[0] prologue

28.8K 1.7K 841
                                    

"5 seconds of summer - babylon,,

"yunan mitolojisine göre insanlar dört kol, dört bacak ve iki yüzü olan bir kafa ile yaratılmıştır. güçlerinden korkan zeus onları ikiye ayırır ve onları hayatları boyunca diğer yarılarını aramaya mahkum eder. diğer yarını bulduğunda "aşk" sizi birlikte tutar, birbirinizi tamamlarsınız."

Yaklaşık 15. yüzyılın ortalarında bir krallık vardı. Joseon Krallığı*. Bu krallık ve halkı ne kadar savaş ve strateji konusundan gelişmiş olsa da hoşgörü konusundan pek öyle değillerdi. Kendi fikirlerinden başka bir fikire asla tahammül edemez, kendi kafalarındaki doğrulardan vazgeçemezlerdi. Onlar için aşkın cinsiyeti olmalıydı.

İki kişi hariç.

Kim Taehyung ve Jeon Jungkook.

İkisi birbiri için doğmuştu. O yıllarda aşkın cinsiyeti olduğunu düşünen herkese karşı olarak yaratılmışlardı.

Eğer halktan biri onlara hoşgörüyle yaklaşsaydı, onlara canavar gibi davranmasaydı, ikisinin ne denli birbirine bağlandığını günümüzde daha iyi anlayabilirdik. Şimdi ise sadece halkın diğer kısmına göre daha açık fikirli olan birkaç kişinin günlüğünden kalma anılar vardı onlara ait.

Günlüklerde ikisinin ayrı vücutlardaki aynı ruh olarak yaratıldığı bile yazıyordu. Bu günlükler sayesinde de geçmiş tarihteki en büyük eşcinsel çiftlerden biri olarak anılıyorlardı.

Onlar sadece mutlu bir şekilde yaşamak istemişlerdi fakat ne halk ne de hanedan üyeleri buna izin vermişti. Evleri taşlanmıştı, halk tarafından hep hor görülmişlerdi.

Oysaki onların hiçkimseye zararı yoktu. Kimse onları dinlemedi, aşklarını sessizce yaşamalarına izin vermedi. Onları vahşiçe katledip, buna zafer dediler.

Birbirlerinden başka kimseleri yoktu. İkisinin de son isteği sorulduğunda aynı anda idam edilmeyi istemişlerdi. Ne Taehyung, ne de Jungkook diğer yarısını o şekilde görmek istiyordu, bu onlar için en büyük acı olurdu.

Ve celladın bıçağı boyunlarına dayandıktan sonra bile, birbirlerinin gözünün içine bakıp kendi aralarında aşklarının ne kadar güçlü olduğunu konuşurlardı. Bir tane bile hanedan üyesi o an onların gözüne baksalardı, kurtulabilirlerdi. Ama onlara göre ikisi hastalıklıydı.

Ve belki de aşklarını daha iyi yaşayabilmek için Kim Taehyung ve Jeon Jungkook günümüzde tekrar dünyaya gelmişlerdi.

*Joseon Krallığı çok daha eski bir tarihte vardı ama onu kullandım, çok takılmayın.

ya'aburnee: "beni sen göm"; yokluğuna dayanamayacağın için sevgilinden daha önce ölme isteği

born to be yours『taekook』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin