Jag vaknar av mitt alarm och ser att klockan är 07:45 oh fuck jag har försovit mig. Jag sätter på mig en vit tröja och ett par svarta jeans med hål vid knäna och rusar ner medans jag försöker sätta upp håret. Väl nere så möter jag mamma.
"Vad gör du här jag trodde Dante skjutsa dig"
"Kan du skjutsa mig frågar jag.
"Nej min bil är ju på beaktning"
"Fuck"säger jag och och springer ut och hoppar på Dantes skrotiga cykel och cyklar till skolan.
När jag kommer fram han dem redan börjat jag tar mina böcker ur skåpet och springer till klass rummet. Jag hade två platser att välja mellan och jag sätter mig surt vid Melissa och lyssnar för en gångs skull på lektionerna.
Men jag över lever tills klockan 14:30 då jag ska hem och jag måste cykla då Dante inte slutar förens typ en timme.
På vägen hem springer Melissa i kapp mig och ber om ursäkt och som vanligt säger jag "ehh det är lugnt" och hon följer med mig hem.Måndag 16:00
"Bella kom ner" skriker Dante
"Vaaaad" säger jag surt
"Jag och boysen ska ha fest här medans mamma och pappa är i Göteborg så ni får dra"
"Nej vi ska också va med ditt miffo"
"Nej små syrror på party" är ju fett o wack lägger Ludwig till.
"Men då kan väll jag bara ringa mamma och pappa"
"Ok kör till men ni får bara dricka 0.5 uppfattat "
"Ja chilla" säger jag och himlar med ögonen.
Vi springer upp och byter om. Jag sätter på mig en svart läder kjol och en vinröd tröja och Melissa lånar en mörk
grön tajt klänning av mig och massor av smink.