skriker jag och tar upp en bild på Taylor Blackburn ur tidningen jag bläddrade i.
"Eh jag har sätt snyggare" säger hon lite skämt fullt.
"Som vem" säger jag och kastar en kudde på hanne.
"Dante är ju gullig" säger hon och rodnar.
"Ush min Dante ?!!!!"skriker jag
"Han är ju inte din riktiga brosa" säger hon med sin är du dum eller min.
Jag hinner inte säga något innan Dante ropar "om du vill ha skjuts hem så drar jag nu"
Jag kommer skriker jag och ger Melissa en liten bitch blick och går ut.Jag sätter mig i Dantes skit fula röda Volvo och himlar med ögonen.
"Jävlar vad sur du är" säger han nar han kommer gående.
"Nej jag är bara trött" ljuger jag.